ZitatOriginal von V|RuS
de Herr LucioGT het Recht!
Wow..
Chasch mir gern Lucio säge... de HERR de isch denn e paar Stöck wiiter obe aaztreffe....
ZitatOriginal von V|RuS
de Herr LucioGT het Recht!
Wow..
Chasch mir gern Lucio säge... de HERR de isch denn e paar Stöck wiiter obe aaztreffe....
@Virus
Sehr interessant. Aber wieso fahred dänn näd alli mit 98er ume!?!?!?
Mir isch geseit wordä bim nä hochverdichtätä Motor (was minä ja o isch) söu mä 98 nä. därum fahri mit 98er. usserdäm diä paar rappä si mir so egal. wenn ig wet sparä de würdi dr töff äm bestä grad verkoufä.
auso wägäm geld machi ig mir auso ke gedankä ob 95 oder 98.
find i au! Diä 2 Rappe unterschied mached (vor allem bimene Töff) so guet wiä gar nüt us.
ZitatOriginal von Wolverine
find i au! Diä 2 Rappe unterschied mached (vor allem bimene Töff) so guet wiä gar nüt us.
Chunt drufaa wifill das fahrsch und wifill Moscht das bruchsch. Ich bruche me als mitem Auto vodemmher tanki zwar immer nume wenig aber fasch jede Tag wenni fill fahre.
Ich tanke aber au 98ger.
V|RuS
Danke för d Ufklärig. Jetzt semmer all es stöck gschiider. THX
@ Wolverine
und warum gurted sich nid all ah?
warum rauched so viel lüt?
warum....
??? darum...
ond wemmer scho de bi send? warum esch öber pfengste wohrschindlech s wätter ned so toll?
Ok, Virus, du häsch mi Infiziert
D' Lüt sind eifach z'dumm oder z'fuul zum sich mal richtig informiere. Aber wänn grad über das Thema gschnorrt wird, git halt jedä sin Senf dezue, das er au öppis gseit hät. .....
I Tanke au 98er. Mini 125er suuft nur ca. 4,5 Liter. Drum chunts nöd gross druf ah. Han all 2 Täg ca. 15.-.
Nomal was zu VPower. Hät eine im ZXR-Forum postet.
ZitatAlles anzeigenIch hab heute mal endlich was handfestes zum Thema V Power in die Hände gekriegt. Thema "Hochoktan Ottokraftstoffe für Hochleistungsmotoren". Die Abhandlung ist vom April 2005 und wurde am Institut für Fahrzeugtechnik der Georg Simon Ohm Fachhochschule Nürnberg behandelt.
Testkraftstoffe waren 1, Shell V Power 100 ROZ
2, Esso Super Plus 98 ROZ
3, Aral Ultimate 100 ROZTestwagen war ein Audi S4 Avant 4,2 Quattro mit 206KW und 400Nm Drehmoment.
Ich fasse den Versuchsaufbau mal kurz zusammen.
Es wurde dafür gesorgt, dass gleiche Betriebsbedingungen geherrscht haben.
Also keine Verunreinigungen im Benzinkreislauf durch anderen Sprit.
Außerdem wurden 5 Messungen durchgeführt um ein repräsentatives Ergebnis zu erhalten.
Gemessen wurde bei verschiedenen Leistungen:
1, 15% Leistung bei 2200U/min
2, 30% Leistung bei 3250U/min
3, 60% Leistung bei 4500U/min
4,100%Leistung bei n maxSo, hier ein paar Ergebnisse:
Nennleistung:
Shell V Power: 195kW bei 5640U/min
Esso Super Plus: 198kW bei 5768U/min
Aral Ultimate: 198kW bei 5820U/minNenndrehmoment:
Shell V Power: 390Nm bei 4075U/min
Esso Super Plus: 391Nm bei 4073U/min
Aral Ultimate: 390Nm bei 4070U/minElastizität:
60-100Km/h
4.GangShell V Power: 5,96s
Esso Super Plus: 5,90s
Aral Ultimate: 5,86s80-120km/h
5.GangShell V Power: 7,50s
Esso Super Plus: 7,40s
Aral Ultimate: 7,46sSo, das Fazit zitiere ich einfach mal:
"Es wurde festgestellt, dass keiner der beiden Hochoktankraftstoffe relevante Mehrleistung, Drehmomentzuwchs, Verbrauchsersparnis oder Performancegewinn bringt. Die festgestellten Differenzen liegen unter 2% d.h. an der Messgenauigkeitsgrenze. Leistungsmäßig war der Referenzkraftstoff (herkömmliches Super Plus von Esso 98 ROZ) dem Kraftstoff V-Power (100 ROZ) von Shell sogar messbar knapp überlegen. Im unteren Teillastbereich lässt sich bei den Hochoktankraftstoffen eine minimlae, jedoch kaum wahrnehmbare Verbrauchsersparnis feststellen, die aber in keinem Verhältnis zum Mehrpreis und den Angaben der Kraftstoffhersteller steht. In konventionellen, weniger auf Leistung ausgelegten Ottomotoren ist eine noch geringere Auswirkung zu erwarten."
Zitat Ende
Was mir mein Prof allerdings bestätigt hat, wenns schon keine Mehrleistung gibt, ist die Tatsache, dass Motoren durchaus ruhiger laufen können, wenn sie das Zeug tanken.
So, ich hoffe, dass das auch wen interessiert.
Gruß,
André
was ich vo aafang aa predigt ha, aber es hed ja keine welle lose
THX Spike super arbeit
Sehr usführlich erklärt
ZitatOriginal von BlackDevil
THX Spike super arbeit![]()
Sehr usführlich erklärt
was jetzt? ich han das nume usekopiert (oder häsch das gemeint?)
ZitatOriginal von Spike
was jetzt? ich han das nume usekopiert
(oder häsch das gemeint?)
Nei ersthaft, dasder dmüh ge häsch zum überhaubt öbis z`suche
Kopiert oder nöd find ich suuupi
Voralem wel de heini bide shell öbis total anders behaubtet hät. Tja das isch halt di hütig verkaufstaktik