Mini Dame und Töfflibuebe
Gern wür ich mich churz und bündig vorstelle
Ich bin dä Dani usem Kt. Züri und fahre liideschaftlich gern Töff (am liebste 1Zylinder)
Zu miinere Töffli/Töff gschicht. Ahgfange mitere Piaggio Si und mit 16ni mini ersti gschalteti Sherco HRD 50 und nachmne johr Sherco SM 50. Wiiters bini Aprilia Replica 125, Yamaha DT & Triumph Daytona gfahre. Sit 2012 bin ich Töffabstinent gsi und das het mich jedi Saison plagt. Nun han ich mich entschiede das sofort z ändere und ufgrund vo minere liebi zu Supermotos han ich mich für eh ruuuchi, emotionali, unter 30 kmh zickigi und sehr schwer z fahrendi KTM SMC R (chönnt nah eh frau sii hmm ) entschiede!
Ich liebes d freiheit uffem Töff z gnüsse, Toure in unbekannti regione, neui Lüt kennezlerne, uffm Töff z ässe unds vibriere vo minere temperamentvolli östricherin!
Da ich sehr langi ziit abstinent gsi bin muess ich wieder es gfühl becho und lahns ruhig agoh. Da ich nüm wie früehner en allwetter/ all jahresziite fahrer bin, wird ich bevorzugt bi schönerem wetter unterwegs sii!
Ich freu mich scho jetzt uf eh ufregendi Saison, neui bekanntschafte und zahlrichi Fudikater
Bi Frage nume froge
Liebi Grüess Dänu
[Blockierte Grafik: http://www.zweirad-juergens.de/Bilderzweiradjuergens/690-SMC-R.jpg]