So iz het KTM entläch o mau ä gross SM usä bracht.
Gset nid schlächt us u nach äm bericht nach geits no rächt ab. mau wartä bis diä erstä gliefäräet wärdä u när mau ga probä fahrä
So iz het KTM entläch o mau ä gross SM usä bracht.
Gset nid schlächt us u nach äm bericht nach geits no rächt ab. mau wartä bis diä erstä gliefäräet wärdä u när mau ga probä fahrä
KTM Isch zwar scho e Hure geili maschine, aber di gfalt mir jetzt nöd
Gschmacks sach
ja xeht würklech no guet us.... vorallem fahrt sy über 200 km/h..... isch sicher ono es speziells feeling, mit zimlech ufrächter sitzposition, so viel fahrtwind uf dr brust z'ha....
Hehe jo diä muäs ich glaub au mol go tästä, aber werd ich ächt am schluss glich no än Ktm'ler!!!
Nei .... hehe.
nöd schlächt das teil....vorallem än g'waltigä arsch...heheheh
eigentlich gfallt mer die vo kms besser. das wär die:
[Blockierte Grafik: http://www.motorradhandel.ch/kunden_occasionen/723/lc8_black2.jpg]
aber de bricht list sich zimli geil. und ich ha eifach zwenig chole.
das find ich vo werk us schönschtä monobike, isch halt kei ktm und au scho chli alt!!! trotz dem gei
l[Blockierte Grafik: http://www.roadpilot.nl/images/husqvarna/nox.jpg]
aber diä lc vom Mercutio isch au no dä cool...eigentlich fascht no schöner...warschindlich au s'neuerä desing, oder??? känn mich bi dä ktm's nöd so uss...
Auso ig findäsä optisch nid so schlächt. klar isch si chli breiter usw. wordä. aber si isch ja o nid z 100% äs monobike. si isch iz meh uf tourer/nakedbike usgleit. so äs wüschä ding.
het umä no rächt leistig für iräs gwicht u so wiä diä das im bericht gschilderet hei gspürt mä z gewicht nid ä so.
han min text eher uf nox und am Mercutio sis bildli bezogä....
aha ig ha das iz ersch gse weli das dr Mercutio meint.
ja diä vo KMS isch natürläch hurä geil. abartig. aber isch vom pris öbä glich oder nid?
was meinsch jetzt mit äm pris????
also bi dä ktm han ich kei ahnig!!
und d'nox isch äh limit edition, diä chunsch gar nümä über het glaub so um diä 500 bike's gäh und isch so um diä 15000-18000frankä ghandlet wordä!?!?!?
die vo kms choschtet 23000 fertig. de umbousatz choschtet öppe 6500. muesch der eifach no e lc8 adventure chaufe und s'nötige werkzüüg.
die neu lc8 sm vo ktm weiss i nonig wie vill die schoschtet.
und d'nox isch huere tüür. isch glaub alles veredlet
Dä Vo KMS isch eifach viu agressiver gstylet vor allem dr tank u z heck si geiler als iz bim modell vo KTM.
aber diä tech. datä si öbä chli diä glichä
jo die vo kms esch scho geiler gstylet, aber hesch ke grad garantie und vo de technik her segs au chlei es gebastel heds gheisse, wasi aber ned glaube!
aso guge probefahre werdi sie denn scho aber ebe die sach met em gäld
cu charlie
supermoto häsch bi KMS 36 Mönet Garantie