Vorfüere

• Also i ha grad e Iladig übercho zum mi Töff vorfüere und ha no es paar Frage drzue. Wiviu chostet das de? Also Prüefigsgebühr? I ha ghört vo Lüt wo das bim Mech gmacht hei, wie chame das mache? Ufem Zettu stat nume öpis vo wäge Termin verschiebe und so.

Gits nöime e Liste was si alles kontrolliere?

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• d lischte findsch uf de stva-siite vo dim kanton! was i grad weiss:
    -bremse
    -liecht (winkel etc)
    -blinker
    -spur
    -reife
    -roscht
    -dämpfig

choschte weiss i grad ned, sööt aber au uf dere lischte stah!

mfg flex

//edit:
    nr.1 -> http://www.admin.ch/ch/d/sr/741_41/a33.html
    nr.2 ->

Fahrzeugprüfungen und Nachkontrollen

Prüfungsvorbereitung
    Für die Prüfung des Fahrzeuges ist der Fahrzeugausweis und das Abgas-Wartungsdokument (wo vorgeschrieben) bereit zu halten.

Das Fahrzeug ist vorgängig Instandstellen zu lassen und zu reinigen.
    Provisorische Reparaturen können wir nicht akzeptieren.
    Spikesreifen sind für die Prüfung nicht zugelassen.

Für Fahrzeuge mit einem Fahrten- oder Restwegschreiber muss ein entsprechender Prüfbericht vorgewiesen werden, dessen Ausstelldatum nicht länger als 24 Monate zurück liegt.

Fahrzeuge zum Sachentransport (Lieferwagen, Lastwagen, Anhänger) müssen für die Prüfung mit mindestens der halben Nutzlast beladen sein.

Wir bitten Sie ca. 10 Minuten vor Prüfungsbeginn am Prüfort einzutreffen.

Fahrzeugprüfung
    Die freiwillige und periodische Fahrzeugprüfung umfasst:

Die Identifikation des Fahrzeugs
    Die Funktions- und Wirkungsprüfung der Bremsanlagen
    Die Funktionsprüfung der Lenkvorrichtung, des Fahrgestells, der Achsen, der Aufhängung, der Räder und Reifen, sowie der übrigen im Fahrzeug vorhandenen Ein- und Vorrichtungen
    Die Überprüfung der Sichtverhältnisse
    Die Beleuchtungseinrichtungen und die elektrische Anlage
    Die Einhaltung der Lärm- und Emissionsvorschriften
    Nachkontrollen nach Beanstandungen
    Falls Ihr Fahrzeug anlässlich der Prüfung beanstandet werden muss, sind die Mängel mit einem Kreuz markiert. Die Mängel sind vor der Weiterverwendung des Fahrzeuges unverzüglich zu beheben.

Weist das Fahrzeug nicht mehr als 10 Mängel (X) auf, kann die Nachkotrolle in der Regel ohne vorherige Anmeldung erfolgen. Ohne andere Abmachung findet die Nachkontrolle im gleichen Verkehrsprüfzentrum (VPZ) statt, wie die erste Prüfung.

Bringen Sie bitte das Doppel des Prüfungsberichtes zur Nachkontrolle mit.

Die Nachkontrollen ohne Voranmeldung werden wie folgt durchgeführt:

VPZ Bern
    Schermenweg 9
    3001 Bern
    Telefon 031 / 634 25 37
    Fax 031 / 634 25 00
    vpz.bern@pom.be.ch Leichte Motorwagen und Motorräder
    Montag bis Freitag
    11.00 bis 11.20 Uhr
    Schwere Motorwagen und alle Anhänger
    Montag bis Donnerstag
    16.15 bis 16.30 Uhr
    Freitags in dringenden Fällen nach
    Telefonischer Voranmeldung bis Donnerstag um 16.30 Uhr

VPZ Berner Oberland
    Gemmistrasse 7
    3604 Thun
    Telefon 033 / 334 2727
    Fax 033 / 334 27 29
    vpz.thun@pom.be.ch Montag bis Donnerstag
    15.15 bis 16.20 Uhr

VPZ Oberaargau / Emmental
    Hardstrasse 4
    4922 Bützberg
    Telefon 062 / 958 70 70
    Fax 062 / 958 70 75
    vpz.buetzberg@pom.be.ch Montag bis Freitag
    11.15 bis 11.35 Uhr

VPZ Seeland / Berner Jura
    Hauptstrasse 1
    2552 Orpund
    Telefon 032 / 344 20 25
    Fax 032 / 344 20 40
    vpz.orpund@pom.be.ch Montag bis Freitag
    13.10 bis 15.00 Uhr
    Weist das Fahrzeug mehr als 10 Mängel (X) auf, oder ist die Nachkontrolle ohne Anmeldung aus anderen Gründen nicht möglich, ist schriftlich, telefonisch, per Fax oder am Schalter ein neuer Prüfungstermin zu vereinbaren.

