Ebay Deutschland

• loooooooooool de isch echt nid schlecht.... :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• Zitat

Statt Digitalkamera, Holzbriketts und alte Fußmatte. Anzeige läuft.

Zitat

ACHTUNG!!!!! BETRÜGER!!!!!!!! Statt Camcorder, Betonsteine verschickt!

Zitat

Achtung auch ich bekam 2 Holzbriketts statt einer Digitalkamera

sogeil.....hahahah *tränelach*

de het wol digitalkameras vo höhlemensche verschickt

• Tja sis Geld het er jo immer kassiert :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• :lol: das esch werkli ned schlächt. dä hed of jede fall en huufe gäld för es paar stei ond holzschiitli öber cho. Folgen kommen dann noch :grinning_squinting_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Sicher ist es noch lustig, aber gleichzeitig ziemlich traurig. Ich finde so eine grosse und bekannte Plattform wie E-Bay sollte so ein Mitglied sofort rausschmeissen.. X(:böse:

Ich handle ab und zu über mit ricardo.ch, mir sind auch schon "schräge" Leute über dem Weg gelaufen, aber so extreme Trickbetrüger mit Backsteine usw zum Glück nie... :face_with_rolling_eyes:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Zitat

Original von LucioGT
    Sicher ist es noch lustig, aber gleichzeitig ziemlich traurig. Ich finde so eine grosse und bekannte Plattform wie E-Bay sollte so ein Mitglied sofort rausschmeissen.. X(:böse:

Ich handle ab und zu über mit ricardo.ch, mir sind auch schon "schräge" Leute über dem Weg gelaufen, aber so extreme Trickbetrüger mit Backsteine usw zum Glück nie... :face_with_rolling_eyes:

Ich dänke dän chamer sicher rächtlich vorgha? :confused_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• *lach*.. de esch wörkli guet *g*
    Ond klar esch es truurig das sowas möglech esch..aber ech dänke au dass do sowieso was rächtlechs i Wäg gleitet werd...öbs de au was brengt esch öpis anders..

Aber wieso wenn de so e negativi Bewärtig het... wänd glich emmer weder Lüt met dem Typ handle?? Send jo glich bizeli sälber doof.. :confused_face::face_with_rolling_eyes: Klar esch alles vom gliche Tag aber hät glich paar Stonde ondersched bi de einte hmm

Einmal editiert, zuletzt von DeepZone ()

• isch scho chli krass. aber ausschliessä chasch ja niä. ich findäs numä komisch das är o guti kirtik het.

• Vilicht hät er ja paar mal würkli usgliferet, oder er hätt en 2t Account! :winking_face:

P.S. ich bstell mer glaub au mal es paar Ziegelstei oder Brickets für 1000.- :grinning_squinting_face:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.