Hmm, de Titel tönt ja wohl chli idiotisch:
"Was muess mer mache zum di offe Prüäfig nöd übercho nach 2jähriger Probezit?"
Ich ha natürli nöd gmeint "hmm, was muessi mache, damiti nachher nöd so geili Töff fahre därf, will ich das uf kän Fall wett".
Nei, ich han sit 1.5 Jahr A-, sprich imene halbe Jahr sötti de gross Uswis prüäfigsfrei übercho.
Jetz heissts ja vu de offizielle Site, dass das e prüäfigszit isch, wommer bestaht falls mer "nöd allzu schwär gäge s Gsetz verstosst".
Hät öpper konkret eh Ahnig, wie viel dass mer sich erlaube därf?
Ich hoff ja nöd, dass nach 1 oder 2 "chlinere" Tempoüberschritige scho Schluss isch.
En mech hät zwar mal gmeint, mer müäss vermuetli voll bsoffe mitemene hunderter über es Rotliecht fahre innerorts, isch sich aber au nöd würkli sicher gsi.
Bsoffe fahre und innerorts z schnäll si isch für mich keis Thema. Ha högstens Angst wäg Tempoüberschrittige usserorts und inkorrektem Fahrzügzuestand (so vu wäge Lärm- und Abgasvorschrifte).
Ich wett ebe uf kän Fall, nachher d Prüäfig nachem neue System (3 Jahr uf Bewährig) mache .
PS: Bis jetz hani no e lupereini Weste, ich hoff natürli au, dasses so blibt, aber ich ha dänkt, ich tue mi vorsichtshalber scho mal informiere