Auffahrt mit Kawasaki Ninja 300. Erfahrungsbericht

  • Hey Forum, bin iweder daaa :face_with_tongue::face_with_tongue:

    Letzt Mittwuch bini bim mech gsi wegem flicke lah vo de Erna (isch e anderi gschicht chunnt de imene andere thread :grinning_squinting_face: )

    Uf jedefall, hett er mich gfraget ebs mich ned gluschte wühr wieder mal töff fahre, ich natürli gseit mol u wie, es fehlt mer halt scho mega und bi so schönem wetter sowieso. Also hett er mir spontan ahbote vom mittwuch bis am fritig also über uffahrt sini vorfüehrer Ninja 300 z fahre, gratis, mues se nur volltanket zruggbringe. Wie ich halt bin hani da zerst ned glaubed u bi ner völlig usgflippt vor freud, hend alles abgmacht, gange churz hei go mich umzieh und de grad cho hole. Ner i rekordziit ar muetter ihres auto he gjagt :kissing_face: u wieder uf arch zu mim Mech. namal nachegfragt wege allfällige chöste u so, er hett nur gseit: "nei muesch nüt zahle, bringschmerne efach volltanket zrugg am fritig" also zum töff wo ich ha derfe fahre:

    Kawasaki Ninja 300
    km Mittwoch abend: 36
    296ccm 2Zylinder 4takt motor.
    farbe: Grün

    hettmer gseit ich sell s abs usprobiere, efach um mich as bremse gwöhne wieder, und fallsen zämelegge kes problem isch vollkaskoversicheret als vorfüeherer.

    also voller freud am abe na chli go fahre isch efach hammer geil gsi wieder chenge fahre.

    ner Donnstig morge mit inzwüsche 72km uf grossi jura tour :smiling_face:

    churzgseit, das teil isch de hammer, ha feng einisch so e dreihfreudige motor ungerem arsch gha, u da isch mini 125er gsi. bremse sind au abartig geil gsi, ke verglich zur ER-5 ha us gwohnheit die gliche bremspünkt gwählt gha, ha d brems aber immer mindestens 10m bevor d kurve überhaupt ahgfange hett chenge löse, und abs erst, hans nur einisch bewusst chenge provoziere u zwar hinde, vore ha ich mi ned getraut bzw. so starch wie ich mich getraut ha, und da ish vo 100 uf null praktisch voll driglängt gsi, hett da cheibe ABS nani iigriffe, was mich ehrlech gseit mega überrascht hett.
    und s fahrwerk vo de ninja isch ja mega straff und sportlech, ämel im verglich zur ER-5 sind welte, ner ischsi na 21 kg liechter, was sich aber nach meh ahfüehlt. und handlich abartig geil, trotz breiterem hinterreife.

    Fazit:
    hätt ich d Ninja 300 anno 2014 probegfahre hätt ich allweg keini 500er kauft gha.
    Ich ha en mega spassige tag gha, und weiss jetze das mis Handglenk zumindest de belastig vor 300er standhaltet ohni schmerze, mis selbstvertraue isch i grosse schritte zrugg cho und ich chas chum erwarte wieder uf mim Töff z fahre.

    Ahja bevor ichs vergisse:
    KM stand bei Rückgabe Freitagmorgen zwischen 9 und 10uhr 273km


    Bild


    PS: ich bi z dumm um s bild i biitrag iizfüege :kissing_face:

  • Nimm mich dann wunder wie dein Feedback ist wenn du mal was fährst was wirklich Leistung hat :grinning_squinting_face:

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • Nimm mich dann wunder wie dein Feedback ist wenn du mal was fährst was wirklich Leistung hat :grinning_squinting_face:

    Ja das ist ja nur der eine Aspekt. Die heutigen Naked Bikes und Supersportler (ab 600 ccm aufwärts) haben ja auch deutlich besser Fahrwerke und Bremsen als diese Cagiva-Schwarten oder die alten Naked Bikes die Ws bisher hatte (sorry, ist einfach so, Emotionen hin oder her). Und ob die 1000er Raptor da viel besser wäre kann ich mir auch nicht vorstellen.

    Aber vielleicht hat ja jemand noch ein Einsehen :D.

  • hettmer gseit ich sell s abs usprobiere, efach um mich as bremse gwöhne wieder, und fallsen zämelegge kes problem isch vollkaskoversicheret als vorfüeherer.

    Da tönt jo so, als wür din Händler unbedingt eine sueche, wo sin Vorfüehrer zämäleit, damit er dVersicherig kassiere cha und drum zersch a di tänkt hät Grin_Smiley

    Meine Tour-Videos auf YT

  • Without_speed: welcome back! Fürs Gashand-Problem gits ev. so "Gas-Halte-Hilfene" gseht scheisse us aber funktioniert schins, i de US of A fahrt praktisch jede mit somene Teil ume click

    Verteilt d Last uf di ganzi Hand und entlastet s Glenk (nime a das isch dis Problem…)

    Wurde von einer Feministin gefragt wie ich das mit den lesbischen Beziehungen so sehe…
    "in Full-HD" war offenbar die falsche Antwort…

  • @Gedankenverbrecher die 72km sind na am mittwuch abe gsi :smiling_face:

    @Bonga da werdet ihr de als zweuti erfahre :face_with_tongue:

    @sneaky-phil ja seb isch definitiv so, als 2 töff chunnt so e modernes ding sicher infrag inzwüsche, aber d raptor chunnt trotzdem. Isch u blibt mi traumtöff scho nur wegem design wo für mich efach pornös geil isch :grinning_squinting_face: aber so e moderni chan ich mer inzwüsche doch besser vorstelle als vor gwüsser ziit.

    @St Paul haha nee da glaubi ned, hett ämel erliechteret usgseh wonnen ganz u putzt zruggbrocht ha :grinning_face_with_smiling_eyes: hetter allweg mur gseit damit ich ned immer nur dra denke ned z crashe sondern freud am fahre ha :winking_face:

    Freeday, merci aber ich probieres mal ohni und zerst handglenk gezielt uufbaue. Halt efach wieder langsam ahfah, velo fahre gaht inzwüsche au schmerzfrei, denke cha na eis zwei jahr ohni hilfe fahre :winking_face:

  • Kann ich nur bestätigen :face_with_tongue: Bin in den letzten 5 monaten 7000km gefahren mit meiner ninja.

    Waren bei dir die standardreifen drauf? Das ist nämlich der grosse schwachpunkt der kleinen.

  • Ich denkes scho, ekei wegem name Road winner xD

    Aber mir hends passt, sind ahständig uf temperatur cho und hend au chalt meh grip botte als mini Holzreife uf de ER xD wasmer aber chli gfehlt hett isch rückmeldig über was s hinderrad grad fahrt, vore isch d rückmeldig besser gsi.

  • Ich denkes scho, ekei wegem name Road winner xD

    Aber mir hends passt, sind ahständig uf temperatur cho und hend au chalt meh grip botte als mini Holzreife uf de ER xD wasmer aber chli gfehlt hett isch rückmeldig über was s hinderrad grad fahrt, vore isch d rückmeldig besser gsi.

    Ja also y han de angststreife au uf de roadwinners wegbecho aber sie gend hald kei feedback und ab und zue bisch mol es biz meh uf dr stroos umegschlittered. Eifach isches au nid gse :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Ha denn de S20 EVO drufdueh und MEIN GOTT isch die Ninja anders gfahre. Völlig anders bike mit de neue reife. Durch s'spitze design hesch in Schräglage unglaublich vil grip.
    Aber jo füre normale tagesgebruch lengt de roadwinner. Fürd twisties würdi aber neui pneu drufdueh.