kawasaki zephyr 1100

• a eusi kawa-spezialischte:
    uf motorradhandel.ch isch e kawa zephyr 1100 mit 32000km jg 93 für 3 tonne uusgschribe. irgendwie würd mich die no reize, zum längeri zoure z'mache und so. isch das öppis?

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Phuhuuu kei Ahnig, aber das mä ufärä KTM kei rächtig Tourä chan machä verstohn ich no :winking_face:

ouuuupppsss: Jetzt aber schnell korrigiärä, ich weiss tuät mir leid, goht natürlich scho. also nur das ich nöd wieder Sträss überchumä.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

Einmal editiert, zuletzt von Toretto (17. Mai 2005 21:13)

• find zefyr no äh geili maschinä, isch sicher nöd so heickel wie dini ktm!!! das isch sicher än guetä tourer und vorallem einiges meh bumms wie dini, hinsicht für feriä und autobahn...jaja isch sicher än guetä chauf als zweittöff!!!!

chasch si ja nochli umbauä, gseht scho fascht wie äh ktm us, oder???????

[Blockierte Grafik: http://www.zedbike.de/Bilder/Ruths%20C4.jpg]

dä dummä g'hört d'welt.....

2 Mal editiert, zuletzt von sugibängel (19. Mai 2005 15:16)

• mhhhhhh. auso mit som nä ding chani iz grad gar nüt afa. kwa het geili maschinä aber da dänki eher so äd ninja reihä.

sugibängel aus ig findä so ä 660 smc het gnuä bumms. oder was meinsch Mercutio?

Mercutio ig ha gse du tribsch di o im monobiketreff.ch umä:-)

• sugibängel aus ig findä so ä 660 smc het gnuä bumms. oder was meinsch Mercutio?
    --------------------------------------------------------------------------------------

jaja wenn du meinsch?!?!?
    bisch eigentlich scho äh grösseri gfahrä alls jetzt hesch????

• nei scho nid. klar chunt da me leistig. aber eifach uf nä höheri km/h skala verteilt.

dr 660 geit eifach undä usä hurä gut. aber nid so höch ufä villäch so 150 oder so

u das find ig geil. was nützt mir wenn ig no mit 200 uf z forderrad cha ga?

• au vo 0-80km/h hetisch mit äh mono glaub kei chance...chasch eifach nöd es 1zylinderli mit 4zylinder verglichä!!! isch ja klar das dä 4rer meh bumms het...

han letschti am kolleg sin 600er husaberg gfahrä, mit 65ps uf 128kg, isch schono geil gsi und het au än bumms, aber halt es richtigs spielzüg...

• das isch o äs spielzüg het gar nimmer öbis anders gseit :face_with_tongue: !

meinsch du heigsch mit dirä bandit ä stich gägä dim kolleg sim husaberg????

Einmal editiert, zuletzt von Tom (19. Mai 2005 16:05)

• ???aber dini maschinä isch doch viel schwerer als sini. u soo ps hesch du sicher o nid oder?

• ja dä verglich vo mono zu bandit isch scho chli gwägt!!! ich säg nur alles über 100ps isch äh anderi liga, egal ob 100ps oder 160ps hesch, merksch dä unterschied ab ca 250km/h und natürlich uf dä rennstrecki....
    gasch mal so äh 100ps maschinä gogä fahrä und denn redemer witer!!
    aber jetzt simer eigentlich äh chli vo dä zephyr davo cho mit euisnä super verglich!!!

also wünsch dir än schönä abig und bis dänn greetz