Cholbefrässer, Pneuwächsel, Getriebe?!

  • Zitat

    Original von Scooby
    Bim Ravi gsehts chli g'ordneter us als bim Pseudo... :winking_face:


    Hehehehe, han i au grad dänkt :grinning_squinting_face:

  • hei ravi wennt sie wörsch ufs gliche gwicht brenge wit jetzt hesch, eifach met em motor dinne, denn wör sie wahrschindli no böser laufe :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Wolverine


    Hehehehe, han i au grad dänkt :grinning_squinting_face:


    jaja :face_with_tongue: :grinning_squinting_face: Hauptsach ich find am schluss alles wieder :face_with_rolling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • hehe, ja. Ich wür ganz sicher was verhange. I bin en Spezialischt i so was, .... . Wänn i z.Bsp. was mit me Schrubeziher mache muen i da scheiss Ding all 5 min sueche, au wänn i mi nöd vom Platz wäg bewegt han! :wand: . Da hass i so a mir. De scheiss han i vo mim Vater g'erbt. Es isch scho vor cho, das er mit em Mässband i de Hand durch s'Hus gloffe isch und da Ding gsuech hät!!! :muaha: . Das han i zum Glück na niä gschafft :ugly: .

  • wie de peak richtig seit, das isch kein normale cholbefrässer. gseht eher nach ermüedigsbruch us. päch dass das stuck cholbe ned usegspüelt worde isch, sondern sich offesichtlich zwüsche zylinderwand und cholbe verkantet het *autsch*


    wie gseht d zylinderwand us? sicher au ned allzu gsund...


    mis beileid :-/

    burning angel wings to dust

  • Ich und de PseudO hend hüt de ganz motor usbaut, hend meeegaaa spas gah :grinning_squinting_face::winking_face:



    Aber trotztdem verstah ich nöd wi en mensch so angst vo Kühlmittel cha ha :confused_face::face_with_tongue: (pseudO)


    :haha: :lol:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]


  • Wäns i minere Bible staht.. (Repratur Handbuech) :ugly5:


    d Bilder wärded morn cho :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von speedtriple.ch
    wie de peak richtig seit, das isch kein normale cholbefrässer. gseht eher nach ermüedigsbruch us. päch dass das stuck cholbe ned usegspüelt worde isch, sondern sich offesichtlich zwüsche zylinderwand und cholbe verkantet het *autsch*


    wie gseht d zylinderwand us? sicher au ned allzu gsund...


    mis beileid :-/


    Verwunderlicher wiis gseht dä no ganz guet us..! Dä Cholbe gseht schlimmer us alses würkli gschadet hät.. Glück im Unglück *hoff* :ugly5:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Chasch lut säge.. Soviel ärger umsust :hmpf:
    Aber spass häts trotzdem gmacht :face_with_tongue: Und jetzt müemers wieder zäme baue :wand::wand:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Na de vel Spass bim zämeboue..ond das er mer nüt verchehrt druf tüend oder sogar was vergässed izboue :ugly::grinning_squinting_face:



  • Ich ganz sicher.....und DUUU? :confused_face::smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • :ugly: jo, so wie dä Ravi gseit hät sött sie wieder fit si mitti/endi Wuche..! :face_with_tongue::face_with_tongue::smiling_face_with_horns: