Autobahnvinietten

  • ja, jeze chunsch mit scheiss abzockerei, aber wenn mit dim töff nüme die schön gmachte strosse chashc fahre jammerisch ou odr?!



    irgendwo här mues jo das gäud cho zum au die boustöue womer hei (minermeinig no vüüüu zvüu usserdäm geits geng extrem lang :böse: ) zfinanziere..

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • @Snail


    Du häsch es glaubs nöd gschnallt!


    I han niä öppis gäge d'Viniette gseit. Nur degäge, dass sie nöd chasch uf en andere Karre chläbe. Das macht absolut kä sinn (Politiker halt). Will i därf ja nur mit däm Karre uf d'Autobahn, wo sie drah isch. Wellä das das isch isch ja scheiss egal. Für en 2 tonne Geländewage muesch ja nöd meh zahle als für en 600 Kilo Smart! Das müest me mal ändere. Dänn würed diä scheiss SUVs wieder verschwinde. Will zum uf Züri go schaffe brucht jetzt ächt niemer en Geländewage! Grrrrr. Sie suufed nur moscht wiä blöd.

  • Wolverine hey das mit dä SVU's u id stadt fahrä chasch iz nid bringä. schüsch chasch o sägä. wärum fahrä enduro fahrer uf dr strasse u nid im gländ u wärum fahrä supersportler uf dr strass u nid uf dr rennstrecki. isch genau z glichä wöu 150 ps töff brucht nimmär uf dr strasse wenn mir erläch. si. u äs 500PS auto o nid. aber ig findä äs isch jedäm selber überla was är für äs Fahrzüg het u wo är fahrt. schliesslääch zahlt är ja scho uf äm benzin stürä. wiedärum appeliert mä sicher o ä verstand vom Fahrzüglenker.

  • tom


    I finde, das isch nöd ganz s'glieche. Will en 2 tonne Karre brucht immer meh moscht als en Smart. Wännt mitemene Renntöff normal fahrsch bruchsch hingäge nöd meh Moscht als mitere normale Strassemaschienä. S'Gwicht stört mi.


    Vo wäge PS. Stimmt scho, 180PS chasch i de schwiez nienets richtig usfahre. En Pass duruf merksch es glaubs au nöd gross, öb'd 40 oder 180 häsch. Aber alles unter 200PS cha me na gälte lah. Aber über 200 wärs würkli sinnlos. Wiä Kärre mit 500 PS. Es bringt der eifach absolut nüt.


    Für es Auto setzt ich persönlich s'Limit bi +/- 250PS. Alles drüber isch Geld und Moschtverschwändig.

    Einmal editiert, zuletzt von Wolverine ()

  • Wolverine mmh. nun ja u wenn iz dä si SUV no schü brucht für si job oder so darf är denn nid mau shcüsch id stadt inä fahrä? nei easy das isch a sichtsach. aber ig findä mi söt mau ufhörä alles wöä äm volk vorschirbä was äs darf u was nid. mir hei schüsch scho gnuä reglement u gsetzt. (was o gäi är wirtschaft schadet) wiä gseit ig bi dr meinig mä söt d lüt druf ufmerksam machä das nid z schläustä isch aber verbietä find ig söt mäs nid. isch jedäm sis bier u most mus ja är zahlä. u wägä dr umwelt müssä ja mir nid diskutierä oder?!?


    jedem das Seine aber dr mönsch söt eifach meh si gsund mönschäverstand bruchä de würds o nid so viu vorschriftä gä

  • Ich han d Vigniette au underem Sattel. Aber weme zwei Fahrzüg het und 40.- Franke spare wett, gits ein eifache Trick.
    I de Papetrie selbstklebebdi Klarsichtfolie chaufe, d Vigniette döt druch chlebe. Denn mues mers nu no suber usschnide und d Vigniette mit de Klarsichtfolie ufchlebe.
    Me chan so de chleber oni kabutt mache ablöse und uf e andere Töff chlebe.+

  • Also über Natur und Umweltverschmutzung sollte man schon Diskutieren.
    Zum Thema wer mit welchem Auto fährt, würde ich mal sagen ist jedem selber überlassen.
    Fahre auch ein Auto mit 2,8 Liter Hubraum wo aber auch nur 4,1 Meter lang ist.
    Zahle ja dafür auch genügend Verkehrsabgaben, nebst der Obligaten Autobahnvigniette.
    Wer ein Auto fährt wo halt mehr Hubraum hat muss ja auch mehr zur Kasse gehen. Dazu kommt noch je grösser der Motor je mehr Benzin oder Diesel. Der Staat verdient wieder. Und wenn der Staat verdient, dann ist es ja OK, oder etwa nicht?
    Wer mit wieviel PS rumfährt ist jedem das seine Problem. Man denke wir Motorrad,Auto, LKW fahrer zahlen ja genug.
    Wie sieht es da mit den Velo, Inline, Rollschuhfahrer aus? Die brauchen immer mehr Platz auf der Strasse und fordern immer mehr Platz. Zahlen die auch, damit unsere Strassen geflickt und geteert werden?
    Finde jeder wo Strassen benüzt auf irgend eine Art, sollte Steuern dafür in irgend einer Form bezahlen.
    Jeder von uns hatte sicher schon mal ein Problem mit solchen Fahrern. Wir hingegen zahlen dafür, das wir die Strassen benützen dürfen. Die nicht.
    Ist einfach meine Meinung.

  • Ja Milan, da hast Du recht... aber was mich am "zahlen" stört ist... Das die Motorfahrzeuge in JEDER Kategorie belasten die Umwelt, keine Frage.. die einten mehr und die einten weniger... was nützt es der Umwelt wenn ich jetzt mehr oder weniger dem Staat bezahle, wenn ich ein grösseres oder kleineres Fahrzeug besitze... NICHTS. Die Hubraum / Kilowatt-Steuer wie es z.B. in Italien gibt, nützt nur der Festlegung auf dem "Masstab" über die möglicherweise guten Einkommen- und Vermögenssituation zu definieren. So kann der Staat je nach dem einem mehr oder weniger zu Kasse beten... :smiling_face_with_horns::böse:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • @Milan.....1. Velo zahled au e Velovignette!!! Logischerwiis weniger als e Töff oder es Auto (Versecherig zahled)... aber schliessli gehts au kei Abgas ab ond het so guet wie kei Gwecht wo dStrosse belastet! Do esch jo praktisch sganze Gwecht nor vo dem wo drof hocket! Ond somet, wenn mer no wiiter goht, müesstets jo de Zahlstelle ofem Trottoir mache, da jo dFuessgänger de Teer of em Trottoir au belastid.....das wederrom passiert jo aber alles dor dStüüüre.


    2. I Inliner wärs gar noni erlaubt of de Stross oder Trottoir zfahre!! Die händ zor Ziit nome srächt of Velowäg zfahre ... wie mer den aber met de Skates of de Velowäg chont esch de weder die ander Frog....
    Ond vowäge meh Platz...stemmt gar ned.... sProb esch eifach dass z.B. Rennvelofahrer eifach ned of de Velowäg send sondern of de Stross( esch es anders Prob)....ond ebe Inliner ha ech eigentli nonie of de öffentleche Stross gseh fahre.. hmm

  • I weiss jo ned was die alli föres gstörm mache, wege ned haftende vignette.
    Mer hets nome vorteil brocht, ha ufem Troittoir eini gfonde wo nöm chlebt. Wo eine Verlore het, chli klarsicht Folie ond guet^^

  • Zitat

    Original von Tom
    Wolverine mmh. nun ja u wenn iz dä si SUV no schü brucht für si job oder so darf är denn nid mau shcüsch id stadt inä fahrä? nei easy das isch a sichtsach. aber ig findä mi söt mau ufhörä alles wöä äm volk vorschirbä was äs darf u was nid. mir hei schüsch scho gnuä reglement u gsetzt. (was o gäi är wirtschaft schadet) wiä gseit ig bi dr meinig mä söt d lüt druf ufmerksam machä das nid z schläustä isch aber verbietä find ig söt mäs nid. isch jedäm sis bier u most mus ja är zahlä. u wägä dr umwelt müssä ja mir nid diskutierä oder?!?


    jedem das Seine aber dr mönsch söt eifach meh si gsund mönschäverstand bruchä de würds o nid so viu vorschriftä gä



    tom: SUV heisst SportUtilityVehicle. Also eigentli es Spassfahrzüg wo'd chli chasch im Dreck umewüete. Sie händ weniger Laderum wiä en Kombi und sind im Gländ gliech schlächter wiä en richtige Geländewage. En Praktische Nutze bringed SUV's im Normalfall nöd. Sicher gits au ganz wenigi Usnahme. Wänn eine en Geländewage Brueflich brucht isch es sicher käs Problem. Aber es chan mer niemert ahgeh das 1/8 vo de Schwiezer uf en SUV/Geländewage ahgwiese isch.


    Stimmt scho, mit gsundem Mänscheverstand wärs absolut käs Problem. Aber 90% vo de Mänsche händ de verlore! =(

  • Zitat

    Original von Saivy
    I weiss jo ned was die alli föres gstörm mache, wege ned haftende vignette.
    Mer hets nome vorteil brocht, ha ufem Troittoir eini gfonde wo nöm chlebt. Wo eine Verlore het, chli klarsicht Folie ond guet^^



    lol, aber jetzt isch s'jahr ja scho fascht wieder verbie :face_with_tongue: