Hallöchen zusammen
Was meint Ihr zu dieser Maschine?
Hallöchen zusammen
Minere Meinig nah chönnts sich um en Töff handle.
In der Tat :-))))) Chunt druf ah was mr alueget
Mich würde deine Meinung dazu interessieren
I han gwüsst das Du so was schriebsch :-))))))
Mich würde deine Meinung dazu interessieren
Oha... Werde mich künftig draushalten
Die Maschine unten dran, bequem, fett, schwer, nicht mein style aber wers gemütlich haben will solls nehmen.
Die Maschine, drauf, dumm weil bald ohne Kinn
Was wettsch denn genau wüsse? Ich mein du schriebsch ned mol was es für en Töff isch. Mit Müeh und noch han i de Moto Guzzi Schriftzug uf em Zylinder chönne entziffere. Aber wohl nume eine wo sich mit so Gschwür uskennt, weiss au welles MOdell es isch ;-).
Sorry, aber ha amigs chli Müeh mit so generelle, offne Froge. Isch wie: isch das ächt en guete Töff? => kei Ahnig, säg für was en bruchsch, was dis Budget isch, Körpergrössi/Gwicht, Fahrpraxis etc....
Gueti Antwort Aber so langsam isch das Teil au nöd
Es handlet sich um e Moto Guzzi Audace 2015. Was so dMeinig dezue isch öb öppert Erfahrig het demit usw. Wenns Dir aber Mühe bereitet uf so en Ufruef e Antwort zgeh - chani nu sege - eifach kein Antwort geh (nöd bös gmeint)
Hauptsache Italobike = sympathisch vom Image
Fahre aus Prinzip Italo und US
Es handlet sich um e Moto Guzzi Audace 2015. Was so dMeinig dezue isch öb öppert Erfahrig het demit usw. Wenns Dir aber Mühe bereitet uf so en Ufruef e Antwort zgeh - chani nu sege - eifach kein Antwort geh (nöd bös gmeint)
Da gib ich dir rächt, aber mir isch es au nume drum gange dir z säge, dass dini Frog seeeeehr offe ghalte isch und so i de Regel viel unbruchbari Posts chömed i de Regel ;). Suscht halt i mi bi so Theme won ich ned drus chume oder mich ned interessiert au use ...
Langsam hab ich nicht gesagt, aber fett und schwer treffen zu Es gibt ja auch Leute die mit Lastwagen rennen fahren
Alles klar Phil
I wird i Zuekunft versueche chli konkreter zsi - Danke für de Hiiwies