"Wie xehnd ihr uus"-Thread :)

  • hmmm aso nei... das chasch doch secher besser oder?? :grinning_squinting_face:

  • Also da schlüss ich mich dä Deepy ah, das gat sicher na besser :grinning_squinting_face::face_with_rolling_eyes:


    Aber häsch ja nachli ziit zum üäbä bist dä vera gägäüber stasch :hmpf:

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

    Einmal editiert, zuletzt von StubenhockerIN ()

  • Zitat

    Original von StubenhockerIN
    Also da schlüss ich mich dä Deepy ah, das gat sicher na besser :grinning_squinting_face::face_with_rolling_eyes:


    Aber häsch ja nachli ziit zum üäbä bist dä vera gägäüber stasch :hmpf:


    Jaja Deepy und Stubi :grinning_squinting_face: Mal luege :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Und stubi, ZICKÄ :face_with_tongue: :grinning_squinting_face: Han ja gseiht seg en Joke gsi :ugly:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Ja mer chömed dä sach scho nöcher :grinning_squinting_face:


    Und pseudo *määäh* :winking_face:

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    Gott das peinliche Bild.. Maaaaan Devil!!!! :böse::grinning_squinting_face:



    pssst!!! SCHNAUZE :böse: Du weisch es gaht no peinlicher :smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Zitat

    Original von BlackDevil



    pssst!!! SCHNAUZE :böse: Du weisch es gaht no peinlicher :smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face:



    Isch weisch wo du wohnen :arsch::smiling_face_with_horns:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat



    Isch weisch wo du wohnen :arsch::smiling_face_with_horns:



    Ich weis au wo ich wohne :face_with_tongue::grinning_squinting_face: und wo du wohnsch weis ich au :arsch::smiling_face_with_horns:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Wie mer so schön seit... "Schwul is Cool"... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Zitat

    Original von Bl4ck_Sh33p



    Geils ActionPic..Wo isch dä Contest gsi?? Ich bin eher dä Longboarder...(gsi) :frowning_face: leider bini praktisch nie meh underwegs..isch schwirig stöff fahre und Longboarde under ein huet zbringe..do ich wenns schön isch meistens dä Töff vorzüche..und mich nie meh sportliche aktivitäte widme..aber töff fahre isch jo au e sportart.. :winking_face:



    jüuu, sory, ersch jeze gseh =D


    das isch irgendwo ganz idr nöchi gsi vo züri -> zumikon genau


    idr letschti bini ou widr weniger am slalömle, meh chli carve und downhill.
    bi mir geiz jeze no guet mitem töff fahre und skate. i loh haut amigs no eher mou dr töff lo stoh und nime s roubrätt


    luegsch mou do vilicht triftssech mou dassmer öpe am gliche ort göi go fahre

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten