VPower

• Zitat

Original von V|RuS
    de Herr LucioGT het Recht!

Wow.. :winking_face_with_tongue:

Chasch mir gern Lucio säge... de HERR de isch denn e paar Stöck wiiter obe aaztreffe.... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Mir isch geseit wordä bim nä hochverdichtätä Motor (was minä ja o isch) söu mä 98 nä. därum fahri mit 98er. usserdäm diä paar rappä si mir so egal. wenn ig wet sparä de würdi dr töff äm bestä grad verkoufä.
    auso wägäm geld machi ig mir auso ke gedankä ob 95 oder 98.

• Zitat

Original von Wolverine
    find i au! Diä 2 Rappe unterschied mached (vor allem bimene Töff) so guet wiä gar nüt us.

Chunt drufaa wifill das fahrsch und wifill Moscht das bruchsch. Ich bruche me als mitem Auto vodemmher tanki zwar immer nume wenig aber fasch jede Tag wenni fill fahre.

Ich tanke aber au 98ger.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• @ Wolverine

und warum gurted sich nid all ah?

warum rauched so viel lüt?

warum....

:grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• ??? darum...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• :lol: ond wemmer scho de bi send? warum esch öber pfengste wohrschindlech s wätter ned so toll? :wand:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Ok, Virus, du häsch mi Infiziert :face_with_tongue:

D' Lüt sind eifach z'dumm oder z'fuul zum sich mal richtig informiere. Aber wänn grad über das Thema gschnorrt wird, git halt jedä sin Senf dezue, das er au öppis gseit hät. .....

I Tanke au 98er. Mini 125er suuft nur ca. 4,5 Liter. Drum chunts nöd gross druf ah. Han all 2 Täg ca. 15.-.

• Nomal was zu VPower. Hät eine im ZXR-Forum postet.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Zitat

Original von BlackDevil
    THX Spike super arbeit :klatsch:
    Sehr usführlich erklärt :top:

was jetzt? ich han das nume usekopiert :smiling_face: (oder häsch das gemeint?)

• Zitat

Original von Spike

was jetzt? ich han das nume usekopiert :smiling_face: (oder häsch das gemeint?)

Nei ersthaft, dasder dmüh ge häsch zum überhaubt öbis z`suche :winking_face:

Kopiert oder nöd find ich suuupi :grinning_squinting_face:

Voralem wel de heini bide shell öbis total anders behaubtet hät. Tja das isch halt di hütig verkaufstaktik :böse:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]