Das Fahrzeug ist möglichst bald, jedoch spätestens innert 30 Tagen seit der Beanstandung erneut vorzuführen. Kann die Prüfung nicht innerhalb von 30 Tagen seit der ersten Vorführung abgeschlossen werden, muss es unter Voranmeldung nochmals ganz geprüft werden, bzw. das Fahrzeug wird, sofern der Fahrzeugausweis nicht annulliert ist, durch unser Amt zu einer neuen ganzen Prüfung eingeladen.

Für allfällige Auskünfte stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

quelle: http://www.pom.be.ch/site/index/pom…hkontrollen.htm

Einmal editiert, zuletzt von FLX3000 (30. Mai 2005 16:52)

• so doof das es tönt: ned z underschätze isch de erscht idruck. wenn de töff suuber putzt isch und alli liechtli gönd, d reife gnueg profil hend, hesch scho halbe gwunne. wenn de mech schicksch, chunnt de töff eher dure, will die ja d lüüt i de mfk känned ("ja mached mer dänn sälbstverständlich no"), choscht aber. ich bi bis jetzt immer sälber gange (damals no studi, gnueg ziit) und ha nie gross problem gha. usser einisch, wo de depp gmeint het, d brämsschibe sig nüme gnueg dick, obwohl das eifach falsch gsi isch. denn bruchsch en guete mech, wo dem das erchlärt oder bim hersteller toleranzbereich afordere, etc. wenn s gfühl hesch de bock isch i.o., denn gang sälber. susch zum mech go frage, de cha au us erfahrigswert öppe abschätze wievil das choscht (v.a. wenn gwüssi sache müend gmacht werde)...

mit de speedy bin i no nie gsi, isch scho lang überfällig s ufgebot, aber sie sind halt hindedri... det wird i zimli sicher de mech schicke, will i kei ziit han undertags i d mfk z gah...

triplegruess

burning angel wings to dust

• Merci für d Infos und so! Wirde das Züg mou düreluege uf dr Homepage vo Bern, weni nume aube me Zit hät :face_with_rolling_eyes:

Hmm i lüte emu morn mau em Mech a und frage wie tür das würdi. I ha drum d Halbverschalig dra do und dorum isch si lüter worde! Süsch isch eigetlech no aues originau und i guetem Zuestand.

D Prüefigsgebühre weiss grad niemer?

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Milhouse
    glaub 60.--
    ech be met miniere daytona au sälber gsi. ech han jo anderi blenker, anderi nommerescheldhalterig ond nommerebelüchtig dra gha. esch amel keis problem gsi.
    was de speedtriple.ch scho gseid hed fend ech doch sehr wechtig, dass de töff suber esch. nor scho met dem hesch en guete vorteil.

wäg de verschalig. ech wörd d original vollverschalig weder dra tue. denn chasch secher si, dass scho mol es problem weniger hättisch. es mues nor öpis chlises si ond denn chömeds denn ame glii ond meined, es esch jo au ned d original verschalig dra. ond die verschalig wächsle, ged jo wohrschindlech ned so rüdig vell z tue :winking_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

Einmal editiert, zuletzt von Peak (31. Mai 2005 13:14)

• Ig ha aber kei originali me :winking_face: OK 60.- gö ja no, de chani mrs sogar leiste.

• jaja das mit äm vorführä isch so äh sach....
    ich weis, ja au nöd aber ich glaub diä gröschtä deppä vo expertä gits in winti!!!
    min vater isch letscht wuchä gsi zum sinä vorführä, denn isch er vor äm termin extra no gschnäll zum pneuheini gogä frögä ob s'profil no gnüeggend isch für s'vorführä! dä pneuheini het gmeint isch zwar wenig aber über dä toleranz, jaja isch denn aber nöd so gsi, da er es paar stägä im profil gha het. denn händs no bremsschiebä wägä 0,1mm unter dä toleranz beahstandet und dä er sie muess wächslä het dä expert grad au no diä hinderbremsschiebä bemänglet! sini ussag: wemmer ja scho diä vornä wechslet, denn tuemer doch diä hinder au grad wächslä, gaht ja ih eim!!! ih dä nächschtä 2wuchä chan er zur nachkontrollä!

