sorry wolverine, aber was du da schriibsch isch absolute blödsinn.
1. en motor vertreit immer bänzin mit meh oktan.
2. d'oktanzahl isch für'd chlopffeschtigkeit. uf dütsch: es git zwüsched zylinderchopf und cholbe e sogenanti quetschkante. wenn s'bänzin zwenig oktan für de motor hed, denn entzündt sich s'bänzin zerscht det und es git kei suberi verbönnig. aber die eigentlich verbrönnig isch weder heftiger no schneller no susch irgendöppis. sondern eifach nur süüberer im sinn vo de richtig und uusdehnig.
3. dass en rennmotor mit 560 PS meh leischtig mit höcheroktanigem bänzin hed wundered mich ned. das isch es hochverdichtends hochleischtigstriibwerk. -> siehe quetschkante
uf guet dütsch: meh oktan, nur wenn meh verdichtig. susch gäld zum fänschter uus.
aber wenn mir ned glaubsch:
[edit]
bim clio isch aagäh, ich sell mit 98er fahre. mit 98er dreht er freier ue. mit 95 wirds harzig. wird de chlopfsensor sii, wo d'zündig verstellt. bezüglich verbruch weiss i ned, ha ned gmässe.
ha jetzt bi mim töff mol 98er iegloh (susch 95). absolut kein leischtigszuewachs. ich glaube aber au ned a weniger verbruuch.
[/edit]