Ciao zäme
Ha geschter ä luschtigi heizerei miteme andere Mitofahrer gha
mir händ üüs denn aber verlohre, ich hett no chli wellä mit ihm / ihrä ( ) plaudere.....
drum fröögi, für auto weissi scho, dases git
aber töff ?
grüsse
Ciao zäme
Ha geschter ä luschtigi heizerei miteme andere Mitofahrer gha
mir händ üüs denn aber verlohre, ich hett no chli wellä mit ihm / ihrä ( ) plaudere.....
drum fröögi, für auto weissi scho, dases git
aber töff ?
grüsse
steit im gliche buech ine wie d outonummere, eifacht chli winter hinge
usserdäm hets no vo angerne gfärt d nummere dinnne, schiff und so und und und
Also vo chunsch den du? Für SG und TG gits das au Online, also SG hends zwor glaub mol abgschaltä aber villicht gohts wieder.
Muäsch mol dä Bl4ckSh33p frogä.
ZitatOriginal von Toretto
Also vo chunsch den du? Für SG und TG gits das au Online, also SG hends zwor glaub mol abgschaltä aber villicht gohts wieder.
Muäsch mol dä Bl4ckSh33p frogä.
also im tg funktionierts au für töff chasch aber nur e gwüssi azahl vo afroge mache. bi de andere kantön??? weisch den d'nummere no?
jo soscht lüt doch mol of's StrosseverkehrsAmt a. die chönd der do secher hälfe. muesch ne de halt es gschechtli verzelle, dass dä typ öpis verlore hed ond du das em gärn wördisch gä
ZitatOriginal von Peak
jo soscht lüt doch mol of's StrosseverkehrsAmt a. die chönd der do secher hälfe. muesch ne de halt es gschechtli verzelle, dass dä typ öpis verlore hed ond du das em gärn wördisch gä
aber nid vorbi go.....söss gsehnds den dini lang nase
*g* genau.
nei ech ha das nor gseid well ech mol a glüte han ond eim sini adrässe welle wösse ha. wos de gfrogt hend weso, hane gseid, ech heig sin töff gse ond heig es paar froge. so erlech beni de ame. ond de hends gmeint, das ech do kei chance häig die nommere vo ene öber z cho. 2 tag spöter hani nomol a glüte ond öper anders am tel. gha. dene hani de gseid, em seg öpis zom portemonnaie use gheit ond ech wörd's em gärn weder gä *g* do hets de plötzli klappet
hehe geil :D! jäjo mängisch chonsch halt öber ehrlichi wäge au ned wiiter :)!
clever peak. naja du muesch halt erfahrige mit dene lüt ha. isch e ganz spezielli sorte vo homo sapiens
Und jetzt au in züri möglich:
Für ZH-Nummere Link
:D:D
Bim minere töff nummere hets 2 lüt azeigt: eimal min töff und den no so en andere fuzi wo di glich nummere am auto het....frechheit:D:D
Ach ja, für strassen raudis noch ein nützliches Formular
Da mir recht unwohl isch das jede durch mini auto nummer au mini adresse chan usefinde , wird ich glaub mini date sperre lah :D:D
Oder wie gsehnd ihr das?!
dä AG wird immer vergässe www.autoindex.ag.ch
ZitatOriginal von Hypi
dä AG wird immer vergässe www.autoindex.ag.ch
warum echt?
wills niemert will wüsse
so, ich schicke mis sperrigsformular no hüt ab. isch je ned zum glaube. wett jo ned wüsse, was passiert, wenn ich irgend somene agro-jugo de parkplatz wegschnappe