Hyosung

  • also bis jetzt bini no ganz z fride demit han nur nochli problem mit mine scheiche *g* isch zwar ufs max. abegsetzt ( sitzhöchi) aber de sattel wetti trotzdäm nochli uusnäh !
    wie die langziitqualiät isch lani mi au überrasche hoffe dass er nöd zwildi chinderchrankete hät
    s heck isch auno abänderigswürdig aber das isch nonig so wichtig
    @ Ravi danke für die gnauere technische erlüterige *g*

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • isch es schöns bike moll, gfalltmer also würklich :top:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • @ monky
    gratuliere. optisch ganz e schöni sach. technisch hani halt kei ahnig, qualität und so wird aber scho ok sii.
    denn freu ich mich ja uf die nöchschte uusfahrte, wo's denn au de hoger uuf chasch krache loh :winking_face:

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • monky
    etz chasch di de nöm demet use rede, dass de töff z wenig lauft :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • mol mues säge, gseht chic us! und wäg de qualität wöri mer ned eso sorge mache, well koraner schaffet ned schlächt, nume billiger :grinning_squinting_face:


    well mer gseht jo vell koreaner auto und met denne hesch sälte problem met de qualität!


    die einzig frag esch wies usgseht met de ersatzteili, wie guet das mer a die annechunnt!


    aber sie gfallt mer würkli ned vo schlächte macher


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Peak
    *gg* das befürchti au :face_with_tongue: jetzt gsets dänn jede das das mit de leischtig no en factor wär :grinning_squinting_face:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • monky
    etz müemer de alli ufpasse, dass du üs ned om d ohre ome fahrsch :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • monky...wartisch aber de amigs of mech gäl :grinning_squinting_face:

  • en churze bricht über die 1. 1000 km mit de Hyosung


    s isch no es guets fahrgfühl uf de autobahn chuntsi liecht is schwinnge ab 120 aber schnäller dörfmer ja nöd fahre ! :grinning_squinting_face:
    s chan au sie , dass das im zämehang gstande isch mit de rägenasse fahrbahn
    usenand gheit isch no nüüt
    allerdings bim siitwärts parkiere ischsi ächli schwär zum wider uuflupfe :grinning_squinting_face: wo bie mit gnueg wuet im ranze gaht au das :smiling_face_with_horns:
    de service staht jetzt ah , mal luege wieviell de choschtet

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • *grins* Siitwärtsparkiere??? :smiling_face_with_horns: da chani na nid mitrede wiä schwer mini dete wär :face_with_rolling_eyes:


    Nimmt mich jetzt echt grad wunder was bi Dir dä 1000er Service koschtet...Ich ha dä vor 3 Wuche bi minere gmacht und hät 330Fr. koschtet. Hald Öl und Ölfilter wechsle.


    Grüässli Pad

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • de service isch scho inbegriffe aber die chliine diverse extras wo no dezue chömed

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    Soviel ich weiss isch doch dä inbegriffe bim MTC? :confused_face:


    MTC?? :confused_face:


    Meinsch wohl MCO?! Oder?


    :confused_face::confused_face::confused_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]