sit geschter neu...

• hoi zäme,

i möcht mi au no vorstellä....!

sit geschter bin i neu i däm forum, will s'mi eifach emol interessiert het, wie das eso ablauft.
    me chönnt meine ihr kennend eu alli scho, wenn me dia bricht dureliest.
    i bi echli vo dr ältere garde, aber i hoffe, das macht nüt....
    min name "fireblade" han i gwählt, will i echli fan bi vo däm töff.
    also, denn lies i emol echli wiiter do, vilicht mäld i mi sogar emol ufenen bricht, oder so...

lg
    fireblade

• Welcome und vill spass i eusem Forum!

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Au vo mer es sali.....

Ond vel Spass do enne.....

Ond jo..ech dänke die meiste könned sech do enne..zomendest flöchtig..

• Es herzlichs Willkomme au vo mir... ja stimmt, d'Atmosphäre isch schön da... ich han mich siit aafang ah, da voll akzeptiert gfühlt..

:face_with_tongue:

p.s.: übrigens, ich zähl mich mit minere (fascht) 30 Jöhrlich au scho fascht zum "ältere" Semester.. :face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• saleti fireblade!! wilkomme bi eus! das wäg em alter spillt bi eus überhaupt kei rolle. es sind alli wilkomme, schliesslich teilet all da di glich leidenschaft...:D

gruess

• Herzlich willkommen und viiil spass da ine :grinning_squinting_face::winking_face:

Juhee min 100ste bitrag :grinning_squinting_face: Bald hani de Peak igohlt :face_with_rolling_eyes::face_with_tongue::grinning_squinting_face:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

Einmal editiert, zuletzt von BlackDevil ()

• sali und herzlich willkomme im forum und au mal ufere tour

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• moin fireblade !! voll geile töff hesch du da...... wie xehts us mit pics ine stelle?? i bi im momänt grad am spare für nes gliichligs modäll, oder wenni gnueg ma spare de gits sogar e 05er 1000er blade !!!!! also vil spass hie im forum, fänds geil we de würdsch pics inehoue....

• Ond au vo mier es härzlechs willkomme. wönsch der do vell spass em forum. ond mer werd sech wohrschindlech einisch ofere tour träffe :grinning_squinting_face:

BlackDevil

Zitat

Juhee min 100ste bitrag großes Grinsen Bald hani de Peak igohlt Augen rollen Zunge raus großes Grinsen

Ich weiss de ned. Mues ech angst öber cho?

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• au vo mer e herzlich welkome

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...