VPower

• sorry wolverine, aber was du da schriibsch isch absolute blödsinn.

1. en motor vertreit immer bänzin mit meh oktan.
    2. d'oktanzahl isch für'd chlopffeschtigkeit. uf dütsch: es git zwüsched zylinderchopf und cholbe e sogenanti quetschkante. wenn s'bänzin zwenig oktan für de motor hed, denn entzündt sich s'bänzin zerscht det und es git kei suberi verbönnig. aber die eigentlich verbrönnig isch weder heftiger no schneller no susch irgendöppis. sondern eifach nur süüberer im sinn vo de richtig und uusdehnig.
    3. dass en rennmotor mit 560 PS meh leischtig mit höcheroktanigem bänzin hed wundered mich ned. das isch es hochverdichtends hochleischtigstriibwerk. -> siehe quetschkante

uf guet dütsch: meh oktan, nur wenn meh verdichtig. susch gäld zum fänschter uus.

aber wenn mir ned glaubsch:

klopfen
    Oktanzahl
    nomol oktan

[edit]
    bim clio isch aagäh, ich sell mit 98er fahre. mit 98er dreht er freier ue. mit 95 wirds harzig. wird de chlopfsensor sii, wo d'zündig verstellt. bezüglich verbruch weiss i ned, ha ned gmässe.
    ha jetzt bi mim töff mol 98er iegloh (susch 95). absolut kein leischtigszuewachs. ich glaube aber au ned a weniger verbruuch.
    [/edit]

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

2 Mal editiert, zuletzt von Mercutio (10. Mai 2005 12:22)

• Wolverine nei, das het ja nüt mit däm ztue!!! fahr ja immer glich, denn da dä mokkä unsüberer lauft het er dur das ih dä niederigä tourä meh spritverbruch, so han ich das verstandä...aber viellicht ischs au nur äh räuberpischtolä....denn was klar isch, 95er oder 98er benzinverbruchs-unterschied merksch sicher nöd nach 1 tank....
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

han jetzt grad no am mercito(oder so,sorry) sini antwort glässä...sehr intressant...
    was ich au scho verno han. wenn dä hersteller vom auto 98er vorschiebt set mer das au verwendä, da es suscht zu kat. und motorschädä chan führä!!! weis öpert ob das stimmt oder wieder nur äh räuberpischtolä isch????

dä dummä g'hört d'welt.....

Einmal editiert, zuletzt von sugibängel (10. Mai 2005 12:30)

• einiges stimmt, einiges nid wo da ine posted worde isch :grinning_squinting_face::engel:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• @ sugibängel

wenn de motor en chlopfsensor hed, sets keis problem sii. hesch denn halt es bitzli weniger leischtig. ohni chas sicher motoreschäde gäh.
    ob de kat drunder liidet, weiss ich ned.

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Mercutio Geili Links! I nimme alles zrugg wohni gseit han.

Ich rüschte mini 125er glaubs uf Erdgas umd (120-130 Oktan!!! :evil2: ) Dänn chan i na 2 Turbos drunter fitze, ...... :evil2::smiling_face_with_horns:

:face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue: hehehe

• jetzt scho? :winking_face_with_tongue:

neeeeeeeeeee no chli warte wer suscht no so geili ideä het :grinning_squinting_face::arsch:

• am geilschte isch eifach Kompogas.

Us dim eigene Grüen-Abfall chasch Gas mache (lah). Und dänn häsch Triebstoff wo mit jedem Benziner chasch fahre. Es isch sogar chli besser und volkomme CO2 neutral! :grinning_squinting_face:

Isch eigentlich gliech wiä Erdgas halt nöd us de Erde :face_with_tongue:

Einmal editiert, zuletzt von Wolverine (11. Mai 2005 13:28)

• drucke!!!!! :lol: :muaha:

Nene. Muesch de Karre scho umrüschte. Muesch anstadt vom Benzintank, en Gastank ihnemache. Aber dä muen meh Druck ushalte usw.. Vielfach macheds das au unter de Kofferrum. Chasch au mit beidem fahre. Wänn s'Gas alle isch chasch eifach mit Benzin wieterfahre. 8D

Für e normals Auto koschtet s'Umrüschte glaubs ca. 2000.-. Bin mer aber nöd sicher. Für Töff hani's na niä gseh, wär aber geil. S'Gas isch viel billiger als Benzin.

