Hey Forum, bin iweder daaa
Letzt Mittwuch bini bim mech gsi wegem flicke lah vo de Erna (isch e anderi gschicht chunnt de imene andere thread )
Uf jedefall, hett er mich gfraget ebs mich ned gluschte wühr wieder mal töff fahre, ich natürli gseit mol u wie, es fehlt mer halt scho mega und bi so schönem wetter sowieso. Also hett er mir spontan ahbote vom mittwuch bis am fritig also über uffahrt sini vorfüehrer Ninja 300 z fahre, gratis, mues se nur volltanket zruggbringe. Wie ich halt bin hani da zerst ned glaubed u bi ner völlig usgflippt vor freud, hend alles abgmacht, gange churz hei go mich umzieh und de grad cho hole. Ner i rekordziit ar muetter ihres auto he gjagt u wieder uf arch zu mim Mech. namal nachegfragt wege allfällige chöste u so, er hett nur gseit: "nei muesch nüt zahle, bringschmerne efach volltanket zrugg am fritig" also zum töff wo ich ha derfe fahre:
Kawasaki Ninja 300
km Mittwoch abend: 36
296ccm 2Zylinder 4takt motor.
farbe: Grün
hettmer gseit ich sell s abs usprobiere, efach um mich as bremse gwöhne wieder, und fallsen zämelegge kes problem isch vollkaskoversicheret als vorfüeherer.
also voller freud am abe na chli go fahre isch efach hammer geil gsi wieder chenge fahre.
ner Donnstig morge mit inzwüsche 72km uf grossi jura tour
churzgseit, das teil isch de hammer, ha feng einisch so e dreihfreudige motor ungerem arsch gha, u da isch mini 125er gsi. bremse sind au abartig geil gsi, ke verglich zur ER-5 ha us gwohnheit die gliche bremspünkt gwählt gha, ha d brems aber immer mindestens 10m bevor d kurve überhaupt ahgfange hett chenge löse, und abs erst, hans nur einisch bewusst chenge provoziere u zwar hinde, vore ha ich mi ned getraut bzw. so starch wie ich mich getraut ha, und da ish vo 100 uf null praktisch voll driglängt gsi, hett da cheibe ABS nani iigriffe, was mich ehrlech gseit mega überrascht hett.
und s fahrwerk vo de ninja isch ja mega straff und sportlech, ämel im verglich zur ER-5 sind welte, ner ischsi na 21 kg liechter, was sich aber nach meh ahfüehlt. und handlich abartig geil, trotz breiterem hinterreife.
Fazit:
hätt ich d Ninja 300 anno 2014 probegfahre hätt ich allweg keini 500er kauft gha.
Ich ha en mega spassige tag gha, und weiss jetze das mis Handglenk zumindest de belastig vor 300er standhaltet ohni schmerze, mis selbstvertraue isch i grosse schritte zrugg cho und ich chas chum erwarte wieder uf mim Töff z fahre.
Ahja bevor ichs vergisse:
KM stand bei Rückgabe Freitagmorgen zwischen 9 und 10uhr 273km
PS: ich bi z dumm um s bild i biitrag iizfüege