Mad Ass - Cool Bus

  • da müsstisch aber d ufzgi dihei mache, wärend de bussfahrt chasch die sicher nüm mache, us physikalische und psychische (freud) Gründ :face_with_tongue:

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • Zitat

    Original von Vity
    da müsstisch aber d ufzgi dihei mache, wärend de bussfahrt chasch die sicher nüm mache, us physikalische und psychische (freud) Gründ :face_with_tongue:


    Chamer au nüme abschriebe.. Gueti lösig für zuekunft? :smiling_face_with_horns::muaha:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • sicher geils feeling mit dem teil id schuel gfaahre z wärde... *g*
    herrrlich und die musig dezue *wrorrrorooooroooorooooroooom*

  • Läck.. momol wenn d'Anzeig vo de Usgangsgschwindigkeit in Km/h isch es scho beachtlich.. aber wenn sie in Meile wär... 8o8o8o:face_with_tongue: 127Meile/h... ca. 203 km/h...

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • :evil2: cool bruchsch am morge die chliine nümme z strähle :grinning_squinting_face: s strählts automatisch hindere und alles ohni geel :smiling_face_with_horns:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Zitat

    Original von LucioGT
    Läck.. momol wenn d'Anzeig vo de Usgangsgschwindigkeit in Km/h isch es scho beachtlich.. aber wenn sie in Meile wär... 8o8o8o:face_with_tongue: 127Meile/h... ca. 203 km/h...


    Sind das nöd eher 107.93 mph und 12.262 sekunde?

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • ja stimmt... han mich verlueget.. :hmpf::face_with_rolling_eyes:


    Aber gliich... 12,2 Sekunde für 1/4 Meile isch beachtlich für so es Monster... ich han mitemene Auto wo 6 Sekunde uf 100km/h cha hät und mit meh als 140 PS Literleistung han ichs uf 14,4 Sekunde bracht... 8o8o

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • ech wot au sone schuelbus. :smiling_face_with_horns:


    ech mache de ame chli taxidienscht :grinning_squinting_face: die chline wärded secher fröid ha :kotz:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Goiiilllll

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING