Scheiss Töffschänder

• X( so en scheiss pisser het huet min töff glüftled.... well ich ihm d töff ned usglehnt han :upside_down_face: hani defe zu d tankschtell schtoosse! (3km) :wand::wand::ugly5::engel::evil2:
    :kotz::kotz::kotz::kotz:

[SIZE=3]

--the audience is listening--

[/SIZE]

• Da passt ja din Avatar grad... :winking_face:

Nei , Sorry es git hald scho arschlöcher uf dere Wält... aber isch vilicht besser, häschem de Töff nöd geh... Häschen dänn kännt? Oder isches en "daherglaufne" gsih?

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• isch sone gangschtersau gsi^! sonen richtige schissgrind!

er het mer sogar no gseit das ers gsi isch.. er gaht ebe mit mir id bruefsschuel... so de aafigger vo allne.. so ziemli ke sau chanen liide :wand:

[SIZE=3]

[/SIZE]

Einmal editiert, zuletzt von special Blend ()

• de hesch ömu wieder mau öbis für dini fitness gmacht :face_with_tongue:

nei das isch scho ergärläch därum hani minä iristellhallä, obwohl dört chönt das zwar o passierä aber äbä ärgerläch.

• ja ich bin ja ide bruefsschuel gsi :upside_down_face: und stosse hani ned müesse :grinning_squinting_face: min turnlehrer isch au töff fahrer.. het sonen spray debii gha wode chasch din schluch mit so wiiisem material fülle zum heifahre :grinning_squinting_face:

[SIZE=3]

[/SIZE]

• Zitat

Original von special Blend
    hani defe zu d tankschtell schtoosse!

Zitat

Original von special Blend
    und stosse hani ned müesse

:face_with_rolling_eyes: :face_with_rolling_eyes: :engel:

Aber isch scho scheisse. Musch halt mal bim andere chli goge Luft ablaa (meine ez nöd bim Reife :smiling_face_with_horns: ) [Blockierte Grafik: http://www.youngbiker.de/wbboard/images/smilies/amboss.gif]

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• die grosse, breite, wo meined, sie döfed alles, will ne niemer chan oder trout an chare fahre, sind scho eher müehsam.

muesch de verstand iisetze. det isch er machtlos :smiling_face_with_horns:

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Hehe schön gseit mercutio...

Min verstand isch aber amel usgschaltä bi so sachä... :frowning_face: Isch das jetzt schlecht???

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ... ja wennd ja weisch wärs isch, söll dä die nöi pneu cho zahle..... !! das isch ja sachbeschädigung!

• Zitat

Original von Toretto
    Hehe schön gseit mercutio...
    Min verstand isch aber amel usgschaltä bi so sachä... :frowning_face: Isch das jetzt schlecht???

Zitat

Original von Mercutio
    Toretto

chunt druf aa, wie sich das üsseret.

vilicht mit me blaue aug? :grinning_squinting_face:

nei seich... lüüt wo sachbeschädigunge begönd söttet gad 3 mönet zwangsarbeit mache im steibruch... :böse::böse:

• Zitat

Original von semmelreiter
    ... ja wennd ja weisch wärs isch, söll dä die nöi pneu cho zahle..... !! das isch ja sachbeschädigung!

jo. das esch doch öpis. nor wennts werkli wotsch durfa legge, muesch züge ha wos entweder gseh hend, oder ghört hend wos des zue gä hed. ond öb de die lüt no ome send? das mag ech z bezwiifle.

Zitat

jaja, ich weiss. wenn öpper a mim töff umegfätterlet, denn muesser scho sehr gross und sehr breit sii, dass ich's mit verstand probiere.

*g* das chond mer doch scho sehr bekannt vor :grinning_squinting_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Mercutio
    jaja, ich weiss. wenn öpper a mim töff umegfätterlet, denn muesser scho sehr gross und sehr breit sii, dass ich's mit verstand probiere. :böse:

ähm zom Glöck be ech e Frau... die möchets meistens jo eh met Verstand.... ha jo kei Wahl...glaube chuum das mol öper a mim Töff omeschrüübelet wo chliner esch als ech :wand::grinning_squinting_face:

Ne esch emmer Seich wenn so was esch...aber gross mache wersch do nix chöne..wie de Peak scho gseid het, es müesstet "Züge" omesi... hmm ... ond sösch hesch bi so Sache eifach voll verlore..

• muäschäm halt einisch is gsicht inä längä...
    aber äs müäss dunkel si und är darf di nüd ärchänä.

Grün muss sie sein!