• Sali zämme,


    Denne mach ich doch au emol e Vorstelligsrundi :grinning_squinting_face:
    Ich heiss Michi, bi 41 und wohne im Fricktal.


    Nach einige johr Töffpause het's mi das Johr wieder packt und ich ha mir e gmüetlichi chlini XJ6 gholt.
    Do jo langsam aber sicher die kalti Winterziit chunnt und es mit Fahre nüm soviel git, ha ich mir öppis gsuecht wo ich glich e chli ziit mitem Töff verplämperle cha, und eso han ich mir Winterbaustell (e Ducati Paso) aaglacht. :winking_face:


    Würd mi au uff gmeinsami ussfahrte freue :smiling_face_with_sunglasses:


    Gruess
    Michi

  • :welcome: Michi


    ne Duc Paso ... das ist aber was ganz besonderes :winking_face:


    Viel Spass beim schrauben, ich hoffe, du freust dich trotzdem auf den Frühling.

    Ich habe keine Macken...
    das sind Special Effects.

  • Danke Donna :smiling_face:


    Naja, an die Diavel kommt die kleine Paso leider nicht ran, aber wenigstens hat die Paso auch den typischen Duc-Sound ^^^^
    und ja, wie ich mich auf den Frühling freue .... bis dahin wird die Duc sicher wieder auf Ihren eigenen Räder stehen.

  • :welcome:
    Bisch ja gar nid so wit wäg. Viu Spaß hie und gueti Gespräch. Vilich trifft me sich ja nöchst Frühelig zu re Tour.


    LG

    Die höchste Form des Glücks ist ein Leben mit einem gewissen Grad an Verrücktheit.

  • Viele Dank :smiling_face:


    @ Tami stimmt :smiling_face: 1-2 mol am Gasgriff zieh :smiling_face_with_sunglasses: bi immer für ussfahrte zha !!
    würd mi freue im Früehlig e paar ussfahrte mit euch zfahre :smiling_face:


    gruess
    Michi