hey racer... also ich schriib mal was sich, denk i mal, di meiste denked wo da diis züg lesed... junge du hesch kei ahnig... ich schlüüs mi voll und ganz dem aa was boo gschribe het, gahn mal ufd rennstrecki dann chunsch ufd welt wenn du denksch bisch am limit und wirsch usenume überholt...
ich weiss würkli nöd was ich no söll schriibe, de boo het scho alles gseit, will di nöd persönlich aagriife oder beleidige oder so aber du hesch würkli kei ahnig, echt, han ich mit 19i sehr wahrschiinli au nöd gha aber egal... wie chasch du denke dass guet fahrsch und alles im griff hesch und dann leisch diini maschine zäme wiil diin mech gseit het sölsch hangoff fahre, und du hesch das, mit diini 19 jahre, als en tolle tip vo diim mech gfunde und hesch grad uusprobiert...
aber mach der kei sorge irgendwo dure sind mir mit 19i sicher au echli so gsi wie du, au wenns de eint oder ander ungern würd zuegäh... schlussendlich hauptsach isch dir nüt passiert, oder hesch au kein andere gschadet, hetsch mit 85kmh au chöne im baum lande...
und dann wetsch no trotzdem tipps für hangoff, also denk ich dass du uus diim fehler eifach nüt glernt hesch... lern zerscht kurve richtig fahre, linie, blick und und und... dann chasch uf dem ufbaue... oder so...