• Also ich wott jetzt nöd über de Sinn oder Unsinn vo 100/98/95 Oktan rede.. MINI persönliche Erfahrige händ ergeh, dass amene hochzüchtete Auto de unterschied merksch.. villicht nöd subjektiv, aber mit Messgerät und ufere Rennstrecki isch das sicher es Thema, aber wie immer im Leistigssport oder ebe au Motorsport chönt au chlini Differenze Wälte bedüüte. Das sind natürlich Argumente wo de 08-15 Verbruucher nöd aaspricht.

Betreffend Benzinverbruuch, en hüütige moderne Motor besser gseit Motorelektronik, chan ohni Problem bi "Normalgebruuch" die unterschiedlichi Klopffestigkeit kompensiere... das würkt sich aber effektiv uf de Benzinverbruuch und Leistig uus... aber ebe, es bruucht viel oder mer müesst würklich immer die gliichi Strecki fahre, mit gliiche Temperature, mit de gliiche Fahrwiis usw. damit mer würklich Differenz merke chan.

Rein rechnerisch, chan dir so en Shell-Guru sicher UF EM PAPIER bewiese, dass mit em V-Power wiiter und leischtigstärker as Ziel chunnsch.... aber ebe, wer macht das scho.. :winking_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• 1.61 Fr. müest i da z'Kreuzlinge zahle! Viiiel z'tür. Aber git sicher gnueg Idiote wo das chaufed, obwohls nur en 95er Motor händ :grinning_squinting_face: . So gaht d'Rächnig vielicht ja gliech uf :face_with_rolling_eyes:

Einmal editiert, zuletzt von Wolverine (12. Mai 2005 13:57)

• de Herr LucioGT het Recht!

es chunt uf de motor und d'fahrwiis druf ah, wenn du im stadtvercher vo ample zu ample tuckerlisch bruchsch das DEFINITIV NID!

moderni motore hend chlopfsensore, die mässed via piezokristall öb de motor chlopfed oder nid, wenn ja wird agfetted und de zündziitpunkt richtig spat verschobe bis das wieder im lot isch, den wird wieder stufewiis s'gmisch abgmagered und zündzitpunkt richtig früeh verschobe bis selbes spiel... somit chan mer bim heize d.h. wenn mer d'leistig vom motor voll uschosted theoretisch meh leistig usehole wil die chlopffestigkeit höcher isch.

älteri motore sind mitemene kennfeld usgrüsted wo für e gwüssi oktanzahl usgleit isch. dh. det wird weder s'gmisch no de zzp verstellt. hesch aber ufem prüefstand au meh leistig, wil de chraftstoff meh energie "gspeichered" het als de normali.

bi alte motore (gaser) chan mer au e leistigsteigerig merke wenn mer am limit fahrt.

de benzinverbruch sinkt, isch au korrekt.

z.b. hani über 3 möned bi mim auto 95 tanked und 3 möned 98, fahre schlussendli günstiger weni mit 98er fahre. tönt blöd, isch aber so.

öb mer die leistigsteigerig bimene mofa mit 25KW merkt, magi bezwifle. wenn öpper aber finfühlig isch und leistigsunterschied vo regewetter/ troches wetter, oder pässefahrte bemerkt, merkt er au öb er mit 95 oder 100 oktan unterwegs isch.

öb de priis gerechtfertigt isch, k.a. han no kein test gmacht mit dem zügs.

schade tuets uf all fäll nid :winking_face: und schlussendli entscheidet jede selber für sich...