jedoch min nachbau hand's voll g'fi....!!! denn er het äh alti sugi gsx-r!!! z'letscht mal wo er het müessä gogä vorführä, hans ihm gseit, dass er biblätter vo dä lenkerbrugg und äm lenker fürtrührä chan! het er au gmacht!!! därmal hets dänn dä expert wieder wellä gseh!!! jaja er het denn bim hobby (det wo er lenker und gabelbrugg gkauft het) 80.- müessä für biblätter zahlä!!! voll dä abzocker, aber das isch ja es anders thema!!! wieder zum vorführä: nach dem das ihm dä lenker und d'gabelbrugg beanstandet händ, händs denn no wellä biblätter gseh für derdinger-bremsschiebä!?!?!? han ich ja au no nie ghört!!! uf allfäll het er diä nachträglich au no müessä bsorgä, het sie jedoch koschtälos vom deredinger übercho. witer gahts, denn hands no sini zwei verschiedäni pneusortä beanstandet...jaja den hets mim nachbar vollenz dä deckel g'lüpft und het äh chli umä g'fluecht...jaja denn händs ihm grad än neuiä termin gäh, im juli und erscht no für 140 frankä, jaja das sind doch verdamti gauners...aber ebä wie ih dä schul, mir isch halt am chürzerä hebel
    greetz

dä dummä g'hört d'welt.....

Einmal editiert, zuletzt von sugibängel (1. Juni 2005 09:23)

• dä vater isch hüt no zur nachprüfig gangä!!!
    er het ja nomal müessä gah wegäm vorder pneu und dä vorder-und hinteribremsschiebä...

vorweg ihn händs scho wieder durräkeiä lah....huerrä tyranä diä expertä, ich glaub dennä gahts ab wenns öper chönd schickanierä...
    bremsschiebä sind okay, aber dä es neui bremsschiebä sind muhmer bremschlötz ah schliefä oder neui ih machä, denn diä sitzet äm expert z'wenig genau!?!?!? denn es het zwei strichli uf dä schiebä wo im nöd gfallet!?!?!? chan ich ja verstah das mer alti chlötz ahschliefä tuet, aber aber aber tami nomal, ich hans doch vor 1monät gwächslet!!!! sind das armlüchter oder nöd??? und dä klu lut ussag vom vater ziehns eh viel besser...ich verstah das nöd...........

dä dummä g'hört d'welt.....

• Was isch eigentlich los mit dene Experte, spinned die momentan... läck, isch glaubs de 4 od. 5 Fall i dere Wuche wo d'Lüüt so schickaniert werdet.. :angry_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Bi mir isch easy gsi, mues innerhalb vo 10 Täg e neue Hingerreife ha susch isch alles i.O. gsi :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Milhouse
    Bi mir isch easy gsi, mues innerhalb vo 10 Täg e neue Hingerreife ha susch isch alles i.O. gsi :grinning_squinting_face:

Muesch nomol gah, oder häsch dörfe unterschriebe ??

:confused_face:

• Nenei me mueses eifach bestätige dasmes macht, und we si eim verwütsche nach 10 Täg und me hets nid gmacht de ischme gfigget :grinning_squinting_face:

• So hüt bin au ich mini Maschine go vorfüehre in Schaffisheim AG.. eigentlich isch alles guet gange... de Töff isch tadellos gsi (wämmers au hoffe nach fascht 1 Wuche bim mech) und au d'Stahlflex sind ok wäge em Iitrag.. allei wege em Skorpion-Uuspuff han ich problem übercho... d'Bestätigung (wo i de Verpackig gsi isch) wo de Mech hätt müesse uusfülle langed aber nöd... ich muess die Bestätigung am Importeur schicke, und die müend mir e Bescheinigung mache wo uf de Töff passt. :smiling_face_with_horns: Jetzt chum ich en neue Termin über (natürlich chostepflichtig isch ja klar) wo ich denn de Föttzel muess vorwiese und denn isch sie dure... so en scheiss !!! :ugly5:

• Das esch weder typisch... sorry aber die AG send eifach sau domm ofem StvA!

• jop send ächt a****löcher ... mini aprilia af/1 woni mer jo jetzt kaufft han esch vor ca. 2 johr meteme andere uspoff prüeft worde ofem stva schafisheim. Well de töff scho öber 10 johr alt esch muesmer ne jo all johr be halterwechsel vorfüehre. beni of das stva gange ond alles esch in ornig gsi bes ofe uspoff. Sie händ gseit de uspoff döfi ned dra ha obowohl sie jo vor 2 johr gseit händ das esch kes problem .. die send eifach wörkli wied deepy shco gseit het SOU DOMM .. naja mer chas ned ändere ... :wand:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: