Das isch jo sgröscht Problem of dr Schtross ... die einä sind am crusä, die andere am fahrä, no anderi am zügig fahre und denn gits no Schnelleri...Äs isch ganz sicher niemert lebesmüed; es git aber ganz sicher verschideni Empfindigä mit verschidänä Wohrnemigä. Die einä nennd dChurvä echli langsamer, die anderä echli schneller. I nimme mir au sRecht usä zum Öberholä, goh aber au of dZitä, wenn i gseh, dass Schnelleri chönd.
Toleranz und Rücksichtnahm sind enorm wichtig, die Wennigschtä wönd anderi gföhrdä oder sogär verletzä. Alli sind em Obig gern gsund und munter wieder dihei. Äs sind Söhn, Töchterä, Müetterä, Väterä und Fründä onder de Helm und nöd irgendwelchi Idiotä ...
Was soll ich davon halten?
-
Akinom75 -
26. März 2015 18:05 -
Erledigt
-
-
Guet gschrebe.
-
Donna Jo find`s au guet gschriebe, jedoch chan ich nöd uf zitä gah innerä 80 km/h Kurve geschweige denn die ganz Ziet in Rückspiegel gucke..... isch ungsund denki Ich han mich ufs kurvefahre kosentriert.... "bin halt nanni so güebt.... ich mues das no....."
Er isch vor de Kurve no nöd hinter mier gsi isch allso nöd "kroche" wie ich. Aber i bin heil froh das de Golf wo im uf de gliche Siete endgäge cho isch kenn "GTI" gsi isch, somit häters also wieder uf die richtig siete gschafft Er het sini S1000R sicher "super" beherscht...... susch wers bestimmt anderst use cho..... Aja... mich het er jo auno ganz la...... also -
Auch wenn ich nicht der Verfasser des Idiotenzitats war: Ich kann ohne weiteres Unterschreiben, dass manchmal welche unter dem Helm sind. Manchmal vielleicht auch nur für fünf Sekunden. Aber die genügen dann leider.
Nur weil einer Motorrad fährt, muss der noch lange nicht mein Freund sein und ich muss auch nicht alles billigen. Und ja, ich kann sehr wohl zwischen einem Autisten (http://de.wikipedia.org/wiki/Autismus) und einem, der sich nur wie ein Autist benimmt, unterscheiden.
-
Das isch jo sgröscht Problem of dr Schtross ... die einä sind am crusä, die andere am fahrä
Cruise mit Schirmlidrink und Captainsdinner
-