Scorpion Uuspuff

  • Ich bin druff und dra mir en Scorpion Uuspuff z'bstelle..und zwar de Titan mit de "überhitzigsspure" (uf em Fotti de unterscht)
    [Blockierte Grafik: http://www.mototuning.ch/shop/aus_scorpion.gif]


    Chan mir öpper öppis drüber verzelle ?? Problem usw ?? Ich chumms mit em Biiblatt über, als sicher sött ich kei Problem mit de Rennleitig ha..


    Ich han en am Friitig ufere 750 Honda chört, isch nöd schlecht gsi.. und gseht au cool uus find ich..

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Dä Peak hät au en Scorpion uspuff soviel ich weiss..
    Irgendwo söt au no en Thread versteckt sie wo au öbis über Scorpion Uspüff diskutiert wird :face_with_rolling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    Irgendwo söt au no en Thread versteckt sie wo au öbis über Scorpion Uspüff diskutiert wird :face_with_rolling_eyes:


    Würklich ?? *schäm* han ebe nüt gseh, suscht hätt nöd no en neue uufgmacht...


    :face_with_rolling_eyes::wand:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Zitat

    Original von LucioGT


    Würklich ?? *schäm* han ebe nüt gseh, suscht hätt nöd no en neue uufgmacht...


    :face_with_rolling_eyes::wand:


    Scho klar.. Ich bin ja au nöd sicher obs würkli mal eine ghä hät :face_with_rolling_eyes::wand:



    Edit zum 2: Ich sag nix mehr :face_with_rolling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

    2 Mal editiert, zuletzt von pseudOnat ()

  • jo ech han en scorpion. ond ech ben hammer z frede. die erste 1000km beni enttüscht gsi. so ruhig. noch ca. 2000km doch tönt entressant. ond jetzt noch ca. 3000km boaaahhh tönt scho rächt guet.


    aber chasch notürli ned met öichne japser vergliiche. esch halt standard reihe vierer :winking_face: han halt ein zyli weniger ond dorom tönt die sach au ganz andersch...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Linkin
    also dä topf isch hammer, chani nur wiiterempfehlä... :top: ich hanen a minerä R6 dra, tönt au na geil...:D
    aber gang mal da go luege....klick


    Wow... Linkin... gseht guet uus, und natürli so ufezoge.. *schwärm*


    :face_with_tongue::smiling_face:
    :top:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • ääähhh - schwarze töff... wotsch da ned de us carbon oder en "edelstahlfarbige" neh? sprich alli andere 3 find i passed guet zu dim schwarze töff, de farbig ned würkli. aber das isch halt gschmackssach. nur so als aregig :smiling_face:


    triplegruess

    burning angel wings to dust

  • Zitat

    Original von speedtriple.ch
    ääähhh - schwarze töff... wotsch da ned de us carbon oder en "edelstahlfarbige" neh? sprich alli andere 3 find i passed guet zu dim schwarze töff, de farbig ned würkli. aber das isch halt gschmackssach. nur so als aregig :smiling_face:


    triplegruess


    Ja danke speedtriple... ich tuen immer gern offe über d'Töff und Autos fachsimple... ich han Euchi Meinig gfröget.. darums isch jedi Aaregig willkomme.. :smiling_face:


    Ja de "Edelstahl" gseht mir uf em Bild zu "original" uus... de Karbon chunnt nöd in frag, da suscht scho fascht alles schwarz isch am Töff... ich hoffe de farbig chunnt schlussendlich guet zu geltig.. ich han letschti emol e RSV Mille gseh e schwarzi mit farbige Scorpion... hät guet uusgseh uf em Bild... :face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Zitat

    Original von speedtriple.ch
    ääähhh - schwarze töff... wotsch da ned de us carbon oder en "edelstahlfarbige" neh? sprich alli andere 3 find i passed guet zu dim schwarze töff, de farbig ned würkli. aber das isch halt gschmackssach. nur so als aregig :smiling_face:


    triplegruess




    ja schluss mich au grad am tribel ah, denn minerä meinig passt dä nöd ah dini susi...würd sowieso eher dä edelstahl näh, da krumer au us edelstahl sind und so hesch mit dä zit än einfarbigä topf (o.k spielt ja bi dinerä nöd so äh rollä, denn du hesch ja äh verchleidig)!!! ja karbon??? weiss nöd so, han scho ghört das diä modeerschinig au scho wieder um dä eggä isch...jaja jetzt hesch erscht rächt qualle der wahl....
    was eifach no zägä isch zu dä edelstahl, isch rächt heickel bim putztä, was dä carbon nöd isch...denn ich han au än scorpion und dä isch scho licht verchratzt! öpä das muschter wie bim auto wenn ih d'wäschahlag gasch....

    dä dummä g'hört d'welt.....

    Einmal editiert, zuletzt von sugibängel ()

  • sugibängel .. Hmm also a mim schwarze Monsterli ha ech normalerwiis Carbon-Töpf... egal öb Mode oder ned..goht mer nämli am A**** verbi ;)...


    Aber ech dänke de Titan gseht ned schlächt us a dim Töff... ämu secher besser als Carbon.. ond ech fende halt de Titan passt zomene Töff wo glanz schwarz laggiert esch......

  • Naja... er isch eh bstellt... wenn ich en dra han, mach ich e paar Fottene und denn chönnd Ihr mir Euchi Meinig dezue säge... :smiling_face:


    Aber bitte werfred mir würklich nur Tomate und fuuls Gmües aah... bin letschti scho mit Kokos-Nüss beworfe worde... :grinning_squinting_face::hmpf::ugly5:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Haha schönä, das chunt scho guät, den chunt er wenigschtens richtig guät zur Gältig. :winking_face: freu mich uf Pics.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Hmmmm, chume mal wieder tschpot mit antworte :wand: Ich han grad au vor 2 Wuche en Scorpion anegmechet aber en Inox.....


    Ha au lang dä Flaming wele aber bin denn dävo weg cho weil dä händ scho bööös viel und ich han eifacht s'Gfühl gha, dass eim dä schnell vertleidet !?! Carbon hani au nid wele weil susch scho alles dunkel isch am Töff und darum hani mich für dä Rostfrei entschiede - ich mein, dä Topf dörf denn scho chli uffalle :face_with_tongue:


    Bin aber bööööööös gspanne wiä dä Flaming bi dinere Maschine usgseht!! :smiling_face_with_horns:


    Pics vo mim Topf chömet denn au na....


    Gruss Pad

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Also INOX gits doch au als Markä oder? Aber du häsch än Scorpion Inox han ich jetzt das richtig verstandä?

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING