Salü zämä!

  • Hoi zäme


    So ig due mi jetz ou mau vorschteue. Ja, bi 18, ha sit öpe ere wuche ändlech dr lehrfahruswis(woni aber gli wider wet loswärde;)) und bi sit denn miteme honda nsr ungerwägs.
    im moment goni no id schueu, ha de nächscht jahr matur (hilfe) und de bini de dr gymer los:-D


    eh ja, vüu spass aune bim töff fahre


    grüessli ig:-)

  • au es salleeee vo mir und wünsch dir no viel spass im forum..............greetz....

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • au vo mer es ganz härzlechs HALLLLOOOOOO

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Herzlich wilkomme da im Forum und vill spass :smiling_face:

    Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

  • au vo mer no es sali....ond vel Spass do im Forum

  • saaaaaali :grinning_squinting_face:


    das isch ja richtig hm.... dass du de weg zu eus und so.... hm.... oder :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Ja V|RuS, das isch scho chli...hm... :winking_face:


    Hey salü und herzlich willkommä bi eus!

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Und au vo mir es Welcome in da House! :winking_face:


    Freut mi ä dases doch no meh 125 giht :smiling_face: Uf baldigi Türli :grinning_squinting_face:


    MfG pseudO :face_with_tongue:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • hey sali, au vo mer es Hallo do em Forum ond fell spass ond jo em September ghöri au zo de 125er clique ond chome denn gärn au es paar tüürli cho mache :grinning_squinting_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Au es fridlichs Welcome vu mir! Findi a guet, dass d 125er-Fraktion namal Zuewachs überchunt, und dänn ersch no wibliche 8o8o8o


    Ich hoff mer gseht sich mal bim Usfahre! (han zwar kän Plan wo Buechiberg lit...)

  • buechiberg esch ergend wo zwüschet solothurn und em kanton bern, eher kt.bern glaub, so wie d Vorwahl vo de telefonnr usgshet (032)


    also Tüfeli au vo mer es herzlechs wellkome :grinning_squinting_face:


    werde zwar ned zu de 125er fraktion ghöre, aber werde au echli uf toure azträffe sie!


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • salü und vill spass uf em pass oder eifach generell bim fahre:D

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.