Freu mi jetzt scho uf de früehlig
...jo jo, mues no neue Reife druff tue loh..
Freu mi jetzt scho uf de früehlig
...jo jo, mues no neue Reife druff tue loh..
im forum wünsche dir en guete start idi neu saison 2016! kas kum erwarte bis endli dä früehlig do isch!
allziit gueti fahrt
War am 25 Dezember auf dem Bock. Konnte es nicht lassen
im Forum, Ale
Wenn Ihr im Fricktal ummekurved vorher schreie 8)8) Denne hol ich die chlini xj6 uss dr Garage
wird Ziit das es wieder früehlig wird
Welcome, chume au ganz us de nöchi, bi mir ischs zwar kei Italiäner worde, obwohl ich mir hart überlegt gha han d shiver vomne Kolleg abzchaufe, defür e japanischi zwei-zylinder Vllt gseht mer sich jah mol uf ere tour im summer. Frick isch ja nur en Katzesprung vo Wallbach, nöcher hanis sogar no wenni bi de Fründin in Sulz bin
Uf jede fall gseht meh sich
Wallbach isch jo nur 2 kurzi Gasstös vo Frick weg .... do werde mr sicher e paar passendi glägeheite finde
@ Donna, ich hoff ich bechumm die Paso bis zum Frühelig vo der Werkbank abe
die chli Zicke macht gerad e Verjüngigskur über de Winter
Mues d'Donna au no ins Fricktal cho
Do machet mir den so es Gruppeusfährtli noch ITALIENISCHEM GUSTO
die chli Zicke macht gerad e Verjüngigskur über de Winter
:huh: ... Das würdi mir au guet tue
Es git sicher wieder seint oder sander Usfährtli noch italienischem Gusto, leicht nachgewürzt mit Chōmiryō und Yakumi, WYSIWYG
Glaub ich dir nit donna ^^^^
E besseri verjüngigskur wie dini diavel gits fascht nüm ... Wenns die es nit schafft einem dfalte ussem gsicht szieh denne hilft nur no spachtelmasse
Aber denne hockt me glaub aber au nüm freiwillig uffd diavel ..... Also goht bi dir sicher no einigi johr bis das bruchsch
freu mi uff de früehlig und druf bald wieder go fahre und uff schöni gruppeussfährtli 8)8)
..hejo
hey, nd vespa?
hast noch eine?
funktioniert wunderblendend mit wechselnummer
Hi blauweiss - die TRIUMPH bauen auch schöne 2- und 3-Zylinder. Mein Cousin hat eine BONNEVILLE...
Hi blauweiss - die TRIUMPH bauen auch schöne 2- und 3-Zylinder. Mein Cousin hat eine BONNEVILLE...
hab die bonnie erst seit september, konnte den alten shadow im tausch noch abgeben. die bonnie bleibt jetzt noch ein paar jahre
ist aber echt ein tolles duo, mit der vespa ist es einfach anders; andere leute, andere anlässe, anderes fahren. willkommen mal an ein vespatreffen!