Was muess mer mache zum di offe Prüäfig nöd übercho nach 2jähriger Probezit?

  • Hmm, de Titel tönt ja wohl chli idiotisch:
    "Was muess mer mache zum di offe Prüäfig nöd übercho nach 2jähriger Probezit?"


    Ich ha natürli nöd gmeint "hmm, was muessi mache, damiti nachher nöd so geili Töff fahre därf, will ich das uf kän Fall wett".


    Nei, ich han sit 1.5 Jahr A-, sprich imene halbe Jahr sötti de gross Uswis prüäfigsfrei übercho.


    Jetz heissts ja vu de offizielle Site, dass das e prüäfigszit isch, wommer bestaht falls mer "nöd allzu schwär gäge s Gsetz verstosst".


    Hät öpper konkret eh Ahnig, wie viel dass mer sich erlaube därf?


    Ich hoff ja nöd, dass nach 1 oder 2 "chlinere" Tempoüberschritige scho Schluss isch.


    En mech hät zwar mal gmeint, mer müäss vermuetli voll bsoffe mitemene hunderter über es Rotliecht fahre innerorts, isch sich aber au nöd würkli sicher gsi.


    Bsoffe fahre und innerorts z schnäll si isch für mich keis Thema. Ha högstens Angst wäg Tempoüberschrittige usserorts und inkorrektem Fahrzügzuestand (so vu wäge Lärm- und Abgasvorschrifte).


    Ich wett ebe uf kän Fall, nachher d Prüäfig nachem neue System (3 Jahr uf Bewährig) mache . :böse:


    PS: Bis jetz hani no e lupereini Weste, :engel: ich hoff natürli au, dasses so blibt, aber ich ha dänkt, ich tue mi vorsichtshalber scho mal informiere

  • Zitat

    Original von Squeezie
    Nei, ich han sit 1.5 Jahr A-, sprich imene halbe Jahr sötti de gross Uswis prüäfigsfrei übercho.


    Wei bisch du zu dem A- cho? d'125ger gmacht und umschriibe la oder was? Will ich han 2 Jahr 125ger gmacht (nachem alte System) und ez de Löli für A und mun e Prüefig mache. :confused_face: :confused_face:


    S'Andere weissi nöd.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • also i ha o d' A beschränkt. und mues no bis am 30.07.2006 warte bisi darf offe fahre.... lut mim fahrlerer muesme de ca. 3 wuche vorem termin wome d'prüefig het, es formular schicke und die kategorie beaträge.


    also i ha d'prüefig mitere 650 bmw mit 25 kw gmacht..... sötti scho härehoue so.... hoffes emel schwär :grinning_squinting_face:

  • Neinei, ich han diräkt A beschränkt gmacht. Han döt eifach ä 250er gmietet gha. Vu däm här isch klar, dassi di gross überchum. Vorussgsetzt ebe ich "bestah die Probezit". Nimmt mi halt ebe scho no Wunder wie viel, dass drinligä wüär...

  • aso wennt vorem 1.12.05 de lernfahruswiis vom züg hesch chunnsch ned is grüene L!


    aso muesch der do ke gedanke mache


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • wievil das drinn lieht würd mich au mal wunder näh... ha im internet nur folgendes gfundä...


    Zitat

    Die Beschränkung im Führerausweis der neuen Kategorie A kann auf Gesuch des Ausweisinhabers schon vor Erreichen des 25. Altersjahres aufgehoben werden, wenn er in den letzten zwei Jahren vor der Einreichung des Gesuches keine Widerhandlungen gegen die Bestimmungen des Strassenverkehrsrechtes begangen hat.


    was immer das au heisse mag... :face_with_rolling_eyes:

  • hmmm, also i glaub es paar buessenä dörfsch scho ha, än führeruswisentzug macht sich aber echli weniger guet. Han aber kei ahnig, ihr wüssed ja wie die liebä bünzli beamte so sind, die tünd doch wäg allem dumm :frowning_face: :böse:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • jo wenn denn öber so wiet esch chaner jo wenneren gaht guge bstelle gad froge de wüssemers all nacher!


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Also min Nochber isch das au passiert hend ihm usserorts mit 112 km/h s'Billet für 2 Mönät zogä und d'Prüäfig vo dä Grossä für 2 Johr verschobä. Ich glaub solangs dir s'Ticket nöd enziänd, muäsch dir no nöd all zu grossi Sorgä machä. Aber äbä weiss nöd öb das richtig isch.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • hmm, du verzellsch vu wäge 112 km/h usserorts bedütet Prüäfigsverschiebig um 2 Jahr, und da söll ich mir kei Sorge mache :wand::grinning_squinting_face:


    merci, isch uf jede Fall guet, wämmer sich so öppis no rächtzitig vor Aug füährt.


    Aber zum Glück wohn ich ja 2 km vu de dütsche Gränze weg :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: