Ok gibä zuä dr 125er wird würckläch längwilig. aber dini drosselti ????600 ebäfalls. z verlangä chunt schnell nach meh kraft:-) ömu bi mir
Töff kaufen Occassion !?! R6, GSX 600, Ninja 600
-
befree -
2. Mai 2005 00:13 -
Erledigt
-
-
Zitat
Original von Tom
Ok gibä zuä dr 125er wird würckläch längwilig. aber dini drosselti ????600 ebäfalls. z verlangä chunt schnell nach meh kraft:-) ömu bi mirjo das isch jetzt scho do...aber i gseh immer so, jede mue diä 2 johr mache...oder halt warte biser alt isch.
i versuäch momentan eifach sbeschte drus mache....und min töff so guet wie mögli kennelerne.....
und ich han min fun, und zum heize langet diä 25kw locker. :=)
-
ig darf äbä numä 21kw ha;( scheiss leistungsgwicht
-
Zitat
Original von Tom
ig darf äbä numä 21kw ha;( scheiss leistungsgwichtjo scho. aber es macht trozdem spass.
i nimms locker (wart no es johr nochene tönt andersch) den han i immer no öppis won i mi druf freue chan
-
Also jo dä Umbau mitäm Gasgriff choschtät scho nöd so vill sind grad mol 4 schrubä und für än Mech 20 min. arbät, aber das gits jo früästens ab dä 2000'er modell. Den die neueä 750 gixxer chasch gar nöd drosslä uf 34 PS nur d'600'er und döt laufts über s'Stürgrät isch also zimlich tüür.
Den went äs Sportbike willsch und doch hin und wieder d'Fründin mitnimmsch, chauf dir doch ä CBR 600 F mitäm normalä Doppelsitz, döt hockt sie einiges besser als uf villnä andärnä. Chan ich nur empfellä. und prisä sind au i.o. -
Zitat
Original von Toretto
Also jo dä Umbau mitäm Gasgriff choschtät scho nöd so vill sind grad mol 4 schrubä und für än Mech 20 min. arbät, aber das gits jo früästens ab dä 2000'er modell. Den die neueä 750 gixxer chasch gar nöd drosslä uf 34 PS nur d'600'er und döt laufts über s'Stürgrät isch also zimlich tüür.
Den went äs Sportbike willsch und doch hin und wieder d'Fründin mitnimmsch, chauf dir doch ä CBR 600 F mitäm normalä Doppelsitz, döt hockt sie einiges besser als uf villnä andärnä. Chan ich nur empfellä. und prisä sind au i.o.gasgriff goht scho, aber drosselblende wür i jetzt nid selber mache
-
Also ebe das mit em Gasgriff het er und das chostet nur 80......chasch so gar selber entdrossle aber denn wirds gföhrlich versicherig usw......
Ja cbr währ auch noch was gfahlt mer aber vo vorne nöd e so....(wött niämert agriffe) aber isch ja eh alles nur egschmack sach...aber schluss ändli muäni jetzt eifach mall alli go fahre gah ;.-) denn gseht mers ja erst.....
Da ich de töff scho es zitli palte wött denkich suzuki gssxr 750 währ nöd e schlächti wahl, da sie nöd viel türer als 600 und sie gnuäg leistig het für spöteri langwili......
nur weisi nöd öb mer sie au drossle chan...weis das zuäfällig öbe, versicherigs mässig, wo hend ihr euri töffs versicheret, han gseh 750 bi de züri würd mi (ohni beziäige online gmacht 790.- choste....)
Thanks...
-
au e 600er het gnueg leischtig i wür eventuell mol no nochere kawa 636ccm suächä :=) diä het au es spürli meh leischtig
-
Ja ja die Schweiz...also hab mich mal bei einer Suzuki vertretung schlau gemacht.....er meinte Technisch gesehen kann man auch eine 1000 drosseln....aber eben die Typen Prüfung ist bei der Szuszuki nur auf die 600 und erst ab dem 03......in der schweiz kann man ja nicht machen ohne die scheiss typen prüfung.....tja.....
Suzuki GSX-R 600 ccm ab 2003
Yahama R& ab 1999
Kawasaki Ninja ab 2000also jungs danke für das feedback.....der kreis der töff auswahl (gedrosselt) wird immer kleiner
-
Zitat
Original von befree
Ja ja die Schweiz...also hab mich mal bei einer Suzuki vertretung schlau gemacht.....er meinte Technisch gesehen kann man auch eine 1000 drosseln....aber eben die Typen Prüfung ist bei der Szuszuki nur auf die 600 und erst ab dem 03......in der schweiz kann man ja nicht machen ohne die scheiss typen prüfung.....tja.....Suzuki GSX-R 600 ccm ab 2003
Yahama R& ab 1999
Kawasaki Ninja ab 2000also jungs danke für das feedback.....der kreis der töff auswahl (gedrosselt) wird immer kleiner
also das wird vermuetli min letschte post i dem thema si also ich empfiehl dir vo herze e r6 johrgang 2000-2002, diä chunsch zumene aständige pris öber und sind würkli super maschine.
kawasaki weiss i nid wies mit de johrgäng 2000-02 usgseht, han mi nid informiert, und suzuki '03 wirsch au no öppis zahle
also min typ chauf dir e r6
-
jajo er ond öich yami böck
wennt gnauers öber kawa wösse wotsch, denn wörd ech a dinere stell mol de spike oder de V|RuS froge. die chönd der do zemli secher wiiter hälfe
-
Das tüüscht. Also ich känemi nume mit alte Kawas uus ;). Wasi eifach scho ghört han isch, dass di alt zx6r (also vor 04) halt nöd ganz mit de gliiche Jahrgäng vode andere Marke chan mithalte will Kawa nüme würklich gross was gänderet gha hät a dere. Ersch mit de 04,05 sinds wider richtig debiii.
Isch aber würklich nume wasi ghört han, also chan au andersch sii.Zude R6, also wo ich glueget han wäge Occasione sind die immer es guets Stuck tüürer gsii als anderi 600er. Susch aber sicher es glatts Gräätli :D.
-
Jo also dä Peak würd dir wohrschindli 600'er vo sinärä Markä ahbütä... Sind allerdings au nöd soo tüür aber git halt fascht nur neui. Das 750 nöd chasch drosslä han ich allerdings schomol gschribä gha. Zum Thema wägä dä Kawa, die alti isch also miner Meinig noh vom Stand her nöd würklich hinädri, upside-down gablä radiali Bremszangä etc. etc. also jo guät stimmt isch ersch ab 03 glaub. Dafür seg die neu dä andernä än schritt vorus was Technik ahbelangt. Zu dä Priisä denk ich aifach das überal irgendwas findsch wo dinärä Vorstellig entspricht.
-
Zitat
Original von Toretto
also jo guät stimmt isch ersch ab 03 glaubAhja, stimmt, die gits ja scho länger als 04. Naja ich meine eifach di "neu".
-
Hehe genau und die "neu" isch sit das Johr au schowieder alt hehe.
-