Vorfüere

• Zitat

Original von DeepZone
    Das esch weder typisch... sorry aber die AG send eifach sau domm ofem StvA!

Muesch nöd sorry säge... das sind A-Löcher.. sie tüend s'Gsetz je nach lusch und luune büüge und forme nach beliebe... sie sind uf em längere hebel.. mir isch es au scho glunge en Entscheid vo dene rückgängig zmache, mittels Schrifteverkehr usw... aber für so en chline Seich so en riese Uufwand z'triibe.. dezue häsch meischtens nöd so luscht... :wand:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• d'experte sind eh voll die weiche... was mir scho alles gseh hend i de garage... eimal isch en alte 6er bmw zu eus cho... er seg ga vorfüehre, und jetzt müess er d'ölwannedichtig mache lah, wills bizli öled.
    mir das teil bim wechsle mal aagluegt...
    halterig für de alternator broche, öle duet ned nur d'ölwanne, pneus sind einsiitig abgloffe gsi, lenk und lagerspiel und suscht na paar chlinigkeite.

ich seg nur vitamin b, wenn ich da am einte garagist sini autos aalueg wo frisch vorgfüehrt sind. :böse:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Ich schaffe ja au als Kundendienstberater innere Garage.. ich han kürzlich en Kostevoraschlag müesse mache für d'MFK... ca. 2500 Franke... (Stossdämpfer vorne und hinte kaputt, sprung im Lampeglas, abgloffeni Pneus, Kaputte Mittel und Endtopf.. und no e paar anderi chlinikeite...

Die Frau isch denn gliich go vorfüehre.. Resultat = NICHTS !! Kei einzigi beanstandig.. und ich stahn natürich mit abgsagte Hosebei da.. so nach em Motto: " Ihr händ mir öppis welle verchaufe, wo nöd nötig isch.." :wand::angry_face:

• So.. hüt dank Superschöns-Wätter :angry_face::smiling_face_with_horns: isch es en richtige Spaziergang gsi zum STVA AG.. aber dafür isch jetzt de Töff durecho, und ich han d'Stahlflex und de Skorpion iitreit übercho.. *juhhuuuuu*, jetzt staht no ei Prüefig bevor das Jahr, und denn isch s'Soll in Sache Töff für das Jahr erfüllt ... :face_with_rolling_eyes::face_with_tongue: