kawasaki zephyr 1100

• oioioi. was lauft denn do, während minere abweseheit?
    1. leider isch de göppel scho weg. muess uf e nöchschti glägeheit warte.
    2. sugibängel: underschetz nie die kraft des einen zylinders. wett denn also ganz genau xeh, wie du mir mit dine 4 devo fahrsch. ok, uf de grade sicher keis thema. aber wenns richtigi kurve hed, wirds scho es bitz schwiriger, und de reiz vom töfffahre liit doch im kurvefahre?!

ich bi scho diverses gfahre, ich weiss vo was i rede :winking_face:

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Also wen ich dodäzuä no was törf sägä, uf dä erstä Meter spillts würd ich meinä no überhaupt kei rollä wer wiävill PS hät, sind eh all fascht glich schnell, aber dä Susibängel oder ich mit minärä mir schaltäd s'erschtmol bi 100 und das isch bi dä Monos andersch, darum hend mir rein Beschleunigungsmässig scho än rächtä Vorteil, i dä engä Kurvänä isch klar, für das hät mä Monos jo schliässlich baut. :winking_face: Oder gsehn ich do was falsch? (Also jo scho klar sinds am ahfang Crosser gsi aber äbä)

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• easy du. jedä söu sis bike farhä wo im gfallt. u schnell gnuä si si alle mau. mir chöi de bir nächstä töff tour mau ä beschleunigungs test dürä fürhä:-)

• Mercutio 2. sugibängel: underschetz nie die kraft des einen zylinders. wett denn also ganz genau xeh, wie du mir mit dine 4 devo fahrsch. ok, uf de grade sicher keis thema. aber wenns richtigi kurve hed, wirds scho es bitz schwiriger, und de reiz vom töfffahre liit doch im kurvefahre?!
    --------------------------------------------------------------------------------------

wenn du meinsch...... :winking_face_with_tongue:

no gschnäll wägä dä leischtig! glaub nöd das es mono ih 2.8sek. uf 100kmh chan beschlünigä, oder???

dä dummä g'hört d'welt.....

2 Mal editiert, zuletzt von sugibängel (23. Mai 2005 13:07)

• nei ig würd mau sägä i 4 sec.

aber zeig du mir zersch ob du würckläch chasch i 2.8 sec uf 100 beschleunigä. das äs dr töff cha das glaub ig. aber ob du (oder andäri "normali" strassäfahrer) das chasch um setztä das wet ig gern zersch mau gse.

söt ke persönlächä agriff si. aber meistens chöi d maschinä meh als dr fahrer wo druf hocket.

• also ich han eui text gläse, finds na unterhaltsam... :face_with_tongue:

mir isch so lang wie breit wär ä besseri beschlünigung hät, hauptsach jedem gfallt sin töff und hät spass dra...

aber glich na was zum sugibängel...

han im internet glueget und gseh, dass dini bandit 1200 k4 3,6 sek hät uf 100km/h... nimmt mich na wunder wie du dini 221kg schwäri bandit in 2,5 sek wotsch uf 100 jagä... :face_with_rolling_eyes: das wär ja schnäller als zum bispiel di neu Zx 1000r oder R1 wo wesentlich liechter sind..

ohni irgendwelches tuning sind 2,5 sek wohl eher es traumdänke...

• Zitat

Original von Linkin
    also ich han eui text gläse, finds na unterhaltsam... :face_with_tongue:

mir isch so lang wie breit wär ä besseri beschlünigung hät, hauptsach jedem gfallt sin töff und hät spass dra...

aber glich na was zum sugibängel...

han im internet glueget und gseh, dass dini bandit 1200 k4 3,6 sek hät uf 100km/h... nimmt mich na wunder wie du dini 221kg schwäri bandit in 2,5 sek wotsch uf 100 jagä... :face_with_rolling_eyes: das wär ja schnäller als zum bispiel di neu Zx 1000r oder R1 wo wesentlich liechter sind..

ohni irgendwelches tuning sind 2,5 sek wohl eher es traumdänke...

bim letscht jahrigä "töffvorstelligs 2004 (weis nummä wies heisst) het bandit gsf K4 vo 0-100kmh 2.9sek!!! äh r1 het 3.0sek und äh z1000 het 3.1 sek. bin extra nomal gogä nah schlä...

han jetz doch no än link gfundä, da chasch mal gogä lueggä (han dä beschrieb leider nöd diräkt chönä ihtextä) und dänn verzählsch mer no wo du 3.6sek gläsä hesch!!! wahrschindlich hesch d'600er äh gluegget????!!!??

http://www.motorradonline.de/d/131459/?template=d_mrd_bi_datenblatt&katalog=131292%

was ich au no wot dä zue sägä, das ps s'eintä isch, s'gwicht isch s'anderä, aber was au no entscheidend isch für beschlünigung, isch s'drähmoment!!!

dä dummä g'hört d'welt.....

6 Mal editiert, zuletzt von sugibängel (24. Mai 2005 10:55)

• SO jetzt tüed doch nid stritte wege dere sek. das mue doch nid sie..hä... :winking_face:
    Es sind sowieso alli viel zschnell für ufd schwizer strasse...das bringt alles nüt... :smiling_face:

The World is yours...