Aprilia RS 125

• pseudOnat, han leider ned förigi 8000-1000 stotz :frowning_face: ond vorallem chonnt denn no versicherig ond reperatur dezue wo alles au nomol en stange gäld choschtet!!! Jo aber es get au gueti occasione oder wie fendsch en Yamaha TZR 125, km 28000, johrgang 98 för 2000 stotz? esch die no z tüür?

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von -=TS=-
    pseudOnat, han leider ned förigi 8000-1000 stotz :frowning_face: ond vorallem chonnt denn no versicherig ond reperatur dezue wo alles au nomol en stange gäld choschtet!!! Jo aber es get au gueti occasione oder wie fendsch en Yamaha TZR 125, km 28000, johrgang 98 för 2000 stotz? esch die no z tüür?

känn mich eigentlich nöd so uss bi dä prisä vo dä 125er, aber ich find eigentlich nöd so viel...jedoch muess für dä pris scho gueti pneu druf si und ab mfk!!! aber än neuiä kolbä??? das isch ja nöd so es überzüchtets ding!!! da fahrsch doch locker no es paar 1000km..denn es git töffs mit 28000km wo sicher im 1A zustand sind und anderi wo scho ussä nand gheiet!!!
    was ich no dä zue chan sägä, dass ich vor 4jahr äh dt gsucht han für d'fründin und han au eini gfundä! äh 10jährigi mit 18000km für 1800.-, han au gmeint es seg viel ztür, doch han eifach kein billigerä gfundä wo für das gäld dä zustand het gha. und sie lauft hüt no ohni ei reperatur!!! aber ebä det isch nochli schwiriger gsi äh guet 125er occa. zfindä für wenig gäld, als hüt mit dä neuiä usswies reglig!!! :confused_face:

dä dummä g'hört d'welt.....

• @ wolverine, neue cholbe hetter scho drinne, ond ehhm @ linkin wäge MFK, Reiffe ond Sturzfrei muesi no nochefroge :D! Also es esch em Peak sini woner verchaufft, ond wägem priis hetter au gseit fellecht so 1700-1800! Jo luege mol thx!!!

• Sali zäme,

Cool, da tritt ich neu däm Forum bi und find scho e Frag über d RS.

Ich ha mer au eini zuetah vor churzem. Ha, woni mi drüber informiert ha, au überall ghört gha, dass si halt numal öfters bim Mech staht als anderi 125er (isch ja leider allgemein bekannt). Ha mer dänn aber gseit, das ischs mer wärt, will eifach s Design und d Leistig eifach hammer sind für ä 125er (isch ebe scho di einzig 125er (näbe de Mito natürli...) wo das bütet). Han dänn e guets Agebot gfunde: en ufgmotzti wo ersch 8000 km druf gha hät.

Falls där e RS chaufsch wür i scho eher vunere ältere abrate: Lut Handbuech sött mer de 1. Cholbewächsel scho nach 14000 km mache! (binere DT zum Verglich ersch öppe bi de 4fache Distanz).
    Ich wür aber au uf kän Fall e original neui 15 PS-Version chaufe. Isch eifach zu viel Leistigsverlust gägenüber de offene (ich bi nu mal eini gfahre mit original ca. 24 PS, scho die isch viel langsamer gsi). Aber ich glaub mer chunt si zum Teil neu über als 30 PS-Version (A beschränkt).

Vu de Instabilitäte bi höchere Gschwindigkeite hani bis jetzt no nüt gmärt, bi aber au ersch bis knapp über 140 lut Tache. Fühl mi döt ämmel no viel wohler als bimene Lappe uf mim 125er-Roller.

Höchstgschwindigkeit: Mit Bifahrer gradus (nöd bergab) schafft si lut Vorbsitzer 160 ufem Tacho, obwohl si chüzer übersetzt isch! Ich wierd sälber mal nägstens teste, was si ohni Sozius so anebringt.

Falls der d Leistig nöd so wichtig isch, würi scho au eher zunere NSR oder so rate.

Und falls doch ä RS nimmsch: Nimms der z Härze si zersch izfahre und ersch drucke wänn de Motor ämmel warm isch. Si wirds der danke!

So, ich hoff, ich ha der chli chöne hälfe (wänni au eigetli nu namal s glich gseit ha wi all andere da :face_with_tongue: )

Ich han bis jetz no kei Problem gha und hoff mal s gat so witer. Han aber leider au ersch 1500 km zrugggleit.

• ahh ok, merci gäll :D! jo esch halt scho sone sach met dene 125 er :(! jo weisch wott ebe ehner eini woni denn wörkli ned die ganz ziit bem mech han wäg ergendweleche problem ... jo mol luege, ebe chauff mer jetzt sehr wahrschindli d TZR! mal gucken! schöne no

• Salü Squeezie!
    Schön das nomal e 125 verträte isch.. :grinning_squinting_face: :winking_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Kei Ursach,

sali Pseudonat, merci für di fründlich Begrüässig. Klar, mir 125er müänd doch schliesslich zämehebe! Wie isch dänn da d Verträtig vu de 125er so i däm Forum? Gits ämmel au 125er-Träffe vu da us? Oder müässt mer da mal sälber öppis organisiere?

@TS: Ich dänk, e TZR isch uf jede Fall ideal für das wo du wetsch!

• Jo also mir unterscheidäd äbä nöd öb 125 oder meh. (ähh jo hoi Squeezie). Bi üsnä usfahrtä sind amel aifach all däbi, jo guät ussert ich selber, will ichs aifach nöd fertig bringä zum a diä Träffä chönä goh. :frowning_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• LOL, klar, isch au guet!

Findi ämmel voll i. O. dass ihr eu da nöd vu eus, em Nachwuchs dinstanziere wänd! Ich ha natürli anderersits au nüt gäg di grosse Maschine :face_with_tongue:

• Hehe do sind mir jo alli froh. :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von Squeezie
    LOL, klar, isch au guet!

Findi ämmel voll i. O. dass ihr eu da nöd vu eus, em Nachwuchs dinstanziere wänd! Ich ha natürli anderersits au nüt gäg di grosse Maschine :face_with_tongue:

die meiste do enne hed au mol chli a gfange :winking_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• hey bruch nomol euchi meinig, ich wott mer jo ebe d Aprilia af/1 futura 125 chauffe, wobi bemer ebe noni ganz sicher öbi die söll ne.
    Sie het ebe johrgang 94 ond 21000 km ond en neue cholbe drinne ond de verchäuffer wott no 2600 stotz för die, esch das en guete priis?? was meined ehr?