zom glück häsch du mi nüd of de italliener gfötteled
Swiss Moto Zürich Do 18.2 - So 21.2.2016
- Düsi 46
- Erledigt
-
-
Au jo... Das hetti Schnappschöss geh
I ha aber die Bilder im Kopf
-
Grey - leider han ich keis Föteli mit de MV Dragster 8|
-
Puhh ... han i glück ka
-
I deför vo de umbaute Enfield :love:
Die goni mol go fahre... De Händler hed mir versproche, dass sie ohni Hueschte de Chlause schafft
-
Donna - do muesch jetzt aber zumindest 1 Foti dervo wo ni gmacht ha poste
-
Do wär si ... die umbauti Enfield :love:
wenn sie einigermasse dSchwägalp schafft. dKupplig und dBremse nöd allzu schtreng gönd... jo denn rumi dGarage uf und sie chunnt en Platz öber ...
Nöd no de Tacho isch en Traum :thumbup:
-
Do wär si ... die umbauti Enfield :love:
wenn sie einigermasse dSchwägalp schafft. dKupplig und dBremse nöd allzu schtreng gönd... jo denn rumi dGarage uf und sie chunnt en Platz öber ...
Nöd no de Tacho isch en Traum :thumbup:
..uh - die hat mir au gfalle
Gell - ENFIELD nöd END FIELD -
Was mich bei solchen Messen immer aufregt sind die vielen Nicht anfassen Schilder, die nicht draufsetzen kann ich so halb verstehen bei div. Umbaute aber nicht berühren sollte dann auch nicht ausgestellt werden.
Btw. Wer von euch hat alles den Standt mit dem Never Wet Sprays gesehen oder noch besser schon Erfahrungen damit?
-
WYSIWYG, diese Enfield ist ein toller bobber :love:
Ich durfte sie trotz Schild "Verkauft" probesitzen, der Mech sah mir scheinbar an, was ich gerne wollte: "Setz dich drauf, es schaut niemand zu"
Mehr Mühe habe ich mit Leuten, die die Ausstellungsmodelle malträtieren, ihre Kids draufkrabbeln lassen ...
-
Hey - die muesch mir den zeige
-
Bi am Sunntig s erschte mau dert gsi, isch würk Hammer
U het o brutau schön gmachti Custom Töffe gha :thumbup: -
Bi am Sunntig s erschte mau dert gsi, isch würk Hammer
U het o brutau schön gmachti Custom Töffe gha :thumbup:
..find's au immer cool. Weisch denn wo de Trend so düre goht -
Ich weiss nicht.... also wenn das der Trend ist, dann haben mir nur die hübschen Mädels bei Honda gefallen.... Aber Vättu hat sich geziehrt und wollte sich mit diesen hübschen Dingern nicht ablichten lassen :sleeping:
-
Uh bei DUCATI hatte heisse Chicks - leider dieses Jahr ohne Christa R....