http://feedback.ebay.de/ws1/eBayISAPI.dll?ViewFeedback&userid=zottelmemme&items=25&page=1&frompage=-1&iid=-1&de=off <br>
einfach mal die bewertungen lesen
tschau michael
http://feedback.ebay.de/ws1/eBayISAPI.dll?ViewFeedback&userid=zottelmemme&items=25&page=1&frompage=-1&iid=-1&de=off <br>
einfach mal die bewertungen lesen
tschau michael
loooooooooool de isch echt nid schlecht....
Wie chrank muen dä sie?!
ZitatStatt Digitalkamera, Holzbriketts und alte Fußmatte. Anzeige läuft.
ZitatACHTUNG!!!!! BETRÜGER!!!!!!!! Statt Camcorder, Betonsteine verschickt!
ZitatAchtung auch ich bekam 2 Holzbriketts statt einer Digitalkamera
sogeil.....hahahah *tränelach*
de het wol digitalkameras vo höhlemensche verschickt
Tja sis Geld het er jo immer kassiert
das esch werkli ned schlächt. dä hed of jede fall en huufe gäld för es paar stei ond holzschiitli öber cho. Folgen kommen dann noch
loool, Holzbrickets
Da isch ebä de scheiss bi Ebay.
Sicher ist es noch lustig, aber gleichzeitig ziemlich traurig. Ich finde so eine grosse und bekannte Plattform wie E-Bay sollte so ein Mitglied sofort rausschmeissen.. X(
Ich handle ab und zu über mit ricardo.ch, mir sind auch schon "schräge" Leute über dem Weg gelaufen, aber so extreme Trickbetrüger mit Backsteine usw zum Glück nie...
ZitatOriginal von LucioGT
Sicher ist es noch lustig, aber gleichzeitig ziemlich traurig. Ich finde so eine grosse und bekannte Plattform wie E-Bay sollte so ein Mitglied sofort rausschmeissen.. X(
Ich handle ab und zu über mit ricardo.ch, mir sind auch schon "schräge" Leute über dem Weg gelaufen, aber so extreme Trickbetrüger mit Backsteine usw zum Glück nie...
Ich dänke dän chamer sicher rächtlich vorgha?
*lach*.. de esch wörkli guet *g*
Ond klar esch es truurig das sowas möglech esch..aber ech dänke au dass do sowieso was rächtlechs i Wäg gleitet werd...öbs de au was brengt esch öpis anders..
Aber wieso wenn de so e negativi Bewärtig het... wänd glich emmer weder Lüt met dem Typ handle?? Send jo glich bizeli sälber doof.. Klar esch alles vom gliche Tag aber hät glich paar Stonde ondersched bi de einte hmm
Dä härtischt...
isch scho chli krass. aber ausschliessä chasch ja niä. ich findäs numä komisch das är o guti kirtik het.
Vilicht hät er ja paar mal würkli usgliferet, oder er hätt en 2t Account!
P.S. ich bstell mer glaub au mal es paar Ziegelstei oder Brickets für 1000.-