Geschlossen!!!!
Grill & Chill am 25.07.2015
- Bikerbraut_Lu
- Geschlossen
-
-
Geht doch bin dabei
-
Han gar nid gwüsst, dass du di mit em Server abgsproche hesch...... 8o 8o 8o ... komisch....
Mein, du darfsch gärn ou es Grillfescht mache, aber denn isch es dis Grillfescht (vo mir us es TF Grillfest) .. aber nid en fortfüerig vom Server sim...
-->> Grillfeschtli Wer? Wo? Wie? Was? Wann? 19.07.2014 NEU: Impressionen im Intro zum Film 'Black Forest-Tour' <<--Lg
Päscu -
Meine Güte, jedesmol das umegesödere.... :thumbdown:
-
hahaha hab auch gerade gedacht, schon ein wenig bünzlimässig oder wie ihr schweizer dazu sagt.....
Haha tzzz jedesmal hat er was zu nörgeln...bünzlimässig trifft es recht gut =) -
Hankerum het mer de Sörwer au zerscht chönne froge, öb er wieder eis organisiert und denn erscht wieter plane. Es gaht jo au ned ums "Erlaubnis ihole", aber chli abspräche isch sälte verchehrt... allefalls hät mer denn au 2 gmacht und das zietlich gstafflet (1x Juni / 1x Aug z.B.).
Mer weiss no nonig mol wo's gnau stattfindet. Au d Innerschwiz isch gross. Zug wär no keis Problem, Sarnen müesst i mier denn wieder überlegge
-
Ich machs intern mit dene woni kenn und dnr. han =)
Isch eifacher glaub....
Da sell eine no sege mit fraue mached drama :pinch:
Sorry es gad um nes Grillfäscht, hahaha....bitz lächerlich
-
Hey wo ischs Problem? Gah gern a zwei Grillfestli.
Nacher gsehni denn wer das besser chan organisiere...
oder
-
sie kann ja einfach unter ihrem namen ein grillfest organiesieren und dann ist ja kein porblem einfach nicht dem server sein fest erwähnen
-
Nei nei aso mini Motivation isch immer no da =)
ich wett das grill and chill xD
Machs ez eifach privat =)
-
Bliebt nume no d Frog wer jetzt gnau es Drama macht...
-
Ich au, han Hunger.
-
Eine PN hätte es auch getan, aber nun ist das Thema im übertragenen Sinn angebrannt.
-
Ungloublich, was sich gwüssli lüt erloube und denn no beleidigeti läberwurscht spiele....
.. em Server sis Grillfest ist scho fasch kult und du chunscheifach und seisch, du machisch jetzt es nachfolgegrillfescht, ohni dass es mit ihm abgsproche hesch!!!
Wett jo luege, wenn du es RedBull Grillfescht machsch, ohni dass RedBull pscheid weis, was denn passiert, wenn die wind dervo bechöme... -> eifach als überspitzt bispiel.....Jede darf es Grillfescht mache, oder en Badeplausch.. was ou immer .. Du darfsch sogar es Töff-Forum Grillfest veranstalte! ABER -> eifach vorher mit üs abspreche -> Grund: Mir hends nid gärn, wenn öbber plötzlich zu üs chunt: "du weg em Töff-Forum xyz event" und mir nix dervo wüsse.. da schisst üs denn chli a
Lg
Päscu-- Thread wurde von mir geschlossen, da der Threadersteller den Einführungstext gelöscht und mit dem Kommentar *Geschlossen* versehen hat --
-> Grillfeste oder Treffen etc., dürfen gerne in einem neuen Thread ausgeschrieben werden <-