War am letzten Wochenende in Dijon auf der Rennstrecke und sass auf einer Kawa. Ich hoffe meine R1 verzeiht mir das...
[Blockierte Grafik: http://www.sandra-r1.meinbild.ch/img/large/970/pr-20248970.jpg]
War am letzten Wochenende in Dijon auf der Rennstrecke und sass auf einer Kawa. Ich hoffe meine R1 verzeiht mir das...
[Blockierte Grafik: http://www.sandra-r1.meinbild.ch/img/large/970/pr-20248970.jpg]
naja, eine kawa ist ja keine konkurrenz. eine ktm wär da schon härter
*duckundweg*
Und häts sichs wenigstens glohnt
haha =D kawa keine konkurenz =D
i bi ou frömd gange, bi zwe wuchelang ufemne roller ghoket abr mis maschineli hetmers verzeit
Aso chli meh brichte dörftisch eus scho... Häts Spass gmacht??
ja gel!
ZitatOriginal von Bl4ck_Sh33p
Aso chli meh brichte dörftisch eus scho... Häts Spass gmacht??
*dito* Los verzähl
Also i mue ganz ehrlich sägä. Find diä ZX10R scho e Konkurrenz. Das Teil lauft wiä dSau. Isch mega bissig und sehr schö zum fahre. Isch halt en Rennhobel mit allem drum und dra. Echt dä Hammer!
Gang amel mit em Kolleg uf dStrecke. Er schaffet bi dä Michelin und hät näbed bi no e eigeni Firma. Verkauft Rennverschalige usw. Er macht a dä verschiedene Rennverastaltige dä Reifeservice. I helf em döte und dörf defür mit dä Kawa fahre.
Gang Ende Juli an Lausitz, Afang August Monza und Brünn und im Oktober Ledenon.
Bi mit dä Kawa in Dijon mit em Michelin Pilot Race gfahre. Echt super dä Pneu!
So, langet eu da etz?
Neeein....;-) nimm der es Bispiel am POGO...das isch doch dä POGO gsi oder?? Dä hät en Bricht brocht...vo Muegello... Nei voll easy.. =)
ZitatOriginal von Sandra-R1
Also i mue ganz ehrlich sägä. Find diä ZX10R scho e Konkurrenz. Das Teil lauft wiä dSau. Isch mega bissig und sehr schö zum fahre. Isch halt en Rennhobel mit allem drum und dra. Echt dä Hammer!Gang amel mit em Kolleg uf dStrecke. Er schaffet bi dä Michelin und hät näbed bi no e eigeni Firma. Verkauft Rennverschalige usw. Er macht a dä verschiedene Rennverastaltige dä Reifeservice. I helf em döte und dörf defür mit dä Kawa fahre.
Gang Ende Juli an Lausitz, Afang August Monza und Brünn und im Oktober Ledenon.
Bi mit dä Kawa in Dijon mit em Michelin Pilot Race gfahre. Echt super dä Pneu!
So, langet eu da etz?
ähmmmm.............OK
ZitatOriginal von Bl4ck_Sh33p
Neeein....;-) nimm der es Bispiel am POGO...das isch doch dä POGO gsi oder?? Dä hät en Bricht brocht...vo Muegello... Nei voll easy.. =)
Bis nöd so gemein
Meh chan i dezue nöd sägä. Es isch dä Hammer gsi und freu mi scho uf di nögschte Mol mit dä Kawa
Des passt...ich gang am 1. 2. 3 Juli serst mol uf Anneau du Rhin go cruisen mol luege wie das so abgoht...mue den eifach no gschnell dä Hobel uftue...
Apropos 1. 2. 3 Juli hät wer luscht as OA St.Galle zgoh han Tickets scho aber chan ebe leider nöd go...
Wenn wer no brucht wäri froh wenn er sich bi mir wör melde...suscht bringi die dinger nie meh wegg.. :-((
Man du machsch das scho huärrä geil, hängschäs jo fäng meh uf dä Rennstreckenä umä als näbä andersch. Das würd mir scho au gfallä ehrlichgseit, aber ich han amäl chli müä mit dä Terminä und wen ich will goh, chan ich amel niämort däfür begeistärä und allai pissts mich den glich chli ah.
Aber jo das diä Zx 10 R geil lauft glaub ich sofort und jo ich find dä Bricht easy.
uuuu a dä R1 fremd gange? tststs
Häsch keis Vid vo dir uf dä Rännstrecki?
Yoghurtbächer uf dä Rännstrecki egal ob R1 zxr oder was weiss ich sind und blibet alles Yoghurtbächer *duckundrenn*
Gihts eigentli für Fraue (so wie bim Supermotard) kei ränne?