Hey zämme, i bi d cheyenne, chume us bern u bi grad mau süessi 16 i ha e derbi senda xtreme woni aber no nid cha fahre wöu no paar sache drah gmacht müesse werde. I wär froh über tipps woni töff hose finge zwüsche bern u solothurn (occasion weus die 1. Si)
U top wers, wen mir öpper das forum chli chönnt erkläre, chume nid ganz nache
hallo us bärn
-
-
gugguseli
-
Hallo Cheyenne und willkomme do.
Viel Schpass mit em Derbi, isch bi üs au mol im Isatz gsi und hed sich sehr guet ghaltä.Klick di doch eifach im Forum öberall durä, jungi Lüt hend de Dreh schnell dussä
-
da im Forum....
Viel Spass hier und natürlich beim "mechä" von Deinem Pfupferli
Zum Forum (wie Donna schreibt) ---> einfach mal durchklicken.
Falls Du spezifische Fragen über ein Thema hast, kannst Du über das "Suchfeld" (oben rechts) gehen.Gruss Sniper
-
Hallo u härzläch wiukomme
I weiss nid ob si occasion hei, gloub nid, aber im Moto-Center Bern z Bümpliz heisi sone Outlet Berich wo immer wieder sehr günstigi Sache derbi si. Und süsch im Polo verbi ga u luege ob e gueti Aktion gsehsch.
Vius Spass mit dire Derbi und hie im Forum
-
Hey Cheyenne
Wüsche Dir viel Spass bi üs im Forum. Eini vo mini letschte Usfährtli letzschti Sportherbst isch bi Eu i de Regio Bärn gsiih: Schalleberg und
Gantrisch. Am Schluss den chli frisch wurde.Übrigens han i letschte Herbst vomene Johr d'F3 675 testet und mi nüme losloh bis letschti Früehlig - has nöd bereut
-
im Forum!
-
Herzlich willkommen und viel Spass im Forum!
-
Salüü und willkommen!
Hosen: http://www.polo-motorrad.ch ! Die Firefox Sachen und auch ein paar FLM Sachen sind sehr gut und preislich für eine Erstausrüstung total zu empfehlen! Nur lass die Finger von Firefox Stiefeln, meine ersten hatten schnell den Reissverschluss kaputt, darum nun Alpine Stars Stiefel
-
-
Hallo und Willkommen auch von mir
-
to the Club :thumbup: