"Wie xehnd ihr uus"-Thread :)

  • Zitat


    e frau wo min Nick fast richtig schriibt: WOOW! :grinning_squinting_face: big respect, mer müend im früehlig umbedingt es ründeli go drülle *gg* :]

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Aso wörkli vel Fotos ha i do enne ja noni gseh....hmmmm wo send de die rästleche???? :winking_face:


    @V|RuS...besser so? ha de Nick ersch vorher mal wörkli bewusst aglueget :winking_face:
    Für es Röndeli drölle be i (vorallem im Sommer) eigentli emmer zha :smiling_face:

  • Zitat

    Original von V|RuS
    ps: hani scho erwähnt das d'fraue wohl s'schönste gschöpf sind aber mengisch halt chli kompliziert und für mi amigs unverständlich... :smiling_face_with_sunglasses:


    das god glaub ned nor der e so. Aber velecht esch es ganz guet, wemmer d fraue ned emmer verstod :confused_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ja d wält ohni manne wär scho langwilig ;(


    han 4 dettig dihei 8o


    was glaubeder werum hani mir en töff kauft hmm??
    FLUCHT !!! 8o8o

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Zitat

    Original von monky
    was glaubeder werum hani mir en töff kauft hmm??
    FLUCHT !!! 8o8o


    glaubsch jo ned, dass das nor be de fraue so esch, oder? :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ööhhmm ich bi nöd so es gschnälls PC mässig
    drumm hani no nachhilfunti übercho :baby:


    aber die da vorane bin ebe ich oder so :face_with_rolling_eyes:


    danke ravi für d hilf

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Verdammt söt glaub dringenscht mol äs foti vo mir postä hä. hehe... bin jo scho ewig däbi und hans immer nonig gschafft sorry.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • jöjo. easy. mini fotene send jo au wäg. ech sött die au weder mol aktualisiere. aber äbe. so esch das halt.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Also i wär au froh wenni es Pic oder 2 mal öberem Döft schecke woner mer denn druf tuet


    Susch beni en ganz (ab)normale junge Typ :face_with_tongue:


    :confused_face: hei rasch e frog wie chan ich zum biespiel mis zitat speichere oder au uf de Siete sonen steckbrief vo mer ifüege? :confused_face:


    wär no froh wenn mer das mal öber chönt säge!


    mesi im voruus


    CU Charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...