Gits en Index für Töffnummere ???
- bear
- Erledigt
-
-
ok, sorry. ha di ned welle aapisse. aber trotz allem find ich de index absolut sinnlos. und für mich isch es absolut unnachvollziehbar, wie eim chan gliich sii, dass mer det drinn erfasst isch und vo jedem chan uusfindig gmacht werde.
das ich ned wott det drinn stah hed null und nüt mit paranoia z'tue, sondern nur mit emene xunde gfühl für privatsphäre.
aber wenn's für dich stimmt; schön für dich. aber wie xeit: ich bin sicher, mir läsed no drüber, wie's zu verbräche oder beläschtigunge cho isch wäge dem index.
-
nur zur Info, im Kanton Züri häts früener en Autonummere-Index in Taschebuechstil geh, das isch aber us ebe dene disskutierte Gründ abgschafft worde ! Und jetzt gits das plötzlich uf Internet, HAAALLOOOO ???!!!
-
das ganzi isch miner meinig unsinnig. ich ha mini date scho vor em internet uftritt sperre lah, us dem grund, wil nachbare vo kollege (pensionierti alti knacker) eifach händ wele wüsse wer da chunnt und gaht usw.
das mues nöd si und wen ich scho verchehrsabgabe leischte hani au s rächt zum mich vor solche lüüt z schütze... -
Zum dere Diskussion da mal es bitzeli d'Agression zneh:
Wer nöd wott, das sini persönliche Date chönd übers Internet abgrüeft werde, schribt em Strassi en Brief und scho sinds gsperrt.
Da dezue de Originaltext vode Page vom Strassi Kanton ZH
Auskunftssperre / Sperrrecht beim Strassenverkehrsamt:
Will eine Person die Bekanntgabe ihrer Halterdaten an private Personen und Organisationen sperren lassen, hat sie dies dem Strassenverkehrsamt schriftlich mitzuteilen. Ihre Halterdaten können dann nicht über Internet abgefragt werden. Über gesperrte Halterdaten wird nur Auskunft erteilt, wenn die gesuchstellende Person oder Organisation schriftlich beim Strassenverkehrsamt glaubhaft macht, dass die Sperrung sie in der Verfolgung eigener Rechte gegenüber der betroffenen Person behindert.
(§ 11 des zürcherischen Datenschutzgesetzes, § 7 der zürcherischen Datenschutzverordnung sowie Art. 126 Abs. 2 und 3 VZV).Zudem isches es verdammts getue bis nur mal uf dere Siite bisch. Mer mues sich amelde mit Sicherheitscode. Da musch also als erschts mal alli Sicherheitsistellige vom Internetexplorer apasse.
Des weiteren chan mer nur 5 Abfrage pro Tag mache pro IP. Das machts für Diebesguetsuechi chli mühsamer.
-
Hät ja scho es vordruckts Formular uf de Strasseverchersamt-Homepage.....isch e Sach vo 5min das uuszfülle.
Ich dänke mal de Sicherheitscode und IP söll auno irgendwechli Scripts verhindere. Theoretisch chöntsch susch ja eifach mal duretschädere laa und Adrässe sammle, filich häsch ja Werbig wo irgendwelchne Fahrzüglänker schicke wotsch.
-
sodale, i lan mi da au us dere db usträge.... ... mues ja nid jede wüsse... weni wiedermal aständig unterwägs bin
-
ich ha mi vor öppe eme monet la uusträge. gaht würkli schnell. aber warum ich gliich no es problem ha demit:
[list=1]
[*]das isch e dienschtleischtig, wo ich nie han welle, aber ich zahle defür (verchehrsabgabe). und es isch sicher en gnueg grosse uufwand xii zum das mache. (nimmt mich wunder wem die via-car bude ghört)
[*]ich muess wieder gäld i'd händ näh, zum mich det uusträge lah. wieso ned per internet oder telefonisch? (wär keis problem das z'mache, aber es bedütet halt uufwand)
[*]wieso möched's das ned umgekehrt? die wo wänd i dem index stah, sölled sich mälde (ups, denn wär er ja leer.... ah, nei, ned ganz, de maini wär drin (ned bös sii, gäll....))
[*]wieso wird ich ned gfragt, ob ich well det drin stah? bim telefonbuech chönd's das jo au.
[*]wahrschiinli müend's es eh wieder abbräche wägem dateschutz. und denn isch eifach jenes chole zum fänschter uusgrüert worde, für nüt. es hed eifach lüüt verruckt gmacht
[/list=1] -
Ich denk nöd das das münd abbreche wills im Gsetz verankeret isch, das Fahrzüghalterdate öffentlich sind.
Das hät ja frühner mitem Index in Buechformat au verhebet. Und de isch zu allem ane denn sicher na massiv tüürer gsi als d'Online Variante.
Vo dem her chönt mer sogar vonere verbesserig rede. Bide Buechvariante chasch di ja denn nume all 2 Jahr usträge lah oder wie oft au immer de use cho isch
-
sowiit ich weiss, git's das buech nümm, wills ebe dateschutztechnisch ned verhebt hed.
will aber vor allem mittlerwile d'lüüt sensibilisiert worde sind uf das thema, vermuet ich mol, dass es e frag vo de ziit isch, bis de index wieder vom netz nämed.
ok, im momänt mues mer huere uufpasse, wenn mer so öppis wie de index macht. ich vermuete drum, dass die e lücke gfunde hend und das im momänt au legal isch, aber ich vermuete au, dass die bald gstopft isch. -
Zitat
Original von Neeri
Des weiteren chan mer nur 5 Abfrage pro Tag mache pro IP. Das machts für Diebesguetsuechi chli mühsamer.lol....glaubsch jo selber nid oder? löschisch s'cookie und scho chasch wieder 5 abfrage mache und s'cookie lösche isch ja mega akademisch. überlegg mal gnau wasd seisch. du chasch nid pro IP sperre. Machemer mol äs bispiel
du bisch bi dä cablecom uf die siite. die Site gseht aber nur d'IP vo dim Proxy-server, überlegg mal was passiert wemmer die IP sperrt? chönd denn all andere lüüt wo au bi dr cablecom sind und über dä proxy gönd au no 5 abfrage mache?? hmmm?
-
-
Hey Hypi locker bliibe....
Wiso sind eigentlich all so agro wenns um de Index gaht? Hani frage!
-
ich bin ganz locker :). ich säg numme du chasch nid nach ip sperre. susch chönnt ja praktisch keine meh die siite benutze, guet eigentlich wär das no isi
-
Ich entschuldige mich i aller Form für die Falschussag!