Autobahnvinietten

  • Zitat

    Original von Spike
    Ich han miini au underem Sitz und si chläbet irgendwie immer nöd so super. Wird filich eifach zWarm döt drunder. Aber egal, hauptsach si chläbet irgendwie es bitzeli :P.


    Ich fahre zimmli hüüfig Autobahn, chasch irgendwo is Gmües usefahre und wenn kei Luscht me häsch uf dAB und scho bisch dehei :D.


    jop chläbä tuet si wirkli nid guet. de huere schissdräck :), aber i gang jetzt mol ufem legale weg :). mol luege öb es nöchscht johr au wieder eini git.


    Wolverine. chasch bi mir im gschäft vorbi cho, mir hend so en etikette entferner. de würkt wunder :winking_face:
    söss wünsch i dir viel glück.
    :böse::wand:

  • @Nr11 Mercimerci, aber i schaff da glaubs au so.


    Bi mir lohnt sich das Ding scho. Bin nämlich jede Tag uf de Autobahn (schaffe) usser WE natürli. Aber kontrolliert händs mi eigentli na niä :face_with_rolling_eyes: .

  • Hehe ich bin a mim zweitä Usflug usägnoh wordä im Tessin vowägä Vignette... Han do no keini gha, han aifach gseit ich heg sie under dä Sitzbank. Er häts den glaubt. Bim zweitä mol wo ich dä Hobel in Service brocht han, hends den eini wöllä gseh uf dä Ihfahrt, han zum glück eini dra gha. Tja 40.- sind mir nöd z'vill ich denkä wiä dä Peak das äs in Ornig goht. Klar zalläd mir im Allgemeinä scho vill aber äbä. Isch halt au keis sozials System, äs zallt jedä glichvill bi dem scheiss au wenn mä nur 1 mol im johr uf üsi Autobahn goht. z.b. än Östricher wo mol äs Usflügli macht hehe.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • i hase inne ad verchleidig kläbt, vore bim kootzpit


    ungerdr sitzbank isch chli blöd wennsise wei gseh =)

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von $nail
    i hase inne ad verchleidig kläbt, vore bim kootzpit


    ungerdr sitzbank isch chli blöd wennsise wei gseh =)


    wiso hesch döt dini droge dine, und wötsch das bim uf tue nid es säckli mit wissem zügs dine gsehnd? :face_with_tongue:


    i han hine sowieso min fahrzüg uswis dine....den gohts grad i eim.

  • naja. chond halt of de töff drof a. wennt e d kontrolle chonsch, wersch wohrschindlech eh abstiige müesse. ond de met em schlössel no rasch s heck uf mache, esch jo au keis problem. aber äbe. wenn das töff-bedentg ned mögli esch, denn tuesch si gschiider es cockpit chläbe :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • händ dänk nöd alli es fächli underem sitz...

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Zitat

    Original von Scooby
    händ dänk nöd alli es fächli underem sitz...


    genau das hani de met au welle säge :ugly: esch glaub ned ganz so a cho hä...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • nei, han eifach die 2. Siite widermal nöd gseh... :ugly5:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider


    wiso hesch döt dini droge dine, und wötsch das bim uf tue nid es säckli mit wissem zügs dine gsehnd? :face_with_tongue:


    i han hine sowieso min fahrzüg uswis dine....den gohts grad i eim.


    nid nuur
    :ugly:



    nee, weiss gar nid, ha das gloub no gar nie probiert wägem furt näh, bidr bmw geiz no zimli locker, abr bidr transalp wüssiti gar nid wie, emu nid so vom schiff us :face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • also i han links nebe de armature es fächli fürs chlini wärchzüg, han si dert innechläbt - fahr ebe no öfters uf de bahn, vorallem wenn i ufem heiweg und scho spot dra bin :face_with_rolling_eyes:


    han d'viniette immer uf enere durchsichtige doppelsitige folie, han kei bock zum de seich abemurkse - au bim auto und seb sicher scho sit 8 johre. händ emol no nie reklamiert, au nöd a de grenz...

  • Zitat

    Original von jewel
    also i han links nebe de armature es fächli fürs chlini wärchzüg, han si dert innechläbt - fahr ebe no öfters uf de bahn, vorallem wenn i ufem heiweg und scho spot dra bin :face_with_rolling_eyes:


    han d'viniette immer uf enere durchsichtige doppelsitige folie, han kei bock zum de seich abemurkse - au bim auto und seb sicher scho sit 8 johre. händ emol no nie reklamiert, au nöd a de grenz...


    isch no gueti idee. zum glück han i immer no min etikette entferner. :smiling_face_with_horns:

  • da ig eh fasch niä outobahnfahrä (2-3 usfahrtä) lös ig gar ke outobahnviniettä.


    wenn sie mi usä nämä sägi eifach dr kleber sig abkeit. Siä hei ja da so problem gmeldet är kei ab usw

  • Hmm also ech has au onder de Soziussitz kläbet...nor hmm ebe bi mer het sie ned wörkli... ond zodem chläbt si no ofere Wölbig.. aber da ech öpedie zom Luzern omfahre of dBahn go lohnt sech das glaubs scho...


    Bim 125er ha ech sie ami vore, inne a de Verschalig he kläbt....


    Sehr vel chläbets a dvordergable he....aber Achtung..klar mer brengt sie det rächt guet weder ab.... aber könne mehreri Lüt wo sie det scho drab klaut worde esch....

  • Und da no öppis vom AGVS (Autogewerbe Verband Schweiz) betreffend d'Vignettene 2005...


    Info:


    Wie aktuellen Medienberichten zu entnehmen ist, haben sich einige Automobilsten über schlecht haftende Autobahnvignetten beklagt.


    Was ist zu tun?


    Schlecht haftende Autobahnvignetten können bei der Eidgenössischen Oberzolldirektion in Bern mit Hilfe eines Formulars ausgetauscht werden. Das Formular kann unter http://www.vignette.ch (Gesuch um Austausch einer schlecht haftenden Autobahnvignette) ausgedruckt werden. Eine Fotokopie des Formulars ist während der Austauschzeit im Auto mitzuführen und den Kontrollorganen (Polizei, Zoll) auf Verlangen als Nachweis vorzulegen.


    Bei Fragen wenden Sie Sich bitte an Hr. Rohner Tel: 031 323 38 55 oder an Hr. Luchinger Tel: 031 322 59 88 von der Eidg. Oberzolldirektion in Bern.



    Freundliche Grüsse
    AGVS, Autogewerbeverband der Schweiz


    :wand:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo: