ZitatOriginal von Hypi
es cha jo würkli ned so schwär si
125er über 11kw isch A beschränkt e pasta. Ich weiss es will ich letscht jahr d' A beschränkt prüefig mitere 125er Aprilia RS gmacht han
Guet gange? Vo wäge Expärte hinedruf usw.. ???
ZitatOriginal von Hypi
es cha jo würkli ned so schwär si
125er über 11kw isch A beschränkt e pasta. Ich weiss es will ich letscht jahr d' A beschränkt prüefig mitere 125er Aprilia RS gmacht han
Guet gange? Vo wäge Expärte hinedruf usw.. ???
@ hypi, ahh ebe jo denn esch guet, well ich chauff mer en Aprilia futura ond die het 15 kw. Wär ebe scho geil weni die 2 johr chönnt fahre ond denn ofene grosse, aber i lüte höt no em Fahrlehrer ahh dasis of secher weiss....
muesch em gar nöd alüte, da isch uf sicher, wenn 15 kw im fahrzüguswis inne staht gat das A beschränkt. mini het "offiziell" au 15 kw gha ;). inoffiziell es müh meh ;).
pseudonat, ja es isch eigentli no gange, dä prüefer isch chli en fette cheib gsi aber es gat scho, muesch eifach voll uedreiä zum bergafahre und echli luege dass nid z'ruckelnd fahrsch, aber i han im 2te alauf mit 0 fehler bestande...
ZitatOriginal von Hypi
pseudonat, ja es isch eigentli no gange, dä prüefer isch chli en fette cheib gsi aber es gat scho, muesch eifach voll uedreiä zum bergafahreund echli luege dass nid z'ruckelnd fahrsch, aber i han im 2te alauf mit 0 fehler bestande...
im 2 alauf?
Ich fahre ja DT und die hät lut uswiis 16.30 kw.. Also chönti au mit däre d Prüefig mache.. Nur hät die kei blinker etc meh drane und wäni so a d Prüefig gange.. naja würd glaub nöd so gschiid usecho
Wie gsehts eigentli mit Fahrstunde us? Händ ihr Fahrstunde gno? Wän ja, wieviel?
@Pseud0nat
ech ha jetzt för die schwär sogar fahrstonde gno. eigentli hät ech mech jo eifach chönne a mälde ond go. aber ech ha dänkt, das esch denn velecht ned grad s schlauschte.
ha 3 fahrstonde gno
@ hypi, han din itrag ersch jetzt glääse :), jo of jedefall hani jetzt scho em Fahrlerer aglüte ond ebe jetzt nomol: Wenn em uswis vom 125er mehh als 11kw drinne stöhnd esch das wie en grosse töff, ond mer muess d Kat. A mache, also hypi ond charlie händ rächt gha ond jo es paar anderi au no :)!
aso i ha 1 fahrstund gno gha! und be guet durecho! lueged eifach daser ned scho zfell gfahre send, well wennt eifach so fahrsch, eignisch der meistens fähler ah.
no zu de blinker, die send jo ned obligatorisch, chasch jo eifach döbbe oder de scheiche usehebe während de prüefig!
cu charlie
ZitatOriginal von pseudOnat
im 2 alauf?
Ich fahre ja DT und die hät lut uswiis 16.30 kw.. Also chönti au mit däre d Prüefig mache.. Nur hät die kei blinker etc meh drane und wäni so a d Prüefig gange.. naja würd glaub nöd so gschiid usechoWie gsehts eigentli mit Fahrstunde us? Händ ihr Fahrstunde gno? Wän ja, wieviel?
jo so wien ich das ischätze brucht fascht jede mindischtens 2 aläuf, wenni so luege wie au mini kollege durregrassled sind bim erschtä mal ;). irgendwie hani s'gfühl die mached das extra zum echli gäld scheffle aber isch ja eigentli glich... ich han kei fahrstunde zuesätzlich gno gha, aber güebt hani trotzdem wie sau und bin bim erschtä mal durregrassled, halb so wild gsi will i 3 tag spöter grad nomal han chönne gah
mini gross töffprüfig han ich äm 11.septemer 2001 gah(isch ja nöd grad s'beschtä datum)! bi mir isch no rächt tricki gsi, denn ich han 1fahrstund gno...den het dä töfflehrer mir gseit das ich keis problem wird han. jaja so wit so guet, wo ich denn äm besagtä 11.sept. am wartä bin gsi uf dä expert, het mir diä frau (wo ich prüfig zäme gmacht han) gseit, das si mega respekt vom brämsä und balangsierä het...ich uf das abä, WAS BRÄMSÄ, BALANGSIER????? sie wiederrum: ja ebä dä erschti teil vo dä prüfig!!! ahja het mir aber dä fahrlehrer au nöd gseit, han gmeint das seg nur bi dä 125er-prüfig.....jaja dänn bin ich vo dä eintä sekundä zur anderä so öpis vo nervös wordä...läck mer äm arsch...scho ganz wiss um d'nasä, isch den expert cho und het nur so salop gmeint, das mir jetzt ahfanget! denn het er bemerkt das ich än rucksack äh han! uf das äbä seit er: so sie chönd dä rucksack det ihs gebäude ih tue dä funk ah legä und da obä wartä...ergaht ih därä zit mit dä frau gogä manöver prüefig gogä machä...phuuuuuu, da g'seht mer wieder einisch meh: dä dummä g'hört d'welt....jaja s'fahrä isch denn keis problem meh gsi und somit han ich prüefig im erschtä ahlauf bestandä, aber mit vielviel glück muess ich sägä.....
jäjo, das manöver isch mir zum verhängnis wurde, resp. dörfsch ja dä bode mit em fuess ned meh als 1 mal berüerä, nid emal atippä während dä ganze manöverüebig. wennt denn halt au nochli nervös bisch hesch rächt verlorä ;). bim 2te mal isch es denn erstunlich guet gange, han alles mit bravur gmeischteräd und er het mi dur alli manöver duregjagt die sau ;), normalerwis macht er ja nur so 2 oder 3 üebigä
bisch än rächte glückspilz
Entweder mi häts Glück oder nöd...
Also meinedär ich chönt au mit minere DT a d Prüefig? Und muen eifach: Rückspiegel, arm use, ispure?
sie schriebed emmel nüt vo blinker bi dä pratkischä
Motorradprüfungen werden nur mit zweirädrigen -, der jeweiligen Kategorie entsprechenden Fahrzeugen abgenommen.
Für die Kategorie A oder A beschränkt muss das Fahrzeug zwei Sitzplätze aufweisen. Zubehörteile wie Rückenlehnen, Gepäckträger, Sturzbügel und Seitentaschen erhöhen die Unfall- und Verletzungsgefahr bei der Prüfungsabnahme erheblich. Sie erschweren oder verunmöglichen bei Sturzgefahr oder unzeitiger Wegfahrt aus dem Stillstand das notfallmässige Absteigen.
ZitatOriginal von Hypi
Sie erschweren oder verunmöglichen bei Sturzgefahr oder unzeitiger Wegfahrt aus dem Stillstand das notfallmässige Absteigen.
Das isch ja hert... händs s'Gfühl de Expert gumped no ab, wämmer ufem Gleis stahbliibt und nöd chan abfahre?