125 RulZ

  • Sali TS, neue Aprilia-Kolleg :face_with_tongue:


    Aso si hät lut Uswis 15.5 kw, also ca. 19 PS. Das isch aber lediglich wäg em Uspuff gsi wo en enorm drosslet hät (isch glaub mal wider e Spezialkonstruktion für d Schwiz gsi...). Ohni de Plombierig chunt si uf 30 - 34 PS, (offizielli Aprilia-Agab: Isch vu Jahrgang zu Jahrgang liecht unterschidlich). Ich han a no en Rännvergaser und en Rännuspuff, optimierti offeni CDI (Elektronik, isch ebefalls plombiert gsi wäg de Abgasvorschrifte...) und halt ebe en anderi Chette für Passfahrte (füährt halt zu no meh Schalte...).


    De Vorbsitzer hät gmeint es seged "minimum 40 PS", ich weiss nöd, öb das wüärkli stimmt, aber oberhalb vu 30 sötts uf jedefall si!


    Ich weiss halt nöd wieviel bi de Futura de schwizer Uspuff a Chraft gna hät, aber ich nimm scho mal a dass äs no meh drosslet hät als eifach nur wägem Kat. Aso lah de Rännuspuff uf jede Fall dra :face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue:


    Bisch scho ga probefahre? Lauft si dänn guet?


    Wännd si dänn häsch, chasch di gärn mal mälde und mer chönd es chlises Aprilia-Türli mache! Winti - Aargau sött glaub no z schaffe si (ich ha zwar eigetli voll kän Plan vu Geographie...)


    Natüärli machi mit jedem gärn es Türli, s muss ja nöd umbedingt e Aprilia si...

  • hey squeezie, do sägi natürli ned nei för nes türli beni denn emmer bereit :grinning_squinting_face: ond ich chan au mol denn of winti cho np, hesch du msn oder icq?? ond ehhm jo i weiss voll ned wiefell de rennuspoff brocht het aber i dänke de brengts scho no rächt ... ben ersch fang met em bsitzer go fahre, also er esch gfahre aber goht scho ab ond eleigge natürli no fell meh, i gange jetzt denn mol no go probefahre *freu* :D!!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • @ squeezie, ebe wär no geil wemmer denn amu zäme wörde chli go päss erklimme :D! sowiit i der nochemag :grinning_squinting_face: haha!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ladies ladies ufem Bode blibe :grinning_squinting_face: Bin aj ganz i dä nöchi und no 2 ander mitere 125 au also chämer mit 5 125 go heizä gha :ugly:
    *räääängdädäng* :smiling_face_with_horns: :top:


    btw..


    "Ich weiss halt nöd wieviel bi de Futura de schwizer Uspuff a Chraft gna hät, aber ich nimm scho mal a dass äs no meh drosslet hät als eifach nur wägem Kat. Aso lah de Rännuspuff uf jede Fall dra"


    BlackDevil nim der da z Härze!!! :grinning_squinting_face: :face_with_tongue:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Jep, ich han msn und icq, cha der gärn mal d nummere durägeh! Dänn chömer euses Passtourli mache!


    @ pseudonat: Ja eh, ich het au sicher no ein Kolleg mitere 125er, wär ächt fridlich, wämmer mal e route plane würäd und amene freie Tägli es Usfährtli mached!


    @ -=TS=- Ja, freu di scho uf dini erst eige Probefahrt! Häsch si dänn scho reserviert oder isch nonig sicher, dass sie überchunsch? Nämm mi no wunder wieviel km dass si uf em Tank hät und was ungfähr zahle wüärsch...


    Sorry, isch völlig ohni Zämmehang, aber wär kreiert so hässlichi Smileys?
    :ugly3: :ugly3:


    Fall äs an admin gsi isch nimm i s "hässlich" natürli zrugg :engel::engel:

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    "Ich weiss halt nöd wieviel bi de Futura de schwizer Uspuff a Chraft gna hät, aber ich nimm scho mal a dass äs no meh drosslet hät als eifach nur wägem Kat. Aso lah de Rännuspuff uf jede Fall dra"


    BlackDevil nim der da z Härze!!! :grinning_squinting_face: :face_with_tongue:



    AHHH mann, schiessti mi aber ah de ganz dräck richtig istele und mache lah chostet :face_with_tongue: Also lah ich de Orginal uf jede Fall dra! :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • jop sones tüürli met es paar 125erlis wär no gemütlich :)! aber i werd leider ersch am 22. september 18ni, d.h. ersch denne chomi uf türli's met :(!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    jop sones tüürli met es paar 125erlis wär no gemütlich :)! aber i werd leider ersch am 22. september 18ni, d.h. ersch denne chomi uf türli's met :(!


    Defür dän usgibig!! :winking_face: :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von BlackDevil



    AHHH mann, schiessti mi aber ah de ganz dräck richtig istele und mache lah chostet :face_with_tongue: Also lah ich de Orginal uf jede Fall dra! :grinning_squinting_face::face_with_tongue:


    Pfff... Original stinkt.. Ich wet wieder die Angst gspüre wän du vo hine z fahre chunsch unds eifach nume *rooooooooooaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrdängdängdäng* macht :grinning_squinting_face: :ugly:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    rooooooooooaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrdängdängdäng* macht :grinning_squinting_face: :ugly:


    …hehehehe, en halb-uusgrumte dep rifft öppe uf die beschriibig zue :grinning_squinting_face:

  • iz fahri de mini 125er o wieder. so als vorbewegungsmittel zum zweck. auso für ga z schaffa usw.

  • also ich han mini Suzuki ts 125 er , erst grad verkauft.
    Hans aber gnosse, mit dem Liechte Teil umezdusse.
    Und ich empfiel allne, würklich gnueg lang uf de 125 er zfahre. Dennn die grosse sind e anderi Klasse. Vorallem Geistig muen mer anderst druf sie.

  • Milan


    ech weiss jo ned. aber för mech geds vo de geistige ufmerksamkeit här, muesch bemm 125er minimom gnau so be de sach si, we bemene schwäre. bemene 125er hani eher no s gfühl, dass meh muesch be de sach si. chasch jo denn ned eifach so rasch rasch öberhole.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: