es paar kennet mi jo scho...

  • somit möcht i mi gärn allne andere vorstelle


    fahr scho es paar johr töff, e 600zzr und gseh no kei grund di i'ztusche obwohl si nüme di jüngscht isch :grinning_squinting_face:


    wohne sit em januar i mettmenstette, cho tuen i aber usem nochbarländli, em vorarlberg...


    zell eher zu de schön und warm wätter fahrer - obwohl in seich chunt me denn jo sowieso immer wieder emol X(


    nebs em töff fahre han i no mengs hobby wie inline, aerobic und fitnesse (aber nume im winter), guet ässe go, extrem-couching, vitaparcoure, stundelang tanze - vorussetzig wenn musig passt....


    seb söt fürs erschti mol gnueg vo mir si
    freu mi uf alli fäll uf es träffe mit eu


    gruess und no e schöni wuche
    jewel

  • salü jewel, wünsche vill spass da inne

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • *freu*


    Hey sali Jewel...


    Jup könn di scho...drom ha ech au kei Froge :smiling_face:


    Freut mech das do he gfonde hesch..ond hoffentli bes gli mol weder...


    Vel Spass do im Forum ond natürli au of de Stross..


    Grüessli

  • ja aber hallo.


    mer hend öis glaub scho könne glehrt ofere tour.


    of jede fall wönsch ech der do em forum vel spass ond of ne baldigi usfahrt :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Hallo Jewel


    freutmi sehr dir da sali z säge !


    wänn s wätter passt werdemer sicher mal e rundi zäme fahre altstetten und mettmenstetten liet ja fascht näbedenand
    gruess käthi

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Und wider e Frau meh... :winking_face:


    Sali und wilkomme da im TF!!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • welcome o vo mir.


    viu spass im forum u villläch bis mau äm nä träffä

  • Hallo Jewel, wünschder au fill Spass da ine und mer gseend eus sicher mal no ufeme Tüürli.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Au vo mir es Welcome in da House :winking_face:


    Viel spass da im Forum und ähm mini Signatur eifach ignoriere :ugly:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Ciao und äs herzlichs wilkomä au us dä Ostschwitz ich kenn dich zwor nöd aber äbä spillt jo au kei Rollä. Vill Spass do inä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Heile , Jewel
    Bin au mal en Voralberger gsie i minne ganz ganz Junge Jahre wo ich uf de Welt gsie bin. Mini Grosseltere chömed vo Schwarzach, liegt grad zwisched Dornbirn und Bregenz.
    Bin jetzt aber sit 29,5 Jahr en Eidgenoss.
    Möcht Dich au Herzlich willkomme heisse im Töff-Forum. Chume selber vo Thalwil und fahre sehr viel in Mettmestette uf de Abig Tour verbie. Würd mich mal freue mich Dir chöne azhenke und Dir chli nahzfahre und zäme es Kürfli go mache.
    Wer Cool wenn mer sich mal gseht
    Grüessli vom Milan