CBR vom Leon - ändlich!

  • @ :Dark_Force


    Nei ich bin no niä im Schwarzwald gsii :winking_face: isch viel zwiit vo Schaffuusä us :winking_face: aber ich würdi Säge Schwarzwaldlänker isch en gängigä Begriff und söttisch vielicht emol es Steinatal oder Albtal fahrä..... es giit niit nur de Hegaublick und die andere Autobahnen im Schwarzwald ...... :smiling_face: C U in The Black Forrest :winking_face:




    Gruss Dani


    PS:


    Ich fahre auch Stummel weil wenns bequem sein soll kauf ich mir eine BMW GS (die fährt so schön neben den Reifen ;-).... )

    Ein roter im Club der grünen .....................

  • Hehe, im Albtal hani glaub sogar mal es Onboard-Video gmacht, aber na mit de 125er :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Geils Teil. Also jo alläs wo gnennt wordä isch chan mä drüber stritä, aber mir gfallt er au so.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ich verstahne natürlich scho, dass i mit däm SB-Länker uf underschidlichi Meinige triffe. Han übrigens mit mim:


    Zitat

    Ändlich mal eine wo chli e Ahnig hät...!


    niemert welle aagriffe, isch aso ächt nöd bös gmeint gsi :grinning_squinting_face:


    Äs isch eifacht so, dass ich mit däm Töff mal e 3Tages-Tour gmacht han, dazumal no mit Stummellänker... und äs isch eifacht nöd so bequem gsi. Und da mir dä Töff eifacht gfallt, und ich weder en Neue chaufe will, no chan (kei Gäld :böse: ), isch das eifacht di beschti Lösig gsi.

    / Power isch geil,
    Kontrolle au guet!

  • d töff isch geil.. aber mitem lenker hesches dir chli versaut.... ich weiss zwar ned obs guet isch zum fahre (wenn ja denn isches natürlech ok) aber usgseh dueter chli z breit..... ABM mached gueti lenker vorallem für d cbr lohnt sech d umbau scho... het mini mum bi ihrere au müsse mache.... well si halt 2 köpf chlinner isch weder ich :face_with_tongue: hehe


    aber s fahrverhalte und d kontrolle vom fahrzüüg chasch besser hebe schiints.... naja das sich eifach s zitat vo minere mum :grinning_squinting_face: [Blockierte Grafik: http://www.swissoffroaders.ch/forum/images/smilies/meinung.gif]


    rückliecht... japsezeiche uf d siite und blinker etc. findi guet usgwählt und gseht wükli schön us
    [Blockierte Grafik: http://www.swissoffroaders.ch/forum/images/smilies/meinung.gif]
    d sattel isch au andersch deftig! isch de standart? wenn nei wo heschen mache lah?

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]

    2 Mal editiert, zuletzt von special Blend ()

  • morgens,


    sicher en guete töff, aber japaner sind halt ned min fall und drehorgle au ned. aber jedem das seine, susch würded mier ja all de glich bock fahre :grinning_squinting_face:


    das mit em sb-länker... scho wieder das leidige thema. de eine gfallts, de andere ned. de durchschnittstöff-fahrer fahrt eh entspannter und somit schnäller mit sb-länker. da cha jetzt jede schribe was er wott, es isch bewise das es so isch.


    triplegruess

    burning angel wings to dust

  • ja nid schlächt diä maschinä. aber dr lenker u diä höchi fortschibä gfalt mir nid so.


    aber schüsch schön dürä designed. super

  • Zitat

    ja nid schlächt diä maschinä. aber dr lenker u diä höchi fortschibä gfalt mir nid so.


    Das mit dä Schiibe stimmt, die isch chli hoch grate...! Aber die hät mer dä Honda Typ eifacht anegmacht, will di alti wägem SB Länker hät müäsä verschwinde. Jetzt isch halt die dra, wenigschten isch sie vo MRA und schwarz :face_with_tongue:


    Zitat

    d sattel isch au andersch deftig! isch de standart? wenn nei wo heschen mache lah?


    Dä isch nöd Standard, da hani en Bezug vo BAGSTER (http://www.bagster.com) bstellt und sälber druf zoge und fescht-bostiched. Isch nöd gad billig gsi für es Stuck Kunstläder :wand:

    / Power isch geil,
    Kontrolle au guet!

  • Leon
    Ech ha mer jetzt grad en Tankschotzhuube ond en Tanksack för mini Daytona vo Bagster kauft.
    Bagster esch definitiv ned gönstig. Aber d Qualität vo de War esch eifach supper. Ond de Tanksack hed werkli Bombefescht :smiling_face_with_horns:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: