ha au wieder mal chli was neus dranne

• Zitat

Original von Labyrator

wie meinsch? für was die seged oder was?

Genau.. bin nöd eso uf em letschte Stand in Sache 2-Rad.... :face_with_rolling_eyes:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Nice Machine!! Gseht ja hammer us!!

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Zitat

Original von LucioGT

Genau.. bin nöd eso uf em letschte Stand in Sache 2-Rad.... :face_with_rolling_eyes:

also so wiet ich weiss, chasch die au weg neh, es git den eifach schneller es lenkerflattere, ok für das hani eigetlich eh en länkigsdämpfer dra, aber sie schützed natürlich au chli dä länker bimne sturz..

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Aha.. ok, de Sinn vo dene "End-Aschläg" han ich bis jetzt mehr oder weniger au so interpretiert... mich hät eifach das Wort "Gwicht" e biz stutzig gmacht.. möcht ja nüd verpasse.. :face_with_tongue:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• @laby: und gsend geil us

aja no e frag wo heschn du die chlebfolie her? gits die au in blau etc?

[SIZE=3]

--the audience is listening--

[/SIZE]  

• Shit Laby dini Maschinä isch ächt dä Hammer. Dä Lenkigsdämpfer find ich voll geil macht schwer was her. Kompliment wiä du dis Bike immer witer veredlisch.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von special Blend
    @laby: und gsend geil us

aja no e frag wo heschn du die chlebfolie her? gits die au in blau etc?

über ebay, ga eifach de typ vo töff i geh, und mal glueget was das es so git.. gruess

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Zitat

Original von LucioGT
    Aha.. ok, de Sinn vo dene "End-Aschläg" han ich bis jetzt mehr oder weniger au so interpretiert... mich hät eifach das Wort "Gwicht" e biz stutzig gmacht.. möcht ja nüd verpasse.. :face_with_tongue:

kes prob. :lol:

-=[CARPE NOCTEM]=-