mis ersatzbike

  • ja i gloub i mues mal mim chline brüedscho sones ding, choufe..... dä wär itz 12i... und isch oscho mit mire dt umegfahre.... (i bi hindedruff gys und ha kupplet und gschalte, är het nume am gashane umezoge und chli gstüüret) :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • Nutzlascht isch bi dä meiste PocketBikes um die 100 KG.. ämel die wos im Ricardo und Ebay händ..!


    und zahlsch so ab 400 ufwärts... :face_with_rolling_eyes:

  • ja läck laby, hetsch dä cholä au lieber dä sokols gspänndet als so än kaffi z'chaufä...eieiei

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • jo die sind herzig. wobi d'front gfallt mer ned so.


    a de tuningworld bodesee hetts au so dingsers gha ab 350 euro bisch debii gsi...


    hett sogar e gülepumpi gha für d'chopper fans :arsch:


    ned das ich was geg choppers hett :evil2:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:


  • ja das hani au scho dänkt, so en racingschiibe vorne wer no edel :smiling_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Zitat

    Original von sugibängel
    ja läck laby, hetsch dä cholä au lieber dä sokols gspänndet als so än kaffi z'chaufä...eieiei


    ja und den hettemers wieder nu versoffe :lol:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • jupi, ich hanen vorher abracht..


    ganz gemütlich mitem E-starter, ha nu müsse en airgate ajuster oder so, was au immer das sie mag, andersch istelle..


    när gani mal go flitze :smiling_face_with_horns:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    ehmm fahrbericht??


    Isch er ächt no unterwegs ??? :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Wohrschindlich hät er sini ZX10 R jetzt scho uf Ricardo usgschribä... :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • negativ negativ ich ha mini 10er no :face_with_tongue:


    also ich bi scho zwei mal go flitze gsi, und es macht echt spass :grinning_squinting_face:


    es het zwar glaub en blockade dine so um die 40-50 kmh, will de kolleg geschter mit sim kickboard mit motor obe use immer me speed übercho het und bi mir isch den uf einisch nüt me me cho. aber defür isch es ide kurfe no recht stabil und agnehm zum fahre. wen ich dä erschti ride mit de letschte vergliche, so lauft er au scho besser als am afang, viellicht will er neu isch ke ahnig. wonen nämli bim erschte mal ha welle fahre het er no gar ke power gha, weni druf ghocket bin und gas geh ha, isch er immer versoffe.. wonen ha welle hei stosse, hanis den nomal probiert, und uf einisch isch er losdüset :grinning_squinting_face:


    aber d aylin het mega spass dra übercho :smiling_face: da sie nonig cha velofahre, hani si eifach vorne bi mir uf de tank gsetzt und hobs de bäse. woni geschter nachem fahre mal so d pneu aglueget ha, hani müsse fescht stelle, das ich mit de aylin druff doch glich scho en santi me abnützt ha uf beide siite, wäni mal s kombie a han, probier ich den no ganz abezligge mit dem ding, mal luege was das es so mitmacht..


    so längt das mal fürs erschte, bi halt ken analytiker :face_with_rolling_eyes:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

    Einmal editiert, zuletzt von Labyrator ()

  • Häsch guet gmacht !!! :face_with_tongue: :klatsch: :top:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • tönt interessant gohsch snächstmal met dem an stamm? :grinning_squinting_face: `


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Hehe jo eh den freued mir üs uf Actionpics. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING