Autobahnvinietten

  • Ich han e chlises Problem. I han kä ahnig wo ich d'Autobahnviniette söll anekläbe. Uf de Schiebä gsehts beschisse us und stört d'Sicht. Wo händ ihr das Ding? Ufkläbe muemes ja, grrrr X( .

  • Zitat

    Original von Wolverine
    Ich han e chlises Problem. I han kä ahnig wo ich d'Autobahnviniette söll anekläbe. Uf de Schiebä gsehts beschisse us und stört d'Sicht. Wo händ ihr das Ding? Ufkläbe muemes ja, grrrr X( .


    i has under de sozius sitz kläbät :smiling_face: ich verwüäschte min töff nid mit dene grusige kläber. au e möglich keit isch a di voder gable.....unterem lenker :smiling_face: han i biniere kawa mol gseh.

  • bim töff muess d'viniette nöd sichtbar si...


    ander ahdpekt: ich fahr scho sit 8jahr toeff und han erscht einmal äh viniettä gah...das heisst no 7jahr
    7 x40fr = 280fr. wenns mich verwütschet zahl ich 100fr., dass wiederrum bedütet ich chan mich nomal 2x verwütschä lah und ich han für 20frank diä letschtä 7jahr autobahngebürrä zahlt...also isch eigentlich nöd grad diä feini art, jedoch zahlet mir glaub am papastaat eh scho gnüeggend verkersabgabä....

    dä dummä g'hört d'welt.....

    Einmal editiert, zuletzt von sugibängel ()

  • zo dem wüeschte chläber.
    so wiit ech weiss, ond so heds mer au de mech gseid, muess si ufkläbt si, jedoch ned sechtbar. also chasch si au onder de setz chläbe. ech ha si es heckstaufach ie kläbt.


    sugibängel
    das esch notürli au en möglechkeit :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Na Toll, jetzt chan i sie wieder abkratze X( . Scheiss Staat. Chan nöd mal drufschriebä, das es bim Töff nöd muen sichtbar sie. Blödi sieche! :wand:


    Merci für d'Ufklärig

  • Also, ich han sie au underem Sitz...

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Zitat

    Original von Wolverine
    Na Toll, jetzt chan i sie wieder abkratze X( . Scheiss Staat. Chan nöd mal drufschriebä, das es bim Töff nöd muen sichtbar sie. Blödi sieche! :wand:


    Merci für d'Ufklärig


    zom abchraze muesch eifach extrem uf passe. s eifachscht esch metemene schaber. ond soscht met dorchsechtigem breitem chläbi öberchläbe ond de langsam ab zie.


    wenn si de nämli z fescht kaput esch, denn chonsch em falle einer kontrolle au problem öber.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • I weiss, isch en scheiss zum wägneh. Aber isch doch eh en riiesä Betrug! Wänn i en neue Töff wür kaufe will i de alti verschrottet han, müest i au wieder e neui Winiette kaufe!!! GRRRR. Und wänn i 2 Fahrzüg hett, chönt i ja nur mit eim gliechzietig Fahre!!! X(:böse::wand:X(:böse::wand: . Scheiss Politiker etc..

  • Zitat

    Original von Wolverine
    I weiss, isch en scheiss zum wägneh. Aber isch doch eh en riiesä Betrug! Wänn i en neue Töff wür kaufe will i de alti verschrottet han, müest i au wieder e neui Winiette kaufe!!! GRRRR. Und wänn i 2 Fahrzüg hett, chönt i ja nur mit eim gliechzietig Fahre!!! X(:böse::wand:X(:böse::wand: . Scheiss Politiker etc..



    würd nöd grad sägä scheiss politiker, denn d'viniette isch eigentlich no äh gueti sach...gang mal uf italiä und fahrsch uf kalabriä abä, wenn dunnä ah cho bisch hesch scho einiges meh zahlt wie diä 40böck und bisch nonig mal zruegg gfahrä...das isch äh scheiss politik...huerrä mafia...


    nimmsch än heissluft föhn, tuesch vorsichtig d'viniette wärmä (aber würkich vorsichtig sucht kläbt si nachher nümä), dänn chasch si mit ähnä schaber vorsichtig wäg näh...det wo du sie neui wotsch hi machä, mit sprit diä stell reinigä (fett entfernä) und hi chläbä...kei problem, eifach ganz süfferli....

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • also wies am beste gaht esch metere rasierklinge!


    wie oft macheds kontrolle wäg de vignette, nume gad fangs johr und susch eigetnli nüm, und no die ander frog, wevell göhnd er met em töff uf d autobahn?
    well i mues persönlech säge autobahn fahre met em töff esch ned umbedingt schönschti oder ned?


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • drum chauf ich kei viniette, denn diä 4-5mal im jahr wo ich uf bahn gang, nimm ichs ihn chauf das mich verwütschet...
    wenn du z.bsp. nach italiä über ciasso fahrsch würd ich eini himachä, denn det händ mich zöllner au scho uf d'viniettä konntroliert bim ih und ussreisä...

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • ...und sowieso.. die diesjährigen Vignetten, hätte eine neue Generation sein sollen.. mit den aufgezeichneten Kreuze, die sich wie ursprünglich informiert nicht hätten mitlösen sollen beim wieder wegnehmen der Vignette (die zum am Staat noch mehr geld einzutreiben.. bei einem Autowechsel z.b. könnte man die Vignette nicht übertragen)


    Aber dieses Jahr ging es offensichtlich in die Hose, denn die Vignetten lassen sich durch ihre SEHR SCHLECHTE Klebeigenschaft noch besser wegnehmen, viele Autofahrer beklagen sich, dass nach solche warme Tage sich die Vignette von alleine löst.. bei einem Auto ist das weniger schlimm, sie landet schlimmstenfalls auf dem Sitz... bei einem Motorrad.. ???!!! :face_with_tongue:X(

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • *g* naja. hend halt no chenderchrankete die nöie vigniette.


    för die wo eh nor 4-5 mol em johr of d bahn gönd, chamer das glaub scho verantworte, wemmer kei vigniette hed. nor esch es be mer chli andersch. ech gone öpe die no of d bahn, wenn ech zomene träffponkt mues. zwar meischtens ned lang, aber doch öpe die. ond de gsehd die sach doch scho chli andersch uus.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ich han miini au underem Sitz und si chläbet irgendwie immer nöd so super. Wird filich eifach zWarm döt drunder. Aber egal, hauptsach si chläbet irgendwie es bitzeli :P.


    Ich fahre zimmli hüüfig Autobahn, chasch irgendwo is Gmües usefahre und wenn kei Luscht me häsch uf dAB und scho bisch dehei :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)