mis ersatzbike

  • jeah desch würkli sweet!


    die gets jo zum glück au als monobike, denn hani jo au scho en ersatztöff :grinning_squinting_face:


    esch das dis?


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • jööööö so Schnuggelig !!! :face_with_tongue::face_with_tongue:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Ächt süess, bim erste Pic hani ja am Afang no dänkt es seg e 1000er :wand:


    Aber wännd öppis ordentlichs us däne Dinger machsch, gönds no "ordentlich" ab, siehe Gostrider.


    Aber ich nimm ja nöd a, dass du au eifach dämit uf de öffentliche Strasse umedüsisch. :face_with_tongue:


    Aber verzell jetz mal: Isches dini?
    Dänn musch natürli scho mal en Fahrbricht hischribe! :grinning_squinting_face:

  • Isch das es e-Bike? Xeht uf de erscht blick so uus wägem Ladekabel :grinning_squinting_face: Und Falls ja, wiso hät das ding dänn en Uspuff? :ugly:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von ravi
    i schetz ma das ding hett en E-Schtarter :face_with_tongue:


    genau, desshalb das kabel..


    und ja dasch mis, und de fahrbericht chund sobald ich mal gfahre bi.. has mal glade, und gescht chli moscht ine gla.. aber isch no nüt passiert.. viellicht hani dä benzinhane nid gfunde :face_with_rolling_eyes: aber ha nu churz de ziit gha..

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • es isch es pocketbike.. aber mus ehrlich si, isch chli grösser als die meischte wo ich scho gse ha, also mini 5 jährig tochter cha nu mit eim fuess abstah.. has über e-bay kauft, mu mal öpper finde wo vom fach isch mit dene dinger.

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • isch geil. hammer bike.


    auso bi mir isch no langgangä bis ig mau gschnallet ha was das für näs bike isch:-)

  • Haha isch jo hammergeil. So äs ding muäs ich mir glaub au mol zuätuä, aber ich wüsst nöd wo fahrä dämit.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Was hätt denn de für e "Nutzlast" ???? :face_with_rolling_eyes::face_with_tongue::confused_face:


    Das wär glaubs momentan de Traum für min 4-jährige sohn... aber lieber nöd.. möcht nöd a "Herz-barragge" sterbe.. :grinning_squinting_face:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo: