Ich habe bei meiner Yamaha XT den Dezibellkiller entfernt(nein ich brauche keine Schwanzverlengerung, es macht einfach Spass ), nun wollte ich wissen, ob jemand Erfahrung hat mit Polizeikontrollen und zu lautem Auspuff?? Was kommt da auf mich zu?

lauter Auspuff
-
luki -
22. Juni 2015 10:55 -
Erledigt
-
-
Wenn ganz vil Glück hesch gits nur e mündlichi Verwarnig und d Ufforderig d DB-Killer izboue
Im Normalfall gits e Azeig mit Buess ~400.- bis 800.- und de Töff wird sofort izoge und landet für 1-2 Wuche uf de MFK
Denn no 2 Johr uf Bewährig -
Was auf dich zu kommt ist mir so was von Piep-Scheisse egal.
Was aber auf mich und die anderen Töfffahrer zukommt ist viel wichtigere: Strengere Gesetzte, tiefer Lärmlimiten, mehr Kontrollen, Schikanen und gesperrte Strecken, weil die Töffs ja allle so verdammt laut sind. Danke.
(So schlau wie 60 statt 80 will es paar meinen man muss mit 120 fahren und einen Flade bauen)
-
-
Ok, vielen Dank für eure Antworten, ich werde mir das nun nochmals überlegen, denn wenn meine XT abgeben muss bin ich am A...h. Und das mit den Gesetzen, da bin ich natürlich auch dagegen, dass es immer noch mehr Vorschriften gibt. Somit vielen Dank für diesen Denkanstoss.
-
Was auf dich zu kommt ist mir so was von Piep-Scheisse egal.
Was aber auf mich und die anderen Töfffahrer zukommt ist viel wichtigere: Strengere Gesetzte, tiefer Lärmlimiten, mehr Kontrollen, Schikanen und gesperrte Strecken, weil die Töffs ja allle so verdammt laut sind. Danke.
(So schlau wie 60 statt 80 will es paar meinen man muss mit 120 fahren und einen Flade bauen)
da is aber einer mit em falschen fuss uffgestanden
-
Rebell ist sicher nicht mit dem falschen fuss aufgestanden.......sorry ich sehe dies ähnlich.
-
Meine Rede sachsi meine Rede...
-
Sind ja Zueschtänd wie in China da inne.
Mi Bitrag hed e themerelevante Inhalt usere PN gha, wo en Ussag ine Zämehang bringt, und denn wird er eifach glöscht?
Die PN isch ufgrund vo minere Frag gschickt worde.Also denn gib ich de Inhalt vo de PN mit eigete Wort wider mit Bezug zu dere Ussag:
Zitat von RebelFazerSo schlau wie 60 statt 80 will es paar meinen man muss mit 120 fahren und einen Flade bauen
Es gohd um d Ehrendingerschtross (zwüsche Ennetbaden und Ehrendingen) E Raser het mit 120 e tödliche Unfall baut, drufabe heigeds d Tempolimite vo 60 uf 50 abe to
Das isch nid themerelevant, drum han ichs au so kommentiert. udem hets a besagter Schtell scho mehreri Unfäll gä vorher UND nachher.
Wird itz das au wider zensiert?
-
Du hättest auch Rebell fragen können, er schickt dir nicht ohne Grund ne PN und wenn er es gelöscht haben möchte dann tu ich dies...... Da brauchst du mir auch nicht mit dem zensieren kommen.
Wenn Rebell es öffentlich gewollt hätte, hätte er es in diesem Beitrag getan. -
Gibt es einen Grund warum diese Information per PN an mich geriet?
Falls dies hochsensible Informationen sein sollten entschuldige ich mich für mein regelwidriges Verhalten. -
Ich denk numme es muess nöd alles is Forum, vorallem gwüssi doch sehr kontroversi Themene
. Und wenn ich öpis Privat säge den söts au Privat blibe
.
Aha: Jetzt isch dät scho nur no Füfzg, damit au die bsoffne no Kurve krieget.
Und wenn den im Winter eine is Schlüdere chunt, machemer dänn Drisgt. Wenn immer no nüd nützt wird Straas für alli gsperrt. Und das numme will d Lüt z Blöd sind zum Art.31 und Art. 32 SVG iizahlte.
Git aber au no anderi Biispiel, wo glaubs no niemmert d Schildi abgschrubt hät: B314 Richtung Randen.hoch.
Ich find das ganze Birreweich und zwar us mehere Gründ:
- Um es paar wenig welle s Diszipliniere werdet grad alli bestraft.
- Es isch ä Bankrott erchlärig vo dä Behörde, wo seit mir sind z Blöd zum kontrolliere und die bisher gältende Gsetz und Vorschrift duräzeste.
- Glaub würklich eine, dass die wo vorher scho illegal unterwägs sind, sich jetzt ad Gsetz werded halte?
- Und wenn d Behörde scho vorher Problem kah hät mit Kontrolle und Verfolgig, wirds nachher wenn mr stränger isch bessser?Meh cha ja Kontrolle
als blöd, nervend und Abzocke betittle. Aber mir sinds immer no lieber, als dass ich I mim legale Freiruum immer meh und meh igschränkt wird
. Will das schist mi total ah
. Jede Tag, nöd numme hüt (wegem ufstah
).
-
Isch ja alles richtig bzw. teil ich dini Asichte unigschränkt, hed aber nid würklich öpis mit em Thema ztue.
Und warum das nid für alli Auge beschtimmt sell sii verschtoni au nid so ganz, aber egal. Sorry gäll.nach "06.3421" sueche
-
Da ja d Lüt eh wieder zu fuul sind:
ASTRA-Bericht 2013. Zweiräder-Lärmverhalten:
http://www.astra.admin.ch/dienstleistung…c_JjKbNoKSn6A--Und däzue no dä Lechner Bericht:
http://www.umweltbundesamt.de/sites/default/…nte/lechner.pdf(Die vom Astra söttet mal in än Kurs, wo mr richtig lehrt s zitiere. Isch ja himmeltrurig.)
-
Merci veilmo!!!
-