Die letzte substantielle Änderung was Töfffahrer betrifft, ist übrigens vom 1. April 2003. Und Nein, da fehlt keine 1. Es sind wirklich 13 Jahre vergangen. Damals wurde die Kategorie A beschränkt eingeführt. Davor durfte/musste man 2 Jahre mit 125 ccm rumgurken, egal ob man 25 Jahre oder gar älter war oder nicht. Das junge Gemüse weiss ja gar nicht was es hat.
also ganz ehrlech, ich bi ja aselber au 1 jahr 125er gfahre, und ich finde da gear ke schlechti erfahrig. will e suberi linie d gschwindigkeit au dur kurve müese mitneh de richtig gang immer dinne ha, und al das was uf de 125er dringend notwendig isch um flott vorwärts z cho. al das muemer scho bi 25kw vill viiil viiiil weniger beachte wegem höhere dreihmoment vo de grössere huubrüm. und wemmer 125er gfahre isch weissmer ner e "ahfänger" Töff vom schlag vor ER-6, MT-07 SV 650 etc richtig z schätze. und eb jetz 25kw 35kw oder 92kw, de uswis gittmer usserorts spätistens nach 8s vollgas für langi ziit ab, und es wird sacketür.
Du willst Auto fahren --> du machst eine praktische Autoprüfung. Und das Prüfungsfahrzeug muss auch handgeschaltet sein, obwohl heutzutage Automaten state of the art sind. Da meckert auch niemand. Die Frage, ob das Schalten und Anfahren wirklich das allerallerschwierigste am Autofahren ist, stellt sich keiner. Weils halt schon immer so war.
doch meh cha d Autoprüefig mitemne automat mache, allerdings bechunnt mer denne e Iitrag im uswis und darf nur Automate fahre, ke handgschaltete. mi Fahrlehrer hett so fahrstunde ahbote xD
Ah und na ebbis wichtigs für alli wo ihre LFA oder Uswis vo 25KW uf 35KW wend la umschribe, lut mfk SO chamer s gsuech erst am 1 April iiireiche :cursing: also je nach ahdrang chas bis zu 3 wuche gah bismer de au offiziel darf 35KW fahre, ned vergässe dasmer de Töff erst necher uf die leistig darf umrüste und na vorfüehre mues. und ja die 3wuche sind ke witz, ich bi zweimal go froge, und beid ahgstellte bürochräft (1x männlein und 1x weiblein) hend s gliche gseit. e frechheit sondergliche. aber ja wa willmer mache, isch halt so ich freu mich ämel druf git sicher 10 KMH meh wo ich uf de dütsche AB cha us de ER-6f usehole