ZitatOriginal von DeepZone
wenn du kopplig wörsch zieh..wörsch emmer schneller ond schneller ond schneller werde .
eben nicht, irgendwenn chutn dr dr luftwidrstang i wäg
ZitatOriginal von DeepZone
wenn du kopplig wörsch zieh..wörsch emmer schneller ond schneller ond schneller werde .
eben nicht, irgendwenn chutn dr dr luftwidrstang i wäg
also pässe fahre metemen 125er esch geil
ech be met mim 125er ned grad wenig gfahre. ond eini vo mine huusstreckene esch brünig-gremsel-furka-suste-brünig. ond die beni es paar mol gfahre ond ha nie problem gah.
bärg ab gesch jo eh gas. amel zor korve us. ond wennt mol en schwäri de bärg ab stossisch, denn hangsch au zemli vel am gas. sovel zo de schmierig.
zo de motorebräms:
öhm jo. es esch scho so, dass met em 125er praktisch kei motorebräms hesch. esch bärg ab eher wene tempomat
was d deepy gmeint hed met 2zyli ond motorebräms. also d helme chönd scho rächt starch ofenand dätsche wennt abem gas gosch muesch de eifach luege, dass de fahrer ned z fescht mues lache. soscht gheit mer no ab em töff
I bin am Sunntig mit zwei Kollege im Gebiet um d'Hulftegg umeblochet. Es isch eifach genial gsi. Mer händ eifach immer voll stoff geh, egal öb duruf ider durab . Und dänn im letschte miment uf d'Klötz . So isch de Mocke immer gschmiert :D. I han uf 250 Kilometer grad mal 6,4 Liter 98er brucht!!!! Das isch de hammer. I het nöd dänkt, das er so wenig brucht. Leischtigsmässig han i au niä problem gha.
d'Urner Päss sind definitiv nüd für 125er.....
will.....
deht sind mier
also, immer schön rächts fahrä und nüd rüüchä
haha lol, ke angst mythi i luege denn weli päss dasi met minere aprilia guet erklimme chan :D!
ZitatOriginal von Peak
also pässe fahre metemen 125er esch geil
ech be met mim 125er ned grad wenig gfahre. ond eini vo mine huusstreckene esch brünig-gremsel-furka-suste-brünig. ond die beni es paar mol gfahre ond ha nie problem gah.
bärg ab gesch jo eh gas. amel zor korve us. ond wennt mol en schwäri de bärg ab stossisch, denn hangsch au zemli vel am gas. sovel zo de schmierig.
de fahr abr mou sone baumbärg hinger abe, odr dr wiisestei vore abe..
wenns nid zsteil isch chasch guet gas gä, abr irgendwenn wirds so steill und ängg und unübersichtlech dass nid eifacht chasch stoff gä wie sau!
öhm. weiss jo ned. aber de splüege dorap of de italie siite hani au gas gä we blöd....
Ich freu mi au scho druf mit minere Aprilia RS 125 mal go d Päss erklimme! Ha wohl a nöd um süsch en anderi Chette dra..
Vu de chline, aber doch ordentlich steile Höger chani nu gueti Ergäbnis vorbringe. Bi ämmel trotz teils Kurve und würkli starcher Stigig no uf über 120 lut Tacho cho. (Anmerkung für die Polizei: Es versteht sich von selbst, dass es sich bei dieser kurvenreichen und steilen Strecke am Ar*** der Welt um eine Autobahn handelt.)
Ich bi ja gspanne, öb si au längeri Päss überläbt
Stichwort Motorbräms: Isch bi mir das wo bergab es bizli winiger beschlünigt als de Gasgriff
@ Dani-7R : Isch ja no rächt e schöni Mito, wo da gha häsch, Respäkt
ja, abr peak so ab 20% und so zwe bis zweehaub meter fahrban geits när haut amigs nüme so guet zum beschlöinige
abr git jo no mänge angere pass wo besser isch aus whitestone und baumbärg!!
ZitatOriginal von Nitro
Blackdevil, was bisch dänn du scho für Päss gfahre (über 1500Meter)..?
Du scho?
Also ich muess säge ich märke eigentli kei unterschied mit minere DT.. Schalte und Gas ghä isch immer glich, aber evtl märki da im eifer des "gefechts" au gar nöd
Klar Pseudo.
Du machsch ja au die ganze Turnüebige uf em töff, nöd so wie ich dehei.Lach