Abstimmungssonntag 28/2 - Die Röhre

  • Eigentlich würde ich mit JA stimmen währe da nicht der Zusatz " es bleibt immer nur 1 Fahrstreiffen pro Fahrtrichtung offen, der 2. wird mit einer Speerfläche versehen. Warum brauchen wir dann eine 2. Röhre?
    Kann man ja genau so gut Trennpfosten in der Mitte einsetzen im alten Tunel und gut ist.

  • zdriver: Die zweite Röhe kann im Gegenverkehr genutzt werden, wenn die andere Röhre gesperrt werden muss, So bleibt der Tunnel auch bei Unterhaltsarbeiten ommer offen. Oder wenn in einer Röhre ein Unfall ist, dann gibt es keinen so grossen Rückstau und die nachfolgenden Fahrzeuge könne durch die zweite Röhre umgeleitet werden, so dass in Ruhe die Unfallstelle geräumt werden kann.

  • Unterhaltsarbeiten kann man so planen das die in der Nacht an sehr wenig befahrenen Tagen stattfinden.

    Eine trennung der Fahrspuren mittel Pylonen ( wie sie auf der Autobahn bei Hinwil eingesetzt wird) verkleinert die Unfallzahlen extrem. Auf der Strecke Hinwil Eschenbach herscht immer sehr viel Verkehr, zum Glück bis jetzt ohne grosse Unfälle. Ich denke dies ist der Fahrspuhr trennung zu bedanken.

  • DER KLEVERE MIT WEITSICHT STIMMT NEIN!!

    Was bringt's wenn wir immer mehr Strassen und Tunnels bauen? Richtig, der Verkehr nimmt zu. :smiling_face_with_sunglasses:
    Das brauchen wir in der Schweiz nicht. Die sollen doch durch Österreich und Frankreich durch verstopfen. Der Gotthard-Bahntunnel wurde um die Jahrhundertwende auch durch Deutschland mitfinanziert. Warum sollen wir alles bezahlen, dass die Ausländer durchrollen und uns den Schnauf nehmen?
    ALPENINITIATIVE - in diesem Juni geht die NEAT an's Netz!! Geniale Studie zur Schwerverkahrsentlastung:
    http://www.cargosousterrain.ch

    http://www.zweite-roehre-nein.ch

  • Unterhaltsarbeiten kann man so planen das die in der Nacht an sehr wenig befahrenen Tagen stattfinden.

    Eine trennung der Fahrspuren mittel Pylonen ( wie sie auf der Autobahn bei Hinwil eingesetzt wird) verkleinert die Unfallzahlen extrem. Auf der Strecke Hinwil Eschenbach herscht immer sehr viel Verkehr, zum Glück bis jetzt ohne grosse Unfälle. Ich denke dies ist der Fahrspuhr trennung zu bedanken.


    das gaht bi strasse oder chline tunnels bzw bi normale unterhaltsarbeite, s Problem bim Gotthard isch das de Tunnel komplett saniert wird, also mit neuer belüchtigs ahlag etc. da chamer erstens ned efach ihr nacht dranne schaffe und am tag la durefahre, well für das d wänd zum teil ufgmacht werde müend und neu Betoniert, (beton brucht 21 Täg! biser d normdruck festigkeit erreicht, und 14 Tag! mindestens biser überhaupt ebbis treit. selbst wenns so gah wühr, wührs ebe 10x mal lenger gah. wells scho sicher 1 jahr wenn ned no lenger gaht bis de Tunnel bi komplett sperrig saniert isch.
    zweitens isch de Tunnel z lang für efach mit Pylone e fahrtrichtigs trennig z erreiche, u.a haltet e Pylon sicher ke smart erst recht ke Lastwage uf i die Ander fahrspur inezfahre. wenn mer sowas mache wühr denne müest mer Leitplanke iibaue womer aber versenke müest chenge, was aber uf die Längi zwar theoretisch machbar isch, aber technsich viel z ufwändig isch, da im fall vomene Unfall d Leiplanke sich verbiegt u verkanten, sprich si cha nüm abgsenkt werde, also wäre churzi abschnit a ca 5m vo nöte, wo jedes einzeln absenkbar si muen, damit bimene Unfall d rettigschräft guet anecheme. das wühr aber e riese verkabeligsahlag samt vertüüfig vom Tunnel bedüte (irgendwo müend die Leitplanke ja au hii) ned z vergesse d erwiterig vom bestehende Kontrollrum. trotzdem wer im Fall vomene Füür oder Unfall de Gotthard tunnel komplett z sperre, und i de Ferie Ziit ischer trotzdem total verstopft.
    und die Leitplanke müest au unterhalte werde, u die chürzeri Sanierigs intervall als de Tunnel.

    dur die zweit Röhre sind d Fahrtrichtige trennt, was erstens scho mal verhinderet das es e Frontalunfall zwüschemne 40tönner und emne PKW cho chan. also e Totalsperrig vo de Tunnelröhre nur na im fall vomene Füür nötig wer, u wenn das usbricht chamer de Fahrbetrieb i de andere Röhre ufneh somit isch d durchfahrt nur erschwert aber ned Blockiert. und das mit de Sperrflächi macht au sinn, da hüt wenn es Fahzüg im Tunnel dur e Panne stecke blibt de tunnel gsperrt werde muen. mit de Sperrflächi wer das ned nötig de cha s Pannefahrzüg uf d Pannespur usrolle, oder falls das ned mögli isch de restlech verkehr über die spur uswiche, ergo verkehr lauft wiiiter. falls mer was ich persönlech au bevorzuge wühr zwei fahrspure mache wühr müest mer de Tunnel 3 spuurig ahlege, was aber im gegesatz zum Alpeschutz staht, da jetz scho z vill verkehr dure gaht.
    unterem Strich ishc die zweit röhre Us sicherheitstechnischer sicht, und us Wirtschaftlicher sicht s beste wasmer cha mache, und s einzig vo allne Vorschläg wo würkli immer funktioniert au während de Sanierig vom bestehende Tunnel. ned z vergässe isch das d Schwiz mitem bestehende Gotthard strassetunnel, de Gfährlichst Tunnel vo Europa (wenn ned vor ganze westliche Welt) hett, d Schwiz wo sech so wichtig nimmt will si so fortschritlech isch und alles so sicher baut isch!

    @WYSIWYG falsch, dur de Ceneri Basis tunnel wo au zur Neat ghört wird d Bahn reiseziit drastisch verkürzt, de isch zwar erst 2017/18 feritg wennis recht im chopf han aber immer na bevor de Gotthard strassetunnel überhaupt Saniert wird. und dur de wird einiges a Güeterverkehr vor strass weggnoh. und de verkehr nimmt so oder so zueh, eb die zweit röhre baut wird oder ned! und ganz ehrlech, mir isch lieber wenn mit de zweit röhre de verkehr i de summerferie wie bis jetzt staut, als wenn 1. mit nur ei röhre s Tessin für die komplett Sanierigszit KOMPLETT :!: vom reshcte vor schwiz abgschnitte isch im Winter. was ehrlech gseit überhaupt ned gaht, s Tessin wird susch scho gnue vernachlässigt. usserdem wie du scho gseit hesch, rollende verkehr nimmt eus de schnuf, aber weisch was, Stehender verkehr im Summer nimmt vill vill viill meh schnuff weg.

  • Müssen uns doch nichts aufzwingen lassen with.. - die sollen doch den Verkehr um die Schweiz herum führen.
    Wir wären ja als Steuerzahler total blöd und naiv, wenn wir uns vom Ausland unter Druck setzen lassen würden!!!
    Zum Glück sind wir nicht in der EU :thumbsup:

  • Müssen uns doch nichts aufzwingen lassen with.. - die sollen doch den Verkehr um die Schweiz herum führen.
    Wir wären ja als Steuerzahler total blöd und naiv, wenn wir uns vom Ausland unter Druck setzen lassen würden!!!
    Zum Glück sind wir nicht in der EU :thumbsup:


    das hett nüt mit em usland oder de EU z tue, sondern mit Wirtschaft und Tourismus. e Tourist nimmt die chürzischt und die schnellst route, genau wie es Speditionsunternehme.
    e tourischt us süddütschland z.b NRW fahrt dur de Gotthard uf italie, ned dur de Mont blanc au ned über Österich.
    usser dem isch d EU nedemal ir lag de euro selbstständig stabil z bhalte, u denne trausch du zue das si de verkehr um so ebbis unbedütends chlises ding wie d schwiiz umeleite? :face_with_tongue:

  • ..warum immer alles auf die STRASSE?? Ist doch keine ZUKUNFT wer mit WEITSICHT vorausschaut. Der Verkehr nimmt jährlich zu - die Luft wird nicht besser und die KLIMAERWÄRMUNG IST VOLL IM GANGE :face_with_tongue:
    Der unbebaute Boden nimmt stetig ab...

    TOURISMUS MUSS NICHT AUF DIE STRASSE!!