"Wie xehnd ihr uus"-Thread :)

  • Zitat

    Original von Peak


    hesch e so müesse liide? aber weisch, so wemer e wald ie rüeft chonts au zrog :grinning_squinting_face:


    *rüef-rüef* :grinning_squinting_face:


    Bin ja scho am spickzäteli mache fürs nexte träffe mit dume sprüch druffe :lol:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von DeepZone
    magsch mer ohni Spickzättel ned noche??? :face_with_tongue::grinning_squinting_face:


    Abwarte mit es par Bier laufts dän au gschmierter :grinning_face_with_smiling_eyes: Wir werden sehen :face_with_tongue:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • ui. das werd aber secher en sehr entressante obe...


    bin ja mal gespannt :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • klick eifach mal uf d bilder mit rächt`s und seg bild anzeigen... den gaat`s :winking_face:

  • @ DZ jep du wirsch mich schomol no kennälärnä, bi minärä Fründin zwiflä ich no dra, aber wer weiss. :winking_face:
    Dummi sprüch nur fahrä loh.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider


    isch au nid gange aber i han d'url use und i d'adresszile kopiert denn isch gang :smiling_face_with_horns:


    Dur umstände erfahre wie du usgsesch Lucio :grinning_squinting_face: :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Hey Nr11 Rider, wie hesch das gmacht met de URL? Ich gseh drom die Pics au ned ond weni of Eigenschafte klick chani das Züüg ned verändere *help*???


    Greez TS

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    Hey Nr11 Rider, wie hesch das gmacht met de URL? Ich gseh drom die Pics au ned ond weni of Eigenschafte klick chani das Züüg ned verändere *help*???


    Greez TS


    Du muesch ja nüd ändere.. Eigenschafte>url kopieren> neus explorer feister> einfügen> enter> TADA :grinning_squinting_face: :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat


    Du muesch ja nüd ändere.. Eigenschafte>url kopieren> neus explorer feister> einfügen> enter> TADA :grinning_squinting_face: :winking_face:


    genau . anstatt kopieren mit de rechte mustaschte chasch es eifach markiere und ctrl+c klicke und den i de adresszile ctrl+v. kenned di meischte sicher :lol:

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider


    genau . anstatt kopieren mit de rechte mustaschte chasch es eifach markiere und ctrl+c klicke und den i de adresszile ctrl+v. kenned di meischte sicher :lol:


    Jo kän ich au wär aber no komplizierter gsi zum erchläre :face_with_tongue:


    pff besserwieser :arsch: :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: