Namal en neue für dä Töff-Nachwuchs

  • Sali zäme!


    Ich bi letschtin dur en Kolleg uf die Site cho und chan eu bis jetz würkli nur lobe: Isch ächt fridlich da. Vor allem schint das mal es Forum z si wo nöd jede s Gfühl hät, er seg de geilst und muess all andere färtig mache.



    Ja, also zu mir als Person:


    Ich bi 20i und studiere Informatik. Hobbies (näbed em Töfffahre) sind Sport, vor allem Fuessball, Usgang und Penne.



    Zu mir als Töffahrer:


    Ursprünglich agfange hät das bi mir au mal mitemene 50ccm-Roller (Italjet Formula 50 Air). Dänn häts leider mal wieder rächtlichi Problem ge hät. Sprich: Ich ha mit 18i de Roller ufgmacht und binen ga vorfüehre. Da isch usecho, dass mer das bi däm Modäll i dä Schwiz gar nöd därf, was de Mech ebe au nöd gwüsst hät. De Mech hät mer dänn däfür sehr ä fairs Agebot füren 125er-Roller (Piaggio Skipper LX 125) gmacht (gschalteti Maschine häter ebe nöd gha). Ich ha dänn di Praktisch 34PS-Prüäfig gmacht, und zwar ufemene 250ccm-Roller.
    Ich persönlich find abär, dass ich au dadämit mal wieder Sicherheitslückene i eusem System ufzeigt ha: Da hani mitemene 250ccm-"Sofa" d Prüäfig gmacht, wo chum vum Fläck cho isch, und 2 Jahr später chani prüäfigsfrei all Maschine (au di gschaltete) fahre. Ich weiss ja nöd, wie ihr das gsehnd, aber ich find au de Diräktistig ab 25i ä Idiotie.
    Da mis Härz insgeheim scho immer viel meh für gschalteti Maschine als für Roller gschlage hät, hani mer änds letscht Saison en Chindertraum erfüllt und mini RS kauft.



    Mini Maschine:


    [Blockierte Grafik: http://goldwing.bikepics.net/aprilia-rs125-98-bikepics-063417.jpg]



    ***Aprilia RS 125 Rossi Edition, Jg. 1998***


    Ha si occasion kauft mit 8000 km ufem Buckel.


    Tuning: Rännuspuff, Rännvergaser, optimierti offeni CDI, anderi Chette (chürzer übersetzt)


    Leistig: offe hät si 30 PS lut Härsteller, dank Tuning no chli meh.


    Klar: E bekannts Vorurteil zu däre Maschine isch, dass si relativ viel bim Mech stöchi. Bis jetz bini zum Glück no dävo verschont blibe, ich stell mi aber finanziell mal da druf i...



    Töfflichi Zuekunft:


    Imene halbe Jahr chumi di gross Prüäfig gschänkt über (em neue System seg dankt a däre Stell). Vorussichtlich stigi aber nonig grad um, will i einersits no huere Freud a minere Aprilia ha und anderersits als Studänt nöd so würkli vermögend bi. Min Traum als nägschti Maschine isch e gäli Suzuki GSX-R 600.




    Ja das wärs eigetli, merci vielmal fürs ufneh i däm Vorum, ich hoff mer gseht sich mal uf dä Strass oder inere Beiz!

  • Hoi und Herzlich Willkomme im Forum.


    Hey nomol en Informatiker.....Hört jo nüme uf....... :smiling_face:


    Hübschi Aprillia.


    Mit ehre GSX-600r liegsch sicher guet :winking_face:


    En unfallfreiiiii und lässig Töffsaison wünsch i dir no :)=

  • sali us winti, mer trifft sich sicher mal :grinning_squinting_face:


    guet z'wüsse, dass d'winterthurer au internet hend hehe

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Welcome i Eusem Forum! Und vill spass!!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • sali au vo de frauefraktion *g* komplimänt :grinning_squinting_face: für die informativ vorstellig vomene informatiker :face_with_tongue:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • ajo zu dem neue gsetz usw. ich find es möst eifach en obligatorische kurs geh. kein prüäfig. sondern eifach en kurs. viellicht au so 3 samstig wo mehr möst opfere.


    fänd ich di bescht lösig.

  • au es sali us de Aar^gauer 50er Szene :grinning_squinting_face:


    jo aso das met dem Neue reglemetn esch scho chli en seich! aber wenigstens döffe mer droller jetzt legal offe fahre, das esch wenigstens schomol öbis!


    also vell spass im forum und emer gnueg abstand zu de andere! cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • froit mich dich au bi ois z haaa, tunksch mi no vernünftig :face_with_tongue:

  • Zitat

    Original von ravi
    froit mich dich au bi ois z haaa, tunksch mi no vernünftig :face_with_tongue:


    *dito*


    Die best und sympathisti vorstellig vo allne :winking_face: :grinning_squinting_face:


    Au vo mir es Welcome in da House! Wieder e 125 meh *froi* :face_with_tongue:


    Gruess us dä Crazy 125 ZH Underland :ugly:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:


  • het scho öppis jop. viellicht sött ich mini au mol wieder aktualisiere. :smiling_face:

  • Merci jungs (und natürli Mädel :face_with_tongue: )!


    :engel: jaja ich ha mer müeh geh :engel:


    Hämmer d i däm Fall viel Informatiker?

  • Au vo mir no es herzlichs Willkommen... :face_with_rolling_eyes::face_with_tongue:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Zitat

    Original von Squeezie
    Merci jungs (und natürli Mädel :face_with_tongue: )!


    :engel: jaja ich ha mer müeh geh :engel:


    Hämmer d i däm Fall viel Informatiker?


    jo schono einigi :smiling_face: oder zumindest vieli wo mit pc's ztue hend :smiling